Махане катализатор 530d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Махане катализатор 530d
И само с тръба да караш няма да има никакви проблеми мотора
въпрос на избор дали искаш да се правиш на рейсър или не 


- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Махане катализатор 530d
nightdriver написа:doncheff написа:Готово! Процедурата е извършена. Вместо катализатори отпред има тръби, а отзад си стоят гърнетата. Промяна в звука не усещам, само сякаш повече (леко) започна да набира.
Дадоха ми 400 лв. и ми взеха 80 лв. за труда. Общо 320 лв.
Значи ако добре разбрах , двата катализатора след турбото са заменени с прави тръби , а другите два под купето са изкормени и затворени отново със заварка ?
Точно така! Разлика в звука няма. Или почти няма. Сякаш стана една идея по-плътен, но по-осезаема няма.
- tiho_madjarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 325Ci
- Мечтае да кара: М5
Re: Махане катализатор 530d
Искам да попитам колегите които четат темата и са от Стара Загора,да ми кажат къде най-изгодно ще ми изкупят катализаторите и най-добре ще си свършат работата със заварките? Благодаря предварително. 

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Махане катализатор 530d
doncheff написа:Готово! Процедурата е извършена. Вместо катализатори отпред има тръби, а отзад си стоят гърнетата. Промяна в звука не усещам, само сякаш повече (леко) започна да набира.
Дадоха ми 400 лв. и ми взеха 80 лв. за труда. Общо 320 лв.
Ок , ще действам по същата с-ма и аз това лято

- s.nikov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - М57 - 01'
- Мечтае да кара: Shelby GT500 - 67'
Re: Махане катализатор 530d
doncheff написа:Готово! Процедурата е извършена. Вместо катализатори отпред има тръби, а отзад си стоят гърнетата. Промяна в звука не усещам, само сякаш повече (леко) започна да набира.
Дадоха ми 400 лв. и ми взеха 80 лв. за труда. Общо 320 лв.
А почна ли повече да пуши?
Re: Махане катализатор 530d
Така и така коментираме тези катализатори тук,искам да споделя какво ми казах днес.Значи,двата катализатора след турбото,не е било хубаво да се махат,понеже турбото сдавало багажа по бързо.С две думи след махането на катализаторите,турбото разтоварва много по бързо,което точно това съсипва тези турбини.Вие,запознати ли сте с тази информация,преди да махате катализаторите или са ме излъгали и мен?
Re: Махане катализатор 530d
kalingk написа:Така и така коментираме тези катализатори тук,искам да споделя какво ми казах днес.Значи,двата катализатора след турбото,не е било хубаво да се махат,понеже турбото сдавало багажа по бързо.С две думи след махането на катализаторите,турбото разтоварва много по бързо,което точно това съсипва тези турбини.Вие,запознати ли сте с тази информация,преди да махате катализаторите или са ме излъгали и мен?
много по бързо на фона на 300к да издържи 150к хмм възможно е ,аз си махнах вс гърнета само с тръба съм от край до край ...колата е като совалка

- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Махане катализатор 530d
Колега ти поради каква причина ги махна твоите ? Бяха ли запушени или е имло някакъв проблем ?
Re: Махане катализатор 530d
dak написа:Колега ти поради каква причина ги махна твоите ? Бяха ли запушени или е имло някакъв проблем ?
Като гледам,главната и може би единствена причина тук е едни 400-500 лева....
аз специално,не съм ги махал и нямам и намерение вече да го правя.
Минуси:
Колата,става по шумна.
Вероятност за турбото да се скапе по бързо.
Зависи и от майстора,ако не ги демонтира и монтира добре + лоши заварки,увеличаване на шума вследствие на това след време.
Почва да пуши повече.
Плюсове:
+400-500 лева във вашият джоб.
Евентуален/казвам,евентуален,понеже не е доказано на 100%,че колата сваля разхода/.
Уж дърпала по добре.Това според мен се получава в следствие на това,че колата е станала по шумна и имаш усещането,че е получила допълнителна тяга,а тя всъщност си ручи само повече.
Не знам,аз се отказвам категорично да правя това движение.Според мен е силно препоръчително само и единствено за автомобили със съсипани вече катализатори,вследствие на скапани турбини дето похвърлят масълцето към ауспуховата система.Макар,че и в тези случай е по добре да се рециклират или заменят с нови,което е силно казано безумие на фона на едни 4-5 хиляди лева за нови.
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Махане катализатор 530d
Не пуши колата (само на стъпка и защото има чип). Не шуми колата повече. Сякаш ми падна разхода леко (по борд), но ще видим на колонката. Изстрелва се повече, има по-бърз респонс. Това са ми впечатленията.
Не е задължително да са съгласни всички. Тази процедура я извърших от съображение за "заминали" катализатори, тъй като след 200к километра катализатор трудно оцелява. Макар, че моята пише че е на 178к. Кой знае...
Не е задължително да са съгласни всички. Тази процедура я извърших от съображение за "заминали" катализатори, тъй като след 200к километра катализатор трудно оцелява. Макар, че моята пише че е на 178к. Кой знае...
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Махане катализатор 530d
Има ли някаква техническа документация в която наистина е посочен "живота" на един катализатор?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Махане катализатор 530d
dak написа:Колега ти поради каква причина ги махна твоите ? Бяха ли запушени или е имло някакъв проблем ?
Колега от келешлък ги махнах аз мойте , освен че колата започна по бързо да набира има уникален звук ... на мястото на крайните гърнета (за 730д е38 става въпрос) сложих по 50см тръба ф63.
А разхода е същия , но желанието за каране 2 пъти в повече и може би повече настъпване

- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Махане катализатор 530d
Лично аз не съм срещал такава.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Махане катализатор 530d
От чисто любопиство питам, като притежател на девствена кола с катализатор
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Махане катализатор 530d
Май са само приказки на майсторите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани