Трансплантация M52B20 -> M52B28

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от mad_presley » 21 Май 2011, 22:14

NAPSTERS написа:няма такъв филм, като смениш само мотора без да пипаш кутия и диф да се получи разлика в оборотите. по - голения мотор има единствено по-голям въртящ момент и колата набира по-добре , а не с календара. също така колеги казват , че 2,8 с 20-ков див нямало да достига максимална скорост..... е не е така, колкото прави 20-ката толкова прави и 28-цата , но доста по-бързо :mhihi:

Ами ако биелите са с различна дължина, пак ли така ще мислиш? И да, точно така се получава, както @Sesko го е казал на кола с ръчни скорости и не си измисля. Защо така се получава обаче и аз нямам ясна представа все още.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1910
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от boris » 22 Май 2011, 7:40

Sesko написа:Някой може ли да обясни защо като смениш само мотора , караш на повече обороти с дадена скорост отколкото са били преди да смениш двигателя ? Примерно преди трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 2700 об. След трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 3000 об. Мисля , мисля и не мога да разбера от къде ще дойде тая разлика след като не си бутал диференциал , кутия и т.н , просто мотора е по мощен :roll: :roll: .

Я отговори с какъв съединител си? От 2.8 или си със стария?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 22 Май 2011, 10:31

boris_k написа:
Sesko написа:Някой може ли да обясни защо като смениш само мотора , караш на повече обороти с дадена скорост отколкото са били преди да смениш двигателя ? Примерно преди трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 2700 об. След трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 3000 об. Мисля , мисля и не мога да разбера от къде ще дойде тая разлика след като не си бутал диференциал , кутия и т.н , просто мотора е по мощен :roll: :roll: .

Я отговори с какъв съединител си? От 2.8 или си със стария?

Още не съм сменял мотора :mhihi: , просто питам въз основа на това , което съм чел от колеги споделили мнение тук. И да точно за 2,8 със съединител от 2.0 става въпрос.
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 25 Май 2011, 21:04

mad_presley написа:
NAPSTERS написа:няма такъв филм, като смениш само мотора без да пипаш кутия и диф да се получи разлика в оборотите. по - голения мотор има единствено по-голям въртящ момент и колата набира по-добре , а не с календара. също така колеги казват , че 2,8 с 20-ков див нямало да достига максимална скорост..... е не е така, колкото прави 20-ката толкова прави и 28-цата , но доста по-бързо :mhihi:

Ами ако биелите са с различна дължина, пак ли така ще мислиш? И да, точно така се получава, както @Sesko го е казал на кола с ръчни скорости и не си измисля. Защо така се получава обаче и аз нямам ясна представа все още.


Пресо брат, оборотите на коляновия вал са си обороти ..... без значеие биели, бутала, маховици и т.н. щом сменяш мотор , без да пипаш скорости и диф .... нема начин да ти се променят оборотите в плюс или минус спрямо стария двигател.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3333
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от spacepl » 25 Май 2011, 21:46

Просто ще ги прави по-бързо поради по-голямата мощност на двигателя. Затова и на по-яките двигатели са по-малки предавателните числа, за да може да се развие по-голяма скорост със наличните коне, което може да стане и с по-малкият двигател, но ще трябва да набираш с календар в ръката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 25 Май 2011, 21:54

spacepl написа:Просто ще ги прави по-бързо поради по-голямата мощност на двигателя. Затова и на по-яките двигатели са по-малки предавателните числа, за да може да се развие по-голяма скорост със наличните коне, което може да стане и с по-малкият двигател, но ще трябва да набираш с календар в ръката.


и аз това казвам за пореден път.......
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 26 Май 2011, 10:17

NAPSTERS написа:
spacepl написа:Просто ще ги прави по-бързо поради по-голямата мощност на двигателя. Затова и на по-яките двигатели са по-малки предавателните числа, за да може да се развие по-голяма скорост със наличните коне, което може да стане и с по-малкият двигател, но ще трябва да набираш с календар в ръката.


и аз това казвам за пореден път.......

:yes: :driving: :bchug:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от twake » 27 Май 2011, 0:56

Sesko написа:
NAPSTERS написа:
spacepl написа:Просто ще ги прави по-бързо поради по-голямата мощност на двигателя. Затова и на по-яките двигатели са по-малки предавателните числа, за да може да се развие по-голяма скорост със наличните коне, което може да стане и с по-малкият двигател, но ще трябва да набираш с календар в ръката.


и аз това казвам за пореден път.......

:yes: :driving: :bchug:


/off

Sesko, я направете една гонка с Пламен да му покажеш ръната скоростна кутия, че той с тоя автомат :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3333
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от spacepl » 27 Май 2011, 7:40

Той като видя на автомата как му се палят гумите на старт и не ще да си кара колата вече :lol: :lol: :lol: :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 27 Май 2011, 8:55

spacepl написа:Той като видя на автомата как му се палят гумите на старт и не ще да си кара колата вече :lol: :lol: :lol: :bchug:

:paranoid:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 08 Юни 2011, 8:06

Я да питам аз сега ако колата е с един ванус пък искам да сложа такъв с двата ваноса сложно ли е и какво ми трябва за трансплантацията ?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от meha » 08 Юни 2011, 8:44

Sesko написа:Я да питам аз сега ако колата е с един ванус пък искам да сложа такъв с двата ваноса сложно ли е и какво ми трябва за трансплантацията ?


Не съм 100% сигурен,обаче ще ти трябва май инсталацията,EWS,комп.....слагай единичката и не се занимавай с глупости......само намери читав мотор,че иначе знаеш :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 08 Юни 2011, 8:57

:paranoid: :conf:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 08 Юни 2011, 21:01

за двоен ванос, ти трябва инсталация, ЕКУ,ЕВС и табло. малко по-сложна процедура, която несъм сигурен ,че си заслужава.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 08 Юни 2011, 21:43

NAPSTERS написа:за двоен ванос, ти трябва инсталация, ЕКУ,ЕВС и табло. малко по-сложна процедура, която несъм сигурен ,че си заслужава.

Те по принцип ги продават пълен комплект двигателите де , ами таблото за какво е аз съм с големия борд :roll: ?!? Иначе като цяло май взех да се отказвам от ТУ-то :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook