Помощ за обезвъздушаване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 170
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Помощ за обезвъздушаване
Заради капачката на радиатора миналото лято ми протече водната помпа и за малко да прегрее колата. Според мен проблема ти е в нея. Но ако не е от нея трябва да видиш къде ти изпуска системата. Иначе ако всичко е в ред колаата се обезвъздушава сама както са написали колегите по горе.
- Tobi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.11.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 316i,323ci e39 520i
- Детайли за колата: Кармъзъ
Re: Помощ за обезвъздушаване
Днес изчистих всичко,което можах,сложих пробката и тръгнах.Когато колата загря,отворих капака и видях,че тече повече и от вчера,изгасих колата и се замислих,дали теча не идва и от пробката на радиатора.Взех отверката и реших да я стегна без да я напъвам,врътнах леко и шурна антифриза.Изчаках да изстине,развих пробката и видях пукнатина,незнам дали сега е станала или миналия месец когато бях счупил 2 те пробки.Нагрявах отверка за ги изкарам,но тогава не видях да има някакви щети.Сложих новите пробки с старите гумички,защото бяха здрави,а новата се скъса и разкашка когато я завивах.Като цяло са дебели и по къси от оригиналните,когато завих пробката,натиснах маркуча и мисля,че не съскаше.Ако проблема не е от днес,нивото на антифриза нямаше ли постоянно да е до капачката дори на студена кола?Работата е ясна,иска нов радиатор,понякога се изумявам,как човек сам може да си набута ба***на отзад
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Помощ за обезвъздушаване
Колега, не се ядосвай, дошло ѝ е времето на тая пластмаса. Можеше да се спука август на обяд по АМ Тракия между Ямбол и Бургас
- Tobi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.11.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 316i,323ci e39 520i
- Детайли за колата: Кармъзъ
Re: Помощ за обезвъздушаване
Взех нов радиатор,казанче и капачка.Минаха два дни и отново започна да вади антифриз през капачката.Интересното е ,че маркучите са добре,а антифриза не стига до капачката.Към главата ли да се ориентирам или към оригинална капачка?
Това е нивото когато е студена.
http://picbg.net/u/57251/39904/887167.jpg
Това е нивото когато загрее.
http://picbg.net/u/57251/39904/887168.jpg
Това е нивото когато е студена.
http://picbg.net/u/57251/39904/887167.jpg
Това е нивото когато загрее.
http://picbg.net/u/57251/39904/887168.jpg
Re: Помощ за обезвъздушаване
Вижте хубаво ръбът на гърловината на казанчето дали е равен.Капачката не може да уплътни хубаво.Понякога новите казанчета за нищо не стават.Фабричен дефект си е.
- Tobi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.11.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 316i,323ci e39 520i
- Детайли за колата: Кармъзъ
Re: Помощ за обезвъздушаване
Проблема се оказа в капачката.Купих оригинална и нивото на антифриза е добре,но според мен маркучите са много твърди.Също така,държи налягането доста дълго време след като я изагся.Майстора ми каза,че такива трябва да бъдат,но откакто имам колата никога не са били толкова твърди.Засега оставям нещата така и се надявам да няма проблеми
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Помощ за обезвъздушаване
Твърди трябва да са при загряла кола - постепенно с температурата се вдига и налягането. Ориентировъчно като на колело гумата при стискане с пръсти. При мен поддават не повече от 4-5мм от всяка страна като стисна с два пръста. И налягането спада с изстиването на колата, не е бързо. Просто до сега не си имал херметичност и си добил грешни представи за нещата.
Много безаварийни км от сега нататък ти желая
Много безаварийни км от сега нататък ти желая
- Tobi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.11.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 316i,323ci e39 520i
- Детайли за колата: Кармъзъ
Re: Помощ за обезвъздушаване
Не бих казал,че мойте поддават 4-5мм.Бих казал,че поддават 1мм имам чувстовто,че ще гръмнат.Незнам дали не е останал въздух или просто си втълпявам
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Помощ за обезвъздушаване
Ако имаше въздух в тях щяха да са по-меки! Сега мисля,че всичко ти е наред! Щом температурата е наред,няма промяна в нивото на течността при студен двигател - всичко е наред ! Карай и наблюдавай известно време и това е!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Tobi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.11.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 316i,323ci e39 520i
- Детайли за колата: Кармъзъ
Re: Помощ за обезвъздушаване
Проблемът изглежда решен.Благодаря на всички за отговорите и съветите.
- Tobi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.11.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 316i,323ci e39 520i
- Детайли за колата: Кармъзъ
Re: Помощ за обезвъздушаване
Здравейте, може ли някой да ми каже номера на маркуча който влиза в радиатора под казанчето? Имам малък теч от там.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dokie
- ентусиаст
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Помощ за обезвъздушаване
Ако е производство до 09/98 излиза 11531740481 - доколкото виждам не е с бързите връзки...
Иначе виж направо с VIN номера на колата в realoem.com - там можеш да си проверяваш номерата на всичко по колата, което не е преправяно с цел подобрения или спестяване на пари...
Дори на следващия ден при добре херметизирана система може да са една идея по-твърди маркучите отколкото при развъртяна капачка...
PS: на мен от заминал газов клапан и мембрани на редуктор ми е надувало маркучи до камък - добре че не светнах в казанчето със запалка
Иначе виж направо с VIN номера на колата в realoem.com - там можеш да си проверяваш номерата на всичко по колата, което не е преправяно с цел подобрения или спестяване на пари...
Дори на следващия ден при добре херметизирана система може да са една идея по-твърди маркучите отколкото при развъртяна капачка...
PS: на мен от заминал газов клапан и мембрани на редуктор ми е надувало маркучи до камък - добре че не светнах в казанчето със запалка
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Помощ за обезвъздушаване
Колега, ако радиатора ти е като на снимката, номера на маркуча е: 11531744053
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Tobi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.11.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 316i,323ci e39 520i
- Детайли за колата: Кармъзъ
Re: Помощ за обезвъздушаване
dokie написа:Ако е производство до 09/98 излиза 11531740481 - доколкото виждам не е с бързите връзки...
Иначе виж направо с VIN номера на колата в realoem.com - там можеш да си проверяваш номерата на всичко по колата, което не е преправяно с цел подобрения или спестяване на пари...
Дори на следващия ден при добре херметизирана система може да са една идея по-твърди маркучите отколкото при развъртяна капачка...
PS: на мен от заминал газов клапан и мембрани на редуктор ми е надувало маркучи до камък - добре че не светнах в казанчето със запалка
Имах този проблем на първата ми е46ца.Баща ми усети,че мирише на газ в казанчето мисля,че и той имаше тази идея с запалката.
georgi_1986 написа:Колега, ако радиатора ти е като на снимката, номера на маркуча е: 11531744053
Точно такъв е.Ще пробвам да претегна скобата,ако теча не спре ще купя нов.
- Tobi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.11.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 316i,323ci e39 520i
- Детайли за колата: Кармъзъ
Re: Помощ за обезвъздушаване
Здравейте! Година по късно,отново проблеми с газовите маркучи и въздуха.Повтарям процедурата,която я има на клипове и която,колегата Benord сподели в темата.За 10 дена опити единственото,което става,е да ми заминава акумулатора,предполагам защото доста време я държа на контакт с пуснато парно,или там се е появил друг проблем,хабя антифриз и чупя пробки.При всички опити които съм направил до сега,колата е имала налягане,не е прегрявала и е имала парно,но има проблеми с прехвърлянето на газ и,ако прехвърли 1-2 минути след гасенето на колата,става леден.Когато напалня колата през пробките,антифриза стои горе до капачката.Затварям и капачката,паля колата при работата си на място хвърля малко антифриз през капачката.Когато карам пак е така,на другия ден антифриза отново не е мръднал,а до колкото помня,би трябвало нивото да е паднало,а нивото стои горе до капачката.Капачката е оригинална,не съска,държи налягане,единият ден източих антифриза до половината,карах колата,антифриза се качи малко,но не е стигал до капачката и не е хвърляла,предполагам,че няма проблем с нея.Днес отново повторих процедурата и пак се получава същото,колата има парно,не прегрява,но има проблеми с прехвърлянето на газта. Когато колата изтина,нивото пак,не е мраднало,ясно ми е,че има въздух,когато прелее антифриз през пробките,продължавам да сипвам продължително,да видя дали няма да излезе някои балон,къде пак бъркам,освен,че се опитвам да карам на газ
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани