Трансплантация M52B20 -> M52B28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
NAPSTERS написа:няма такъв филм, като смениш само мотора без да пипаш кутия и диф да се получи разлика в оборотите. по - голения мотор има единствено по-голям въртящ момент и колата набира по-добре , а не с календара. също така колеги казват , че 2,8 с 20-ков див нямало да достига максимална скорост..... е не е така, колкото прави 20-ката толкова прави и 28-цата , но доста по-бързо
Ами ако биелите са с различна дължина, пак ли така ще мислиш? И да, точно така се получава, както @Sesko го е казал на кола с ръчни скорости и не си измисля. Защо така се получава обаче и аз нямам ясна представа все още.
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1910
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Sesko написа:Някой може ли да обясни защо като смениш само мотора , караш на повече обороти с дадена скорост отколкото са били преди да смениш двигателя ? Примерно преди трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 2700 об. След трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 3000 об. Мисля , мисля и не мога да разбера от къде ще дойде тая разлика след като не си бутал диференциал , кутия и т.н , просто мотора е по мощен .
Я отговори с какъв съединител си? От 2.8 или си със стария?
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
boris_k написа:Sesko написа:Някой може ли да обясни защо като смениш само мотора , караш на повече обороти с дадена скорост отколкото са били преди да смениш двигателя ? Примерно преди трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 2700 об. След трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 3000 об. Мисля , мисля и не мога да разбера от къде ще дойде тая разлика след като не си бутал диференциал , кутия и т.н , просто мотора е по мощен .
Я отговори с какъв съединител си? От 2.8 или си със стария?
Още не съм сменял мотора , просто питам въз основа на това , което съм чел от колеги споделили мнение тук. И да точно за 2,8 със съединител от 2.0 става въпрос.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
mad_presley написа:NAPSTERS написа:няма такъв филм, като смениш само мотора без да пипаш кутия и диф да се получи разлика в оборотите. по - голения мотор има единствено по-голям въртящ момент и колата набира по-добре , а не с календара. също така колеги казват , че 2,8 с 20-ков див нямало да достига максимална скорост..... е не е така, колкото прави 20-ката толкова прави и 28-цата , но доста по-бързо
Ами ако биелите са с различна дължина, пак ли така ще мислиш? И да, точно така се получава, както @Sesko го е казал на кола с ръчни скорости и не си измисля. Защо така се получава обаче и аз нямам ясна представа все още.
Пресо брат, оборотите на коляновия вал са си обороти ..... без значеие биели, бутала, маховици и т.н. щом сменяш мотор , без да пипаш скорости и диф .... нема начин да ти се променят оборотите в плюс или минус спрямо стария двигател.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3333
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Просто ще ги прави по-бързо поради по-голямата мощност на двигателя. Затова и на по-яките двигатели са по-малки предавателните числа, за да може да се развие по-голяма скорост със наличните коне, което може да стане и с по-малкият двигател, но ще трябва да набираш с календар в ръката.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
spacepl написа:Просто ще ги прави по-бързо поради по-голямата мощност на двигателя. Затова и на по-яките двигатели са по-малки предавателните числа, за да може да се развие по-голяма скорост със наличните коне, което може да стане и с по-малкият двигател, но ще трябва да набираш с календар в ръката.
и аз това казвам за пореден път.......
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
NAPSTERS написа:spacepl написа:Просто ще ги прави по-бързо поради по-голямата мощност на двигателя. Затова и на по-яките двигатели са по-малки предавателните числа, за да може да се развие по-голяма скорост със наличните коне, което може да стане и с по-малкият двигател, но ще трябва да набираш с календар в ръката.
и аз това казвам за пореден път.......
- twake
- младши ентусиаст
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Sesko написа:NAPSTERS написа:spacepl написа:Просто ще ги прави по-бързо поради по-голямата мощност на двигателя. Затова и на по-яките двигатели са по-малки предавателните числа, за да може да се развие по-голяма скорост със наличните коне, което може да стане и с по-малкият двигател, но ще трябва да набираш с календар в ръката.
и аз това казвам за пореден път.......
/off
Sesko, я направете една гонка с Пламен да му покажеш ръната скоростна кутия, че той с тоя автомат
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3333
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Той като видя на автомата как му се палят гумите на старт и не ще да си кара колата вече
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
spacepl написа:Той като видя на автомата как му се палят гумите на старт и не ще да си кара колата вече
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Я да питам аз сега ако колата е с един ванус пък искам да сложа такъв с двата ваноса сложно ли е и какво ми трябва за трансплантацията ?
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Sesko написа:Я да питам аз сега ако колата е с един ванус пък искам да сложа такъв с двата ваноса сложно ли е и какво ми трябва за трансплантацията ?
Не съм 100% сигурен,обаче ще ти трябва май инсталацията,EWS,комп.....слагай единичката и не се занимавай с глупости......само намери читав мотор,че иначе знаеш
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
за двоен ванос, ти трябва инсталация, ЕКУ,ЕВС и табло. малко по-сложна процедура, която несъм сигурен ,че си заслужава.
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
NAPSTERS написа:за двоен ванос, ти трябва инсталация, ЕКУ,ЕВС и табло. малко по-сложна процедура, която несъм сигурен ,че си заслужава.
Те по принцип ги продават пълен комплект двигателите де , ами таблото за какво е аз съм с големия борд ?!? Иначе като цяло май взех да се отказвам от ТУ-то
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани