Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=awm08r
Мнения за това, че не ги разбирам много, много?
Мнения за това, че не ги разбирам много, много?

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте
Не видях в предишните страници да е коментирана тази обява, та може ли някакво мнение
viewtopic.php?f=46&t=393473
Не видях в предишните страници да е коментирана тази обява, та може ли някакво мнение
viewtopic.php?f=46&t=393473
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Как да разбера дали едни свалени предни седалки имат отопление.
- plamon88
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.10.2015
- Местоположение: Исландия -Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
- Мечтае да кара: 750
- Детайли за колата: bmw e39 523i 1997 automatic
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте Българи , казвам се Пламен , работя във една скандинавска страна и започнах да събирам пари за автомобил , желанието ми е да си закупя достатъчно надежден и комфортен автомобил за дъъъълги пътувания из страната , вероятен бюджет около 5000-1/2-лв. , спрял съм се на 528 е39 имам желание да закупя автомобил от Германия, тъй като тук мога да разбера най-добре всякакъв вид информация , ви моля за мнения , най-вероятно няма да имам възможност за оглед на подемник или канал , та въпроса ми е кои са първите (или най-важните) неща които трябва да наблюдавам преди покупка , четох в началото за някакви хартии вакуми и разни такива
, имам малко познания по двг и доста по ходовата част , но спрямо този модел съм малко неподготвен , Благодаря-поздрави !

- masterdealer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 2.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: през просото.
- Мечтае да кара: за без пари
- Детайли за колата: F07 535хd
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Колеги, моля за инфо ако някой е гледал или има информация за този екземпляр: http://www.mobile.bg/11443897328089722 , че се возих на едно такова с тоя мотор и полудях от кеф.
Изчетох темата за Б44Ту вс. В35ту и поприказвах с малко разбирачи, но ще съм благодарен за мнение от човек , който кара с такъв мотор - какво да очаквам реално, скъпа ли е поддръжката и прави ли проблеми при газификация ( и лесна ли е тя от към компоненти и настройка).
Благодаря предварително, и дано да мога в събота да се похваля.
ПС> Говорих с момчето продавач и каза, че колата била като нова и от първи собственик и имала документи за релността на километрите и всички прегледи до момента . Надявам се да е така наистина
Изчетох темата за Б44Ту вс. В35ту и поприказвах с малко разбирачи, но ще съм благодарен за мнение от човек , който кара с такъв мотор - какво да очаквам реално, скъпа ли е поддръжката и прави ли проблеми при газификация ( и лесна ли е тя от към компоненти и настройка).
Благодаря предварително, и дано да мога в събота да се похваля.
ПС> Говорих с момчето продавач и каза, че колата била като нова и от първи собственик и имала документи за релността на километрите и всички прегледи до момента . Надявам се да е така наистина

(oOO \ [||] [||] / OOo)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте бъдещи колеги. Интересува ме мнението Ви за тази обява....http://www.cars.bg/c1340710.... Някой дали е гледал тази кола? В моя регион е така че отпадат смени на номера и т.н. Благодаря предварително
... За съжаление май нещо съм объркал със линка...виждам че не се отваря обявата от него - но ако някой има желание да помогне да види БМВ 528- 97 г. в Стара загора сив металик...

Последна промяна Pike1980 на 21 Окт 2015, 20:31, променена общо 1 път
- TaF
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 27.08.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530xd
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте,
Попадна ми една е39-ка, но е с ниско ниво на оборудване и искам да попитам по-запознатите с модела, как стоят нещата с ел. инсталацията. Тази която ми попадна е без задни ел. стъкла и халогени и се чудя дали има пусната инсталация за тях.
Благодаря предварително
Попадна ми една е39-ка, но е с ниско ниво на оборудване и искам да попитам по-запознатите с модела, как стоят нещата с ел. инсталацията. Тази която ми попадна е без задни ел. стъкла и халогени и се чудя дали има пусната инсталация за тях.
Благодаря предварително

- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Svbdn написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11444927064227925&slink=awm08r
Мнения за това, че не ги разбирам много, много?
По снимките се вижда , че бъбреците са от преди фейслифта и преден ляв подкалник липсва при бронята както и преден ляв калник като че ли е с по различен цвят както и заден десен калник на снимките седи леко матирал , стоповете са подменени с не оригинални незнайно защо

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
masterdealer написа:Колеги, моля за инфо ако някой е гледал или има информация за този екземпляр: http://www.mobile.bg/11443897328089722 , че се возих на едно такова с тоя мотор и полудях от кеф.
Изчетох темата за Б44Ту вс. В35ту и поприказвах с малко разбирачи, но ще съм благодарен за мнение от човек , който кара с такъв мотор - какво да очаквам реално, скъпа ли е поддръжката и прави ли проблеми при газификация ( и лесна ли е тя от към компоненти и настройка).
Благодаря предварително, и дано да мога в събота да се похваля.
ПС> Говорих с момчето продавач и каза, че колата била като нова и от първи собственик и имала документи за релността на километрите и всички прегледи до момента . Надявам се да е така наистина
Колата е под всякаква , с толкова много модификации по нея , че няма намиране на истината. Рекаро седалки тип м5 олющени , ръжди на доста места. Резервната гума не е оригинална и е 15-ка желязо , не като джантите.
Мотора има кофти шум при палене особено студена. Един куп модули с грешки и т.н. и т.н.
Продавача го раздава голям разбирач и твърдеше , че кола над 10 дена при него не се задържала ... тази е на повече от 10-15 вече

Общо взето ако се вземе , ще трябва да се вкарат едни сериозни пари за да стане като хората.
Общо взето тия седмици съм разгледал повечето м62-ки дето се продават след 98-ма при 5-тица и 7-мица и смея да твърдя , че на пазара има само и единствено тотален брак.
Колкото до документите и реалните километри , абе хора , още ли вярвате в дядо коледа ? Как може да сте толкова наивни ?

Как па всичките дето ги гледа ( бая са ) нямаше 1 над 220 000км :Р а масово бяха около 160 000 .... без значение нов/стар внос

п.с.
тая 535-тица не върви като хората , а щом си се возил на такова и си полудял си търси 540-ка а не компромиса 535 ... щото не върви грам като 4.4

- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Чудно, за моята 40-ка, съм откровен в обявата, пък до сега 5 са ми писали, и то само с предложения за бартер за 36-ца.
Ще взема да резна километрите, да махна газовата и да излъжа че е перфектна, че да вземе поне някой да дойде да я види. Мнозинството иска да бъде излъгано, колата трябва да е: на малко км, в перфектно състояние, voll, и обслужена, смененив масла, филтри и гуми на 1 сезон.

- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
omegaart написа:masterdealer написа:Колеги, моля за инфо ако някой е гледал или има информация за този екземпляр: http://www.mobile.bg/11443897328089722 , че се возих на едно такова с тоя мотор и полудях от кеф.
Изчетох темата за Б44Ту вс. В35ту и поприказвах с малко разбирачи, но ще съм благодарен за мнение от човек , който кара с такъв мотор - какво да очаквам реално, скъпа ли е поддръжката и прави ли проблеми при газификация ( и лесна ли е тя от към компоненти и настройка).
Благодаря предварително, и дано да мога в събота да се похваля.
ПС> Говорих с момчето продавач и каза, че колата била като нова и от първи собственик и имала документи за релността на километрите и всички прегледи до момента . Надявам се да е така наистина
Колата е под всякаква , с толкова много модификации по нея , че няма намиране на истината. Рекаро седалки тип м5 олющени , ръжди на доста места. Резервната гума не е оригинална и е 15-ка желязо , не като джантите.
Мотора има кофти шум при палене особено студена. Един куп модули с грешки и т.н. и т.н.
Продавача го раздава голям разбирач и твърдеше , че кола над 10 дена при него не се задържала ... тази е на повече от 10-15 вече![]()
Общо взето ако се вземе , ще трябва да се вкарат едни сериозни пари за да стане като хората.
Общо взето тия седмици съм разгледал повечето м62-ки дето се продават след 98-ма при 5-тица и 7-мица и смея да твърдя , че на пазара има само и единствено тотален брак.
Колкото до документите и реалните километри , абе хора , още ли вярвате в дядо коледа ? Как може да сте толкова наивни ?![]()
Как па всичките дето ги гледа ( бая са ) нямаше 1 над 220 000км :Р а масово бяха около 160 000 .... без значение нов/стар внос
п.с.
тая 535-тица не върви като хората , а щом си се возил на такова и си полудял си търси 540-ка а не компромиса 535 ... щото не върви грам като 4.4
нямаше да пиша , НО тази кола е тотален сбирщайн и от всичко по малко сложено .... нито 1 нещо не е довършено, такаче не може да се говори за проект а за тия пари поне да беше отвън или отвътре направена като хората

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Абе като цяло не е лоша но човека е влагал най вероятно каквото му е изпадало. Колата е преди фейса сложил е само фейс фарове всичко друго си е старото. Вътре салона е мн хубав от М5 го е взел но волана не е Мков. Общо взето от три поколения коли има детайли Мсалон и М джанти фейс фарове и фейс волан и всичко друго е преди фейса. Като цяло не е проблем който я вземе да си я пооправи защото салона рядко се намира. Слагаш един м пакет и м волан продаваш старите и едни бъбреци и става бонбон.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Не си заслужава тая ръжда
(ако нямаше може,ама спасение няма)


- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
anttonev написа:Чудно, за моята 40-ка, съм откровен в обявата, пък до сега 5 са ми писали, и то само с предложения за бартер за 36-ца.Ще взема да резна километрите, да махна газовата и да излъжа че е перфектна, че да вземе поне някой да дойде да я види. Мнозинството иска да бъде излъгано, колата трябва да е: на малко км, в перфектно състояние, voll, и обслужена, смененив масла, филтри и гуми на 1 сезон.
Моето скромно мнение е , че българина е тъпо копеле и обича да бъде лъган , но иначе се прави на много отворен и като види 300-500хл км и ооо край , но като види 120-160 и ооо екстра те сигурно са я врътнали с малко.
Знам за 7 ( от последните 2 месеца ) е9х дето са м/у 500-700х км и са продадени на по 90-150к

и сега гордите собственици си мислят , че карат "нови" коли

Само погледнете коли дето са на истински реални километри какви цени държат в чужбина и после си представете как са тука за 1/2 цена :Р
bigdady написа:Абе като цяло не е лоша но човека е влагал най вероятно каквото му е изпадало. Колата е преди фейса сложил е само фейс фарове всичко друго си е старото. Вътре салона е мн хубав от М5 го е взел но волана не е Мков. Общо взето от три поколения коли има детайли Мсалон и М джанти фейс фарове и фейс волан и всичко друго е преди фейса. Като цяло не е проблем който я вземе да си я пооправи защото салона рядко се намира. Слагаш един м пакет и м волан продаваш старите и едни бъбреци и става бонбон.
Ти виждал ли си го на живо салона ? Защото е изтъркан колкото си искаш , все едно е на 600к км

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани