530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Gecata
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги да говорят
- Мечтае да кара: X5M
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
[/quote]
и как точно ще те излъжат?
тука трябва да сте повечето мазахости....3 страници, постове за кола с въртяни км и то не на 200к ами на 300к и отгоре
а цената е като на от последните е39 с макс. 150к на километража.[/quote]
А ти вярваш ли в Дядо коледа още?Всички коли са въртяни тука,тея в Немско на по 150к (ако има такива още,в което се съмнявам)са по 8000-9000 евро,ти си сметни колко лева са
и как точно ще те излъжат?
тука трябва да сте повечето мазахости....3 страници, постове за кола с въртяни км и то не на 200к ами на 300к и отгоре
а цената е като на от последните е39 с макс. 150к на километража.[/quote]А ти вярваш ли в Дядо коледа още?Всички коли са въртяни тука,тея в Немско на по 150к (ако има такива още,в което се съмнявам)са по 8000-9000 евро,ти си сметни колко лева са

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
точно това е основният проблем на българина - че иска с пръдня боя. или казано с други думи да купи кола, която струва 8к за 4к. И то е ясно,че такива коли има ама са бараки. И после, се започва как лъжели.
Иначе това с лъженето не е толкова лесно и ще ти кажа защо - ако договорът за продажба е изряден и в него пише едни километри и че колата няма катастрофа, а по - късно се окаже, че колата е удряна, или километрите не отговарят ще за започне с едни разходки до полицията, даване на обяснения и се завършва със съд. Защото си е чиста измама. И затова и повечето не си помислят за някакви дребни суми да се занимават с глупости.
Иначе това с лъженето не е толкова лесно и ще ти кажа защо - ако договорът за продажба е изряден и в него пише едни километри и че колата няма катастрофа, а по - късно се окаже, че колата е удряна, или километрите не отговарят ще за започне с едни разходки до полицията, даване на обяснения и се завършва със съд. Защото си е чиста измама. И затова и повечето не си помислят за някакви дребни суми да се занимават с глупости.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
ама вие защо си мислите че колите които карате са на по малко километри от тази за която се говори една кола на реални 300 000км прилича удивително на тия с реалните 120 150к дето си купувате от бг нито за мотора е проблем нито за нищо стига тоя дето я е карал да я е обслужвал редовно и другото не си мислете че Германия на панацея че няма кошници там там колите основно се делят на две групи за експорт и такива които могат да се карат в Германия тия за експорт по една или друга причин не могат на минат ТЮВ и са технически неизрядни за движение там а другите които могат да се продават за техния пазар и да се карат в германия или са с тюв или могат да го преминат димек технически са добре и там задължително се дава гаранция за колата като се продава
Барай шишарката Минкеее ....
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
личното ми мнение е, че една кола особено от по - горният клас премине ли 150к вече не се обслужва или подържа, а само кърпи. Всичко друго общо взето няма голям смисъл. До към 150к нещата се правят общо взето както трябва за да има кола при продажба някаква остатъчна стойност (като говорим, за всички сметки, фактури и т.н. за да може всички ремонти да се докажат).
Един път преминеш ли 200к не вярвам да има толкова много ентусиасти, да плащат луди пари за ремонти. Всичко се прави с идеята, колата да се движи. Изключение правят тези, които в дългосрочен план искат да си задържат колата, като втора или трета или им е хоби. Ама те обикновено не си продават колите и обикновено се спират на такива с по - малки числа на километража.
Та с две думи на 300к и редовно обслужвана....много не пасват заедно. Просто е карана и един хубав ден продадена.
Един път преминеш ли 200к не вярвам да има толкова много ентусиасти, да плащат луди пари за ремонти. Всичко се прави с идеята, колата да се движи. Изключение правят тези, които в дългосрочен план искат да си задържат колата, като втора или трета или им е хоби. Ама те обикновено не си продават колите и обикновено се спират на такива с по - малки числа на километража.
Та с две думи на 300к и редовно обслужвана....много не пасват заедно. Просто е карана и един хубав ден продадена.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Не пасват на твоите разбирания. Купих си колата от Германия, на 214 000 км. Днес е на 310 000 км. На всеки 10 000, се сменят масла и филтри, другата поддръжка не я броя, глезотиите въобще. И все още върви и не ще да знае, само нафта иска. Според теб, не си поддържам колата. Щом като за тебе една кола и свършва живота на 150-200 к. км километра, тогава е време да спреш да караш твоята, щото със сигурност е починала отдавана, не я мъчи. Спомням си смътно, как в този форум беше споменато веднъж, за едно е92, купено от Италия, с километри под 100 к., проверени тук, се оказало на над 300 к. км. Тия митове и легенди за заветните 150 к. км. са само в главите на наивниците. Лично аз бях пуснал моята кола за 7000 лв. да я продам, като чинно й снимах километража. Убеден съм, че ако там пишеше не 310 000 км , а примерно 180 000, досега да съм я продал. Затова реших, че ще я карам колкото мога, а на наивниците бих им пожелал успех.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Единствено си прав за разбиранията. Просто имаме различни разбирания.
Подръжката не свършва с масло и филтри. Без да се правя на разбирач окачването свършва на около 200к и то по хубави пътища (в Германия). Това означава грубо около 1к само за части. После минаваме на маховик със съединител или ревизия на автоматичните скорости, висящи лагери и т.н. После имаме и нормалното мазане отдолу, консервиране на всички прагове и т.н. тук таме и оправяне на ръждата и т.н. и т.н. И колко струва всичко това? Отговорът е много или толкова, че да не си струва да се прави. Освен ако колата както казах няма сантиментална, колекционерска или някаква такава стойност.
Подръжката не свършва с масло и филтри. Без да се правя на разбирач окачването свършва на около 200к и то по хубави пътища (в Германия). Това означава грубо около 1к само за части. После минаваме на маховик със съединител или ревизия на автоматичните скорости, висящи лагери и т.н. После имаме и нормалното мазане отдолу, консервиране на всички прагове и т.н. тук таме и оправяне на ръждата и т.н. и т.н. И колко струва всичко това? Отговорът е много или толкова, че да не си струва да се прави. Освен ако колата както казах няма сантиментална, колекционерска или някаква такава стойност.
- Gecata
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги да говорят
- Мечтае да кара: X5M
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Колега да разбирам ли,че ти си купуваш колите нови от магазина,караш ги до 100к-150к и ги сменяш с нова пак от магазина?
Ако е така евала

Ако е така евала

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3207
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Gecata написа:Колега да разбирам ли,че ти си купуваш колите нови от магазина,караш ги до 100к-150к и ги сменяш с нова пак от магазина?
Ако е така евала![]()
Колата изглежда супер. По-добре натокана Е39-ка отколкото опоскана гола Е60-ка. Правиш една добра проверка на по-опасните и скъпо струващи елементи и агрегати , една диагностика и си ти !. То от Германия да си вземеш е добре , ама си има и разходи за пътни , нафта , винетни стикери , тол такси , загубено време и доооста други.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Gecata
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги да говорят
- Мечтае да кара: X5M
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Ми и аз съм на това мнение.Мога да взема Е60 ама ще е някой съдрана от каране и ще съм на максимума от парите и като изпляска нещо ще има "леле кво стана".
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Gecata написа:Колега да разбирам ли,че ти си купуваш колите нови от магазина,караш ги до 100к-150к и ги сменяш с нова пак от магазина?
Ако е така евала![]()
Колега, питаш за мнение, значи си готов да прочетеш всичко. Много ясно, че крайното решение си е твое. Ако решиш да я вземеш, мога само да ти пожелая Freude am Fahren. Ако решиш, че няма да е тя, ти пожелавам да си намериш твоята кола възможно най - скоро.
Във всички случаи просто написах моето мнение точно за тази кола и точно за тази цена (верно е, че всеки си гледа от неговата камбанария). Просто цената е малко висока за тези км. В момента тази кола не мисля, че струва повече от 4к в Германия и то с летни/зимни гуми и оставащ поне 6м год. преглед. Това е положението. Да не говорим, че с нея общо взето не можеш да влизаш в по - големите градове поради липсата на филтър за твърдите частици. Както и защо не може да е идеално подържана - цените на труда в сервизите са....80/час при бмв и 50/час в обикновен. Сложи и 19% ддс и ще ти се изясни положението. Само като идея - смяната на 4 тампона на задният мост (което винаги е проблем за tüv) струва към 400. Да не говорим за амортисьори, накладки, дискове и т.н. все консумативи.
Иначе, не не ги купувам от магазина. Не съм го докарал то там (истината е, че в нормалните страни не са много хората, които могат да си позволят да си купят пета серия от магазина). Дай боже да го докараме някой ден до там.
- chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
километрите не са никакъв проблем аз карах доскоро такава купих я на реални 277 хил и я продадох на 298 хил.
но ми се струва много скъпо за 12 хил лв, аз моята я дадох за 8 хил. лв. като съм я купил за 4000 евро преди 2 години от германия , докарах си я и обслужване и газ само. по принцип това че е 2002 година или 2001-ва не мисля че е такава разлика,
потърси някоя от германия мога да помогна с докарването.
но ми се струва много скъпо за 12 хил лв, аз моята я дадох за 8 хил. лв. като съм я купил за 4000 евро преди 2 години от германия , докарах си я и обслужване и газ само. по принцип това че е 2002 година или 2001-ва не мисля че е такава разлика,
потърси някоя от германия мога да помогна с докарването.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
anzak написа:ама вие защо си мислите че колите които карате са на по малко километри от тази за която се говори една кола на реални 300 000км прилича удивително на тия с реалните 120 150к дето си купувате...
Автора - като си разкрил тия километри, които толкова много тежат на БГ психиката, имаш мегдан за един добър пазарлък с продавача и си ти!
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
И кво излиза, че българина е тъпо копеле и обича да бъде лъган , защото като му кажат нещата в очите и става както винаги големия разбирач и т.н. ?
Масово на кола с 300 000км няма да и има почти нищо и ще изглежда доста добре ( стига да е гледана ). Моята я взех от немско на 270 000 км вече е на 320 000 за 2 години , тепърва ще сменям тампони и разни биалетки на ОРИГИНАЛНОТО окачване от завода , предполагам ако колата беше все още в немско нямаше да ги пипна тези неща още известно време.
Колкото до обявата колата изглежда добре , но цената със сигурност не и е добра. По-добре да се гледа за нещо по реално от немско , отколкото за вече доказано човъркана кола в БГ. Защото не може си сигурен изобщо че само километрите са мърдани , може още сто неща да са пред разпад.
Масово на кола с 300 000км няма да и има почти нищо и ще изглежда доста добре ( стига да е гледана ). Моята я взех от немско на 270 000 км вече е на 320 000 за 2 години , тепърва ще сменям тампони и разни биалетки на ОРИГИНАЛНОТО окачване от завода , предполагам ако колата беше все още в немско нямаше да ги пипна тези неща още известно време.
Колкото до обявата колата изглежда добре , но цената със сигурност не и е добра. По-добре да се гледа за нещо по реално от немско , отколкото за вече доказано човъркана кола в БГ. Защото не може си сигурен изобщо че само километрите са мърдани , може още сто неща да са пред разпад.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
omegaart написа:И кво излиза, че българина е тъпо копеле и обича да бъде лъган , защото като му кажат нещата в очите и става както винаги големия разбирач и т.н. ?
Точно така.
Кола над 170 - 180 хил. тук се продава адски трудно, говориме по километраж. Идват за кола дизел над 10 години на която на километража пише 123хил, знаят че не се реални, но за всеки случай те питат реални ли са и вътрешно тайно се надяват, ако не са толкова то да са мааалко повече.
Както и тук коли главно се избират по цената, това е първия и най-важен критерии. След това колкото може повече екстри, като одише на село с новата кола да ахкат родата. Накрая идва техническото състояние, ако мотора не мени обороти и не пуши значи е перфектен.
Такива неща като сервизна история, фактури, малко реални километри, нови гуми изобщо не впечатляват средностатистическия купувач тук. Просто ги отминават с пренебрежение, даваш му сервизна история и той ти казва "ама те ги фалшифицират", колата с чисто нови гуми той ти казва "е да не са й лоши гумите" (а те примерно са чисто нови 17" дето броя е 300++ лева), даваш му документ за TUV преглед важащ месеци/година напред и той ти казва "е това не значи нищо".

- Gecata
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги да говорят
- Мечтае да кара: X5M
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Има ли колега/и от района на Сандански да ми препоръча сервиз за диагностика и оглед?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
