Температура на антифриза според бордовия ви компютър
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
signala написа:не сам много съгласен с теб,неможе ме убедиш че като карам само на 1-ва и 2-ра в задръстванията и извън града с 120 на 5-та ще ми е еднаква температурата,колкото и перфектна да е охладителната система на бмв.И стига с тия оригинални части щото сам виждал в бова кар от къде взимат части и ги монтират в тяхния сервиз
Да Да



- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
От каде я видях тая тема точно си бял легнал почетох малко и се разкарах до колата та убих 40мин време сега не ми се спи ама пък без да искам разбрах как се сменя температурата от целзий на фаренхайт
А може ли постоянно да показва някое от скритите менюта или всеки път когато се качвам трябва да си го изкарвам от копчето



А може ли постоянно да показва някое от скритите менюта или всеки път когато се качвам трябва да си го изкарвам от копчето

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Всеки път с копчето, мой
С големия борд - веднъж отключени менютата си остават отключени. С малкия - всеки път разходка до 19-то меню за отключване и после до това, което ти трябва.

- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
mad_presley написа:signala написа:не сам много съгласен с теб,неможе ме убедиш че като карам само на 1-ва и 2-ра в задръстванията и извън града с 120 на 5-та ще ми е еднаква температурата,колкото и перфектна да е охладителната система на бмв.И стига с тия оригинални части щото сам виждал в бова кар от къде взимат части и ги монтират в тяхния сервиз
Ами гледай температурата според бордовия компютър и ще се убедиш много бързо![]()
При мен температурата си варира м/у 94-96*, без значение дали карам на 1-ва по баир, по инерция надолу, в задръстване или извън града, зима, лято...абе това е температурата без значение как издевателстваш.Всичко по охладителната с-ма ми е ново и оригинално: радиатор водна помпа, ремъци, термостат, виско, перката на климатика е изрядна и кондензатора на климатика (радиатора) е почистен![]()
Това за Бова Кар и частите...не знам как да го коментирам, а и не съм казал, че оригинални части има само при дилърите
Разбира се че по борда я гледам температурата иначе няма от каде да знам точните градуси.а ти маи послъгваш че всичко ти е оригинално

Май ще си продаваш скоро колата и правиш реклама

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Че кой ти каза, че оригиналния не е Nissens, просто не съм го взел от Варна Карс
Имаше някъде из нета, че максималната амплитуда в температурата на BMW е 3*С, без значение от метеорологичните условия, не съм си го измислил аз.Ще го потърся и ще го пусна.

Имаше някъде из нета, че максималната амплитуда в температурата на BMW е 3*С, без значение от метеорологичните условия, не съм си го измислил аз.Ще го потърся и ще го пусна.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
mad_presley написа:Че кой ти каза, че оригиналния не е Nissens, просто не съм го взел от Варна Карс![]()
Имаше някъде из нета, че максималната амплитуда в температурата на BMW е 3*С, без значение от метеорологичните условия, не съм си го измислил аз.Ще го потърся и ще го пусна.
mad_presley, принципно си един от малкото хора, на които уважавам мненията във форума, обаче тука не мисля че си прав.
1. Практически е напълно невъзможно температурната амплитуда да е в рамките на 3*С.
2. Факт е, че стрелката за температурата е в положение 12 часа в интервала от 75 ~ 115*С, което е амплитуда от 40*С.
3. В ръководството на колата пише, че е нормално стрелката да мръдне малко вдясно при изкачване на нагорнище или дърпане на ремарке.
4. След път като изключиш двигателя, спира и водната помпа и температурата на двигателя се покачва с 5-10*С за известно време, но това едва ли води до пукане на глави.
Далеч съм от мисълта да се заяждам, но охладителната система на BMW и специално на нашите далеч не е перфектна

- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Здравейте колеги,
Абсолютно съм сигурен, в това че температурата не мърда само с 3 градуса.
При моя мотор термостата е управляем. В ниски обороти термостата е почти затворен и държи температура м/у 109 и 114 градуса. Натисна ли я и температурата пада до 90 градуса, защото термостата ми отваря тогава.
При зверско каране температурата на колата не успява да стигне 100. Като сваля оборотите и термостата пак затваря.
Поздрави,
Сашо.
Абсолютно съм сигурен, в това че температурата не мърда само с 3 градуса.
При моя мотор термостата е управляем. В ниски обороти термостата е почти затворен и държи температура м/у 109 и 114 градуса. Натисна ли я и температурата пада до 90 градуса, защото термостата ми отваря тогава.
При зверско каране температурата на колата не успява да стигне 100. Като сваля оборотите и термостата пак затваря.
Поздрави,
Сашо.
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Моята (макар че в момента е с малка въздушна възлгавница в системата) точно преди малко я пробвах колко градуса държи според БК-то (без да искам и да знам за тази тема
) и температурата варираше в границите между 91-94 C това на празен ход както и със 160 на магистрала със 5 човека и багаж доста

Постнал съм го и в "Сервизно обслужване на БМВ" но за улеснение и тук - реалните температурни стойности по скалата на прибора за отчитане на температурата на BMW (производител - VDO)
Стандартен VDO прибор (със скала в градуси)
BMW прибор (с индикация на зоните без реални стойности)
Ето и таблица за конвертиране от градуси Фаренхайт в градуси Целзий
DegF - DegC
125 - 52.3
144 - 62.2
182 - 83.3
229 - 109.4
255 - 123.9
271 - 132.8
Информацията е от:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/201460
Стандартен VDO прибор (със скала в градуси)

BMW прибор (с индикация на зоните без реални стойности)

Ето и таблица за конвертиране от градуси Фаренхайт в градуси Целзий
DegF - DegC
125 - 52.3
144 - 62.2
182 - 83.3
229 - 109.4
255 - 123.9
271 - 132.8
Информацията е от:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/201460
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Nikos написа:При мен температурата валира между 98-102 гр.Колеги не е ли малко много?
И при мен е точно така след 2 пълни промивки и профилактики, които лично съм контролирал как се правят. Така че смятам че е нормално. Въпреки това, след дълъг път парното на макс, да отвори и малкото радиаторче, при което температурата почти моментално спада на 93-4. Няма да ти се разсърди мотора

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
При мене засега варира между 90 -93 градуса. Като и дам жега не отива повече от 95. Та и затова се чудя дали ми работи това виско като не загрява повече от това , ама като стане голямата жега лятото ще видим 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани