Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 520i

пеперудки

Мнение от onicks » 21 Май 2009, 10:50

здравейте колеги,тези пеперудки има ли ги на 318д


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: пеперудки

Мнение от V-max » 21 Май 2009, 11:00

onicks написа:здравейте колеги,тези пеперудки има ли ги на 318д


ако е common rail да

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 520i

пеперудки

Мнение от onicks » 21 Май 2009, 11:12

еми някъде бях чeл,че комарел са двигателите на 318д след 2003г. а дали е така незнам

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.07.2005

.....

Мнение от pacific » 07 Юни 2009, 19:51

Здравейте колеги, днес и аз се отървах от "нашествието на пеперудите" ... 8) ...
БЛАГОДАРЕНИЕ НА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВЕЩАТА НАМЕСА НА КОЛЕГАТА
:clap: :clap: ............................. Lacho .................................. :clap: :clap:

имам усещането, че колата издърпва доста по-добре и равномерно от преди .... но по-важното е че не върви по-малко :mhihi: !!!

........ ЖИВ И ЗДРАВ ДА СИ ЛЪЧКА .... :bchug: !!!
като гледам скоро може и да погъделичкаме бимата с някое чипче !!!

:driving: МАХАЙТЕ ПЕПEРУДИТЕ СМЕЛО ... и ГАЗ ..... :driving:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: по света и у нас..
Пол: Мъж
Кара: към мечтите си..

Мнение от shneider » 11 Юни 2009, 14:13

Колеги вижте решение което предлага английска фирма за въпросните "пеперудки". От както четох темите тук и по чуждите форуми и аз имам проблеми с съния...

ето линк: http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf

снимки 13 и 14

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Re: .....

Мнение от joropc » 11 Юни 2009, 17:21

pacific написа:......имам усещането, че колата издърпва доста по-добре .....


Внушаваш си,колега.Действително махането на пеперудките няма никакви негативни последствия с динамиката и мощноста на колата,но няма и как автомобила да ти стане по "пъргав" след тяхното отстраняване.По-скоро,ако си чистил АГР-ра има вероятност да долавяш разликата от там.
Мъдро решение е,че си ги махнал.......! ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Re: .....

Мнение от Lacho » 12 Юни 2009, 9:02

joropc написа:
pacific написа:......имам усещането, че колата издърпва доста по-добре .....


Внушаваш си,колега.Действително махането на пеперудките няма никакви негативни последствия с динамиката и мощноста на колата,но няма и как автомобила да ти стане по "пъргав" след тяхното отстраняване.По-скоро,ако си чистил АГР-ра има вероятност да долавяш разликата от там.
Мъдро решение е,че си ги махнал.......! ;)


И АГР-а го почистихме добре и го включихме, преди това някой го беше изолирал ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Юни 2009, 18:24

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 13:53, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от 99ufo99 » 21 Юни 2009, 16:15

WALL написа:Махайте ги тия боклуци от колекторите не само на Е39 правят ардауш в двигателя, ами вече и познат с Е60 530д 2006г се озъби с ремонт и то на път в Германия му се случва, съдрали го колкото едно ТДСче парички Уж били модифицирани подсилени... Смлян цилиндър и турбо, на около 200 му изтропало и той не чул даже и се чудел, че започнала да губи мощност, но като спрял и слязал от колата му презляло от шума... Който иска да си ги държи щом има пари за излишни ремонти и зор да си строши мотора.


100000 % съм съгласен, тва само беля са тез пеперудки.

Добре че чета тука :) та си ги махнах навреме !

Махайте смело, дертове няма ! моята нито върви по-малко, нито гори-повече, нито пуши, аве все-едно нищо несъм правил.
-- е39 530d -- my blue passion --

Един много талантлив Българин
http://www.eftimrusev.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 21 Юни 2009, 18:52

99ufo99 написа:
WALL написа:Махайте ги тия боклуци от колекторите не само на Е39 правят ардауш в двигателя, ами вече и познат с Е60 530д 2006г се озъби с ремонт и то на път в Германия му се случва, съдрали го колкото едно ТДСче парички Уж били модифицирани подсилени... Смлян цилиндър и турбо, на около 200 му изтропало и той не чул даже и се чудел, че започнала да губи мощност, но като спрял и слязал от колата му презляло от шума... Който иска да си ги държи щом има пари за излишни ремонти и зор да си строши мотора.


100000 % съм съгласен, тва само беля са тез пеперудки.

Добре че чета тука :) та си ги махнах навреме !

Махайте смело, дертове няма ! моята нито върви по-малко, нито гори-повече, нито пуши, аве все-едно нищо несъм правил.

Кажи го това на много хора тук,защото всеки ръси глупости от сорта:Щяло да намалее ускорението ...и т.н! :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 21 Юни 2009, 19:47

joropc написа:Кажи го това на много хора тук,защото всеки ръси глупости от сорта:Щяло да намалее ускорението ...и т.н! :mhihi:

Даже напротив, би трябвало да върви повече, защото се увеличава диаметъра на всмукателните колектори.

Много глупости чух за какво служат тези "пеперудки", а всъщност това е една абсолютно елементарна система, която позволява да се ползва двигателна спирачка при автоматика :)

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 21 Юни 2009, 20:34

не разбрах какво слагате на тяхно място?
Има една фирма в Англия продава по 13 паунда заместител на пеперудка ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 21 Юни 2009, 21:06

Мненията са изтрити от WALL

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.06.2010
Пол: Мъж

Re:

Мнение от Ninov » 08 Юни 2010, 21:00

d0berman написа:Няма ли някой, който ги е махнал тия клапи да каже има ли промяна.


Днес махнах омразните клапи/530 D/.Въпреки твърденията,че не се отразява на мощността т.е. няма никаква разлика в поведението на колата,мога отговорно да кажа,че не е вярно.Колата "умря" в малките обороти и чак след 3000 об. се случва нещо.Аз,колеги,мисля да си купя нов колектор,щото тия "нещица" явно имат смисъл,и не са ги сложили случайно..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Re:

Мнение от LUCIFER'S » 09 Юни 2010, 8:21

Ninov написа:
d0berman написа:Няма ли някой, който ги е махнал тия клапи да каже има ли промяна.


Днес махнах омразните клапи/530 D/.Въпреки твърденията,че не се отразява на мощността т.е. няма никаква разлика в поведението на колата,мога отговорно да кажа,че не е вярно.Колата "умря" в малките обороти и чак след 3000 об. се случва нещо.Аз,колеги,мисля да си купя нов колектор,щото тия "нещица" явно имат смисъл,и не са ги сложили случайно..


Аз пък ще ти кажа, че няма нищо общо с премахнатите клапи.... провери си всичко дали е сглобено както трябва, вакум маркучетата, буксата отзад колектора на датчика и вакума на АГРа и т.н. закачи колата за диагностика. За сведение моята е ръчка и изобщо колектора е без клапи и този мотор с К&N филтър трябва още от 1500об да дърпа злобно...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook