ГАЗов инжекцион
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Jordandim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 520i
- Мечтае да кара: M5-E39
Колеги нека и аз кажа нещо...Вчера се върнах от морето,жеги та се нетрае...та само на клима...10.5 едното зареждане,10.7 другото...160км/ч на магистралата...Смятайте!!! Е да малко трябва да е вкарам в обороти,че нещо в ниските хич не я бива
...Е,на икономичен режим е ама...Доволно,доволно...
А,някой да знае какъв Нютон метър(Въртящ момент) "удрят цилиндрите на газ?


- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
spacepl написа:от Плевен съм колега и се подвизавам в Плевен и Разград, така че процедурата може да стане в Плевен, Ловеч, Разград или Шумен че са ми под ръка
Здрасти, моят го сложих преди около 2 месеца. единствените два проблема са: 1. Не продупчиха колекторите на правилното място, но след това го направиха. Ако си с М52ТУ и ако решиш да слагаш инжекцион им кажи да дупчат колекторите на ръбчето съвсем близо до оригиналните дюзи ли са не ги знам как се казват. Защото ако не я дупчат там гасне на ниските обороти. След като го оправиха това няма ядове! 2. Появи се едно пърпорене след като сложих газта защото трупа грешки на ламбда сондите, а те са 2 по 2. Аз обаче си мисля че не сложих читави свещи и от там идва този проблем. Иначе до сега не е гърмяла нито веднъж, върви както върви и на бензин, не светят чекове, вобще никви проблеми няма. До Силистра и обратно 100 лв ми излезе а са 1000 км. Така че всеки сам да си прецени. БРЦ е мойто газово.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Svetlyo написа: Появи се едно пърпорене след като сложих газта защото трупа грешки на ламбда сондите, а те са 2 по 2....
Това не е добре, отивай да ти я оправят газаджиите, които са ти я слагали

При мен в момента няма никакви грешки в ламбда сондите, но това ми струваше един път във Варна Карс за диагностика, каране 1 седмица само на бензин, пак във Варна Карс за диагностика, за да се установи, че ламбда сондите са здрави, във сервиза, където поставяха уредбата за настройки при изчистени грешки от сондите и пак във Варна карс, за да се установи, че вече не дава никакви грешки при карането на газ

Ако започне да натрупва грешки в ламбда сондите, колата ще си промени динамиката, а това не е нормално и въобще не е приятно

- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
Абе аз съм се заканил да отида до официалните представители на БРЦ за да си ми направят те диагностиката, ама се няма време... Иначе не е приятно да. Никак даже, ама като не остава време. + това тия дни предимно със служебни коли се прибирам така че няма проблеми. 

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
1 въпросче .. та Е39ките само инжекцион ли се слага ... смисал може ли да им се сложи и обикновена там нали имаше значение кфи са трабите

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- Jordandim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 520i
- Мечтае да кара: M5-E39
Мерси колега РуМ6н (странно име,откъде
)...И то какво се получава...по една формула при тези обороти кончетата са...познай, само 86
срещу 97 на бензин,хмммм
. Това мисля трябва всеки с Газ да го знае, та да не се учудва като тръгне да набира...просто трябва малко в обороти да се вкара особено по нагорнище, или минавайки някой предел...



- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
въпросче
много ме е шубе за катализатора ми някои знае ли дали 6те предаде бого дух от газта или няма проблем с газта има ли някои които кара повече от 50000км на газ с катализатор които не е изкормен
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Здравейте колеги,
Днес отидох в официялният сервиз на БРЦ за София и си оставих колата за монтиране на газов инжекцион. Първото което направиха е да ме вкарат веднага в хангара и ме накараха да запаля двигателя и да направят една диагностика. След като я направиха ме попитаха как ще бъде. Предлагаха ми варианта с резервна гума които аз отказах. Вариянта които аз съм избрал и им казах да направят е нормална бутилка 60л. вътре в багажника. Изрично им казах никакво рязане на брони и калници. Те обаче ми казаха че ще се наложи да изрежат пластмасата на пода вътре в крайната част на багажника където ще седи бутилката.Това било нужно защото иначе тази пластмаса се счупвала след време сама и бутилката падала върху ламарината. Това което те казаха че ще направят е да изрежат пластмасата и да поставят бутилката директно върху ламарината.
Споменаха че наскоро идвал друг колега с е39 и пак рязали тази пластмаса.
Въпросът ми е дали съм единственият на които ще му го правят с рязане на въпросната пластмаса
Първоначално като видяха че двигателя е шестак и почнаха да се вайкат малко че пак трябвало инжекция на шестак да слагат. Явно че им е трудничко или отнема повече време. Иначе хората изглеждат професионалисти там.Казаха че днес или утре най късно ще ми се обадят да доида да си я взема.
Днес отидох в официялният сервиз на БРЦ за София и си оставих колата за монтиране на газов инжекцион. Първото което направиха е да ме вкарат веднага в хангара и ме накараха да запаля двигателя и да направят една диагностика. След като я направиха ме попитаха как ще бъде. Предлагаха ми варианта с резервна гума които аз отказах. Вариянта които аз съм избрал и им казах да направят е нормална бутилка 60л. вътре в багажника. Изрично им казах никакво рязане на брони и калници. Те обаче ми казаха че ще се наложи да изрежат пластмасата на пода вътре в крайната част на багажника където ще седи бутилката.Това било нужно защото иначе тази пластмаса се счупвала след време сама и бутилката падала върху ламарината. Това което те казаха че ще направят е да изрежат пластмасата и да поставят бутилката директно върху ламарината.
Споменаха че наскоро идвал друг колега с е39 и пак рязали тази пластмаса.

Въпросът ми е дали съм единственият на които ще му го правят с рязане на въпросната пластмаса

Първоначално като видяха че двигателя е шестак и почнаха да се вайкат малко че пак трябвало инжекция на шестак да слагат. Явно че им е трудничко или отнема повече време. Иначе хората изглеждат професионалисти там.Казаха че днес или утре най късно ще ми се обадят да доида да си я взема.
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
При мен е по същия начин. Няма как иначе. ама то не си личи като се сложи бутилката. Поне при мене де. Кажи как е колата след като сложиш газта.
- patzobg
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 4.11.2007
- Местоположение: Sofiа
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330XD
Във вторник си взех колата от там с монтиран ГИ!
И при мен искаха да режат пластмасата ,но им отказах и сложиха бутилка на мястото на резервната гума.
Като взех колата ми се стори добре но в последствие забелязах че над 4500 оборота обръща на бензин.Закарах я вчера и и се оказа че бил объркан някакъв датчик в комлекта (беше за двигател с турбо) смениха го и сега нямам проблеми.
Ходих до Ботевград 140км на климатик и сипах 16лв газ!
И при мен искаха да режат пластмасата ,но им отказах и сложиха бутилка на мястото на резервната гума.
Като взех колата ми се стори добре но в последствие забелязах че над 4500 оборота обръща на бензин.Закарах я вчера и и се оказа че бил объркан някакъв датчик в комлекта (беше за двигател с турбо) смениха го и сега нямам проблеми.
Ходих до Ботевград 140км на климатик и сипах 16лв газ!

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Колеги patzobg и DroW моля споделете къде точно ви направиха монтажа, колко струваше и доволни ли сте.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
patzobg написа:Във вторник си взех колата от там с монтиран ГИ!
И при мен искаха да режат пластмасата ,но им отказах и сложиха бутилка на мястото на резервната гума.
Като взех колата ми се стори добре но в последствие забелязах че над 4500 оборота обръща на бензин.Закарах я вчера и и се оказа че бил объркан някакъв датчик в комлекта (беше за двигател с турбо) смениха го и сега нямам проблеми.
Ходих до Ботевград 140км на климатик и сипах 16лв газ!
Супер разход колега.Искам да попитам само как разбираш кога ти е минала на бензин и с колко литра бутилка си? Слагат ли ти някакво бутонче с което да си преминаваш от газ на бензин или тя сама си преминава като достигне определена температура?
b2 написа:Колеги patzobg и DroW моля споделете къде точно ви направиха монтажа, колко струваше и доволни ли сте.
Колега ще споделя веднага щом си я взема от там.
- patzobg
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 4.11.2007
- Местоположение: Sofiа
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330XD
Монтираха ми я в БРЦ България кв.Дружба.
Излезе ми 2330лв. като 20 са узаконяване и 10 газ.
Има копче с две положения (бензин/газ) .
Колата винаги пали на бензин и когато си на положение "газ" работи на бензин до достигане на 40 градуса(през това време свети червена лампа а като обърне на газ залена) под ключето има 4 лампи зелени които показват количеството газ в бутилката.
Моята бутилка пише че е 43 литра (но толкова ли събира незнам,не съм е хабил цялата).
При превключването от газ на бензин и обратно не се усеща дори на празен ход.
Дано съм бил полезен и не съм пропуснал нещо!
Излезе ми 2330лв. като 20 са узаконяване и 10 газ.
Има копче с две положения (бензин/газ) .
Колата винаги пали на бензин и когато си на положение "газ" работи на бензин до достигане на 40 градуса(през това време свети червена лампа а като обърне на газ залена) под ключето има 4 лампи зелени които показват количеството газ в бутилката.
Моята бутилка пише че е 43 литра (но толкова ли събира незнам,не съм е хабил цялата).
При превключването от газ на бензин и обратно не се усеща дори на празен ход.
Дано съм бил полезен и не съм пропуснал нещо!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани