Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 09 Мар 2008, 11:16

при мене на диагностиката не ми показа никаква грешка,гледали са дюзите когато са палили колата и при запалване 5 и 6 пишкат

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d Combi

Мнение от alnik » 09 Мар 2008, 12:22

Аз мисля, че проблеми с дюзите могат да се хванат само на стенд, когато са свалени от двигателя. Така, че наистина добрият вариант е да се намери такъв стенд и да се направи диагостика на дюзите. Друго нещо, което наскоро научих от един майстор, който твърди, че е оправил няколко комон райла, е, че според него се износвал регулатора за налягане на помпата, който регулира налягането в комон рейла. Според него това също може да е проблем при топло стартиране на двигателя. Това нещо не се хващало на компютърна диагностика, според него.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 09 Мар 2008, 21:09

отивам в Супер Дизел да видим там какво ще кажат,после ще кажа какво е станало


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 12 Мар 2008, 20:48

колеги,ходих в Супер Дизел,там искаха да ми сменят едната дюза 630лв. плюс 100лв работа.отказах се засега да я сменям,ще търся варянт кадето да може да се отремонтира дюзата без да се налага смяна понеже ми казаха че като се смени дюза,новата си дърпа повече налягане и от там може да тръгне някоя друга дюза,затова сега търся някъде кадето ги отремонтирват

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 12 Мар 2008, 21:16

аз до колко съм запознат колега като смениш една дюза после почват и другите... някои да каже дали наистина е така, а 600 лв за една дюза х6 = 3600, като виждам на сека дюза взимат по 100 лв за работа следва и 600 за работа - 4200 :shock:
ужас... за тия парички стъпва акциза на 525и 192 кс. но не искам да изнервям никого, дано не се налага на никои да сменя 6 дюзи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Мнение от lowlevel » 12 Мар 2008, 21:24

Преди 7 месеца ми смениха една нова и отремонтираха една в HH сервиз. Досега съм минал към 45000км без никакви проблеми. Тоест не са се прецакали и старите. Платих около 900 лева за цялата интервенция.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d Combi

Мнение от alnik » 12 Мар 2008, 23:06

Колега, при мене в НН - сервиз смениха 6 разпръсквача на 6-те дюзи и ги отремонтираха. В момента дюзите са перфектни - двигателя не се усеща въобще / преди клатеше цялата кола, особено, когато беше студена/. Смених и датчика на разпределителния вал /такава грешка ми даваше компютъра след ремонта на дюзите/, смених също така филтъра на картерните газове. За сега всичко е ОК. Колата пали като види ключа само, топла, студена - няма значение. Така, че мисля, че в този сервиз пипат добре. Още повече, че те имат стенд за тестване на дюзите и софтуер - все пак впръскващата система е Бош. Успех :)

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 12 Мар 2008, 23:23

За да смениш 6 дюзи на 525д, или трябва да си карал с локомотивна нафта поне година или трябва да си сипвал на супер измислени бензиностанции.
При мен все още го няма тоя проблем а колата си се кара..
В мометна пуши много но... където има огън, има и пушек :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 12 Мар 2008, 23:47

явно ще се ходи до HH сервиз.А относно за нафтата,сипвам само в LUKOIL.Междо другото,преди една седмица чух че в ЕКО горивото било най-добро,два пъти в месеца им правили проверка на горивото


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 17 Мар 2008, 0:47

колеги,вчера карах колата в HH сервиза,да ви кажа супер доволен съм от всичко което правиха по колата и от отношението към мене.Целият проблем с топлият старт беше отстранен като ми смениха 3 разпръсквача и ремонт на една дюза.Сега пали от раз и човека ми каза че би трябвало да ми свали и разхода сега но това ще го разбера по късно.Междудругото в тоя сервиз е единственният в който имат техника да се отремонтирват дюзи,докато преди седмица в Супер Дизел искаха направо да я сменят.Всичко това ми струваше 642лв.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 23 Мар 2008, 22:17

няма промяна в разхода,под 9.2 градско не пада

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Мар 2008, 23:30

BMW-E39 написа:на един приятел му искат 1300 за ПЛОЧКАТА а кара 525 ТДС, на 525 Д сигорно плочката е 2000-3000 :winky: наи добре диагностика в БОШ или супердизел .. тои маи там си прави

Каква плочка бе?! :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 20 Юни 2009, 11:14

Giorceto написа:За да смениш 6 дюзи на 525д, или трябва да си карал с локомотивна нафта поне година или трябва да си сипвал на супер измислени бензиностанции.


Разпръсквача на дюзата се запича много бързо ако има вода в нафтата.
Налей един резервоар от някоя измислена бензиностанция и докато ти светне лампата и вече ще имаш проблем. (на времето един МАН прецакахме така, а и една СЕТРА и едно ВОЛВО, едно време имаше много вода в нафтата) А комон-рейла съм чувал ,че имат изключително капризни дюзи,не върви да го караш с каква да е нафта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от Morskiq » 20 Юни 2009, 11:43

Здравей колега. Вчера смених на 4 цил. дюзата 700лв. Не искаше да пали топла и понякога тресеше колата на тихи обороти. Закачих я на компа и ми даде 4 цил. Скъпичко е но няма как.......Нали знаеш лафа за косата и гребен4ето. Успех :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525 D

Мнение от miroalpina » 22 Юни 2009, 7:46

колега абе една диагностика първо може да е датчика на разпределителният вал

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook