Климатроника не изстудява

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 09 Юли 2007, 22:09

Няма как, освен в специализиран сервиз за климатици!
Гледай да имат машини специално за пълнене на коли - не да са климатикаджии за сплитове! Те ше ти измерят колко има и дали трябва да се долива и дали няма течове!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 10 Юли 2007, 0:44

И аз така предполагах...
защтото климатика духа хладно, но не достатъчно. Гледах перката си работи, всичко сякаш е ок, радиатора не е задръстен поне отвън, (вътре въобще незнам да ли може да се задръсти де) или аз съм мн претенциозен, или не ми е достатъчно хладно.
Ако е, може би му е малко фреона и затова... :help:
А и перката на климатика се върти винаги когато е включен, нали?! :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 10 Юли 2007, 11:14

Виж и ти и ние трябва да гадаем какво ти има на колата,защото без да се свързва с машината която проверява дали има фреон няма как да решиш проблема и след това кажи им да ти отварят радиатора за да видиш дали всичко е чисто,за всеки случай,по-добре го проверявай за 5мин отколкото да имаш неприятности после :mhihi:
Перката на климатика се върти винаги като е вкл. климатика.
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 10 Юли 2007, 11:29

при мен не се върти веднага! писах го няколко пъти! работят си всички скорости ,но перката за радиатора на климатика тръгва след около 30сек до минута-две след пускане! не знам на кво се дължи. а за задръстването на радиатора-няма как да разбереш ако не се свали. отвън си изглежда екстра и като се свали-виждаш жабарник между двата радиатора ,който пречи много на работата. аз не можах да го изчистя-нямах време,но съм виждал на друга кола-беше се едно е балто между двата радиатора.

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 10 Юли 2007, 16:34

Колеги,ходих при пичовете на Хладилника,измихме радиаторите,изтеглихме фреона,доляхме наново и сега(да чукна на-дърво :mhihi: )всичко е екстра-доволен съм :D
Последна промяна The 5th element на 10 Юли 2007, 16:45, променена общо 1 път
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 10 Юли 2007, 16:35

И аз ще ходя тогава. Не че му има нещо, но ще ходя....
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 10 Юли 2007, 16:43

Беше почнала да вдега половин деление на температурата....щях да получа удар....сега е супер...явно си е трябвало едно измиване
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `05 E61 530d

Мнение от krasikamex » 10 Юли 2007, 18:44

SKISA написа:при мен не се върти веднага! писах го няколко пъти! работят си всички скорости ,но перката за радиатора на климатика тръгва след около 30сек до минута-две след пускане! не знам на кво се дължи.


Перката на радиатора отпред за климата СЕ ВКЛЮЧВА:
-от климатика когато в системата се вдигне налягането,
/не е задължително да е веднага с включването на климатика, примерно ако ДВГ е студен и колата е на сянка може да минат и 5 мин./
-от охладителната система на двигателя за допълнително охлаждане
/при високи температури виското не може да охлажда достатъчно/

Скоростите зависят от това, колко се е вдигнала темп. на ДВГ и/или налягането в климатичната система.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 10 Юли 2007, 22:09

krasikamex написа:Перката на радиатора отпред за климата СЕ ВКЛЮЧВА:
-от климатика когато в системата се вдигне налягането,
/не е задължително да е веднага с включването на климатика, примерно ако ДВГ е студен и колата е на сянка може да минат и 5 мин./
-от охладителната система на двигателя за допълнително охлаждане
/при високи температури виското не може да охлажда достатъчно/

Скоростите зависят от това, колко се е вдигнала темп. на ДВГ и/или налягането в климатичната система.
Абсолютно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 15 Юли 2007, 21:27

Измих радиаторите (не бяха много задънени между другото), напръсках връзките на съпротивленията с контактен спрей и пр. - без ефект - при 25 градуса външна температура си охлажда перфектно със запалването, при 34 никакво го няма! Перката на климата се включва само на третата степен за по 2-3 секунди и това е. Може ли да има друга причина за непоявяването на първите две степени, че утре отивам да купувам въпросние съпротивления.

Иначе в движение колата си изстудява - направо ми става дискомфортно студено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 16 Юли 2007, 10:26

Щом в движение духа студено, значи проблема е точно в съпротивленията.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 16 Юли 2007, 19:39

Хм даааа, днес поръчах въпросното съпротивление (съпротивления) - 84.70 е в Камор. Само че с доставка. Иначе ако колата ви е след 98г ще се сблъскате със следния поблем - нито в Real OEM, нито в Камор за колите след '98 съпротивленията не излизат като номер и резервна част - искат явно да ни набутват с цял вентилатор! Обаче няма никаква разлика от тези преди 98 и тези след! Да си знаете!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 19 Юли 2007, 13:01

Колега, къде ще ти сменят съпротивленията, че май и мойте са заминали, а и класона ми не работи, а майсторите по двигателите не ги правят тези работи?
Кажи сервиз или човек дето да разбира (може да ми ги пратиш и на ЛС).
Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `05 E61 530d

Мнение от krasikamex » 24 Юли 2007, 15:12

Здравейте колеги,
на мойто возило ел.перката на климатика май е заминала, не е блокирала но не завърта дори и на трета скорост, така че мисля че не е от съпротивленията!
Някой да знае дали подлежи на ремонт или да търся нова, хич не ми се иска да я купувам нова, защото е доста скъпа.

П.С. Ако няма друг вариант ще ми се наложи да я купя!

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 24 Юли 2007, 15:37

аз намерих перка с двата извода на симеон за стотина лева! оказа се ,обаче ,че имам само едно заминало съпротивление за първа скорост ,а то е 50лв! правете сметка къде е далаверата! лошото е ,че употребявана перка не се знае колко ше изкара и тогава пак си за ремонт,ма въпрос на финанси!
моят радиатор също е измит от оня ден/оказа се ,че не е много задръстен ,ма -айде - профилактика!/ и сега климата работи на 6!

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook