М57 спря да върви?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 спря да върви?
Закачете я с комшията - може да има записани грешки, които да ориентират. На живи данни вижте pre-supply pressure при товар какви стойности дава - ако пада под 3.5 бара няма да върви като хората колата, а под 3 бара записва и грешка...
Дебитомерът го закачи и гледате пак живи данни - actual air mass при товар трябва да стига 1100мг/такт, а при задържане на газта при ускорение не трябва да има големи амплитуди на колебание спрямо стойността на soll air mass...

- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: М57 спря да върви?
Мога да ти дам кординати на още едно момче,но е в обеля.
А Милен живее до мен......знаем се. И наистина има много работа.
А Милен живее до мен......знаем се. И наистина има много работа.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Това ли е показанието в резервоара?
Сега като долях започна да работи и върви по-добре,но не както трябва и пушека си остана.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: М57 спря да върви?
Помпата в резервоара няма отношение към вървенето.
Черен дим не е недостик на нафта, а на въздух.
Провери за спукан маркуч на турбопътищата или спукан интеркулер.
Смени филтъра на картерните газове. Вакумите видял ли си как са.
С откачен дебитомер, ако всичко друго е ОК те трябва да го има многото черен дим.
Черен дим не е недостик на нафта, а на въздух.
Провери за спукан маркуч на турбопътищата или спукан интеркулер.
Смени филтъра на картерните газове. Вакумите видял ли си как са.
С откачен дебитомер, ако всичко друго е ОК те трябва да го има многото черен дим.

- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: М57 спря да върви?
Сега и аз да дам едно мнение като препатил от дебитомер с М57 само че на 3.0 , те колегете са ти отговорили на повечето въпроси . ЕГР- а как е ??? Ако не затваря от там може да ти бяга налягането от турбото !!! Аз бих започнал от , чистене на ЕГРра и след това изолирането му за по сигурно , после живи данни и там зависи какво ще покаже пак ще пишеш ! Ако не работи като хората дебитомерапри при мен имаше голям лаг при подаване на газ и колата беше мудна , при изключена букса на дебитомера колата пуши доста черно при пълна газ но вървежа е приличен
Щом е вървяла преди това вероятно причината не е само в дебитомера (щом е изключен 90% е заминал). Най-лесно да се разбере какво и е на живи данни които не са за доверие щом дебитомера не е в час но пак можеш да видиш налягането на турбото и на помпата под шофьора какви са при товар както ти е писал Z3Ro.

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Утре ще сменявам вакуум маркучите и ще го изолирам ЕГР-а.Също така ще го почистя.
Тое ми е ясно,че дебитомера има проблем.Въпроса е да се види дали е правено нещо софтуерно в тази насока.Принципно като му закачих буксата има леко подобрение.Като сменя вакумите ще си покаже и дали няма други проблеми по турбо пътищата.
Единственото което ме озадачава и не ми е грам ясно е въздуха в прозрачните маркучи до горивния филтър
Днес сипах нафта и има към 45л.Като я запаля заработва идеално и след 10 сек започва леко да мени оборотите,като и подам малко газ заработава пак добре.
Като я изгася няма въздух,а след около 2 часа престой се появява пак
Тое ми е ясно,че дебитомера има проблем.Въпроса е да се види дали е правено нещо софтуерно в тази насока.Принципно като му закачих буксата има леко подобрение.Като сменя вакумите ще си покаже и дали няма други проблеми по турбо пътищата.
Единственото което ме озадачава и не ми е грам ясно е въздуха в прозрачните маркучи до горивния филтър

Като я изгася няма въздух,а след около 2 часа престой се появява пак

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Не,че има голям интерес,но имам леко развитие
Свалих ЕГР-а и в него имаше доста гняс.Интересното е,че не беше само нагар,а имаше и като мръсна грес в него.
Смених повечето вакуми и изолирах ЕГР.Другите маркучета ще ги сменя като махна колектора за обезпаразитяване(пеперудките)
Колата в началото пак не искаше да тръгне както трябва,но след 1-2км се развървя и сега мисля,че върви добре
Турбото надува и ще ги скъса тея 16-ки
Интересното е,че повече грешка за дебитомера не се появи!
Остана да се отстрани:
Има грешка за подкачваща помпа?!?Предполагам,че тая в резервоара е подкачващата?
И видях единия от прозрачните маркучи за горивото(този от предната част) лекичко се омазнава с нафта и можеби от там да дърпа въздух и след престой да има въздух при тройника
Някой зане ли им цената на тея прозрачните гадове?

Свалих ЕГР-а и в него имаше доста гняс.Интересното е,че не беше само нагар,а имаше и като мръсна грес в него.
Смених повечето вакуми и изолирах ЕГР.Другите маркучета ще ги сменя като махна колектора за обезпаразитяване(пеперудките)
Колата в началото пак не искаше да тръгне както трябва,но след 1-2км се развървя и сега мисля,че върви добре


Интересното е,че повече грешка за дебитомера не се появи!
Остана да се отстрани:
Има грешка за подкачваща помпа?!?Предполагам,че тая в резервоара е подкачващата?
И видях единия от прозрачните маркучи за горивото(този от предната част) лекичко се омазнава с нафта и можеби от там да дърпа въздух и след престой да има въздух при тройника

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: М57 спря да върви?
В резервоара е подкачващата.
При предишния пост като написа че след като я оставиш колата се появява въздух в маркучите си мислех да видиш маркучетата за обратната нафта, но щом си видял омазнена тръбичка от входящите сигурно там е проблема.
Чудно как колата се е правила кажи речи сама. Да не е била запекла геометрията на турбото
При предишния пост като написа че след като я оставиш колата се появява въздух в маркучите си мислех да видиш маркучетата за обратната нафта, но щом си видял омазнена тръбичка от входящите сигурно там е проблема.
Чудно как колата се е правила кажи речи сама. Да не е била запекла геометрията на турбото


- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Bavarcho написа:В резервоара е подкачващата.
При предишния пост като написа че след като я оставиш колата се появява въздух в маркучите си мислех да видиш маркучетата за обратната нафта, но щом си видял омазнена тръбичка от входящите сигурно там е проблема.
Чудно как колата се е правила кажи речи сама. Да не е била запекла геометрията на турбото
Не беше запекла.Пробвахме я с вакуум помпичка и си се движеше свободно


Тоя маркуч отива към помпата,те са 2 прозрачни части с тройник между тях.Та на запресованото на предния има омазняване.
Не го бях забелязал,защото в автокъщите мърлят всичко с някаква мазна гад за блясък.
Дали се продават тея прозрачните маркучи за нафтата?
Re: М57 спря да върви?
Тоя прозрачния само оригиланален го има ,аз ги смених всички горивни маркучи с Gates 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Ако не е някаква главозамайваща сума предпочитам да си сложа оригинални.И при теб добре е станало,но при подобен проблем няма да го видиш.
А от къде ги купи тези маркучи?То и друг тройник си сложил май,защото оригинално е пресовано при него.
А от къде ги купи тези маркучи?То и друг тройник си сложил май,защото оригинално е пресовано при него.
Re: М57 спря да върви?
Тройника си е оригиналния (метален е) маркуча се реже и го вадиш ,купих ги от първия магазин за авточасти.
Иначе ето я цената за тоя дето го искаш оригинален
Иначе ето я цената за тоя дето го искаш оригинален

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Ще го правя по твоя начин значи,но ме притеснява,че няма да мога да видя ако пак има въздух
Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Re: М57 спря да върви?
При мен помпата в резервоара (прехвърлящата) е с изядена турбина (иначе моторчето работи мама и
) и едва прехвърля (то няма турбинка ,к'во да прехвърля ) и като свърши нафтата в едната половина ,тя не може да прехвърли от другата ,и помпата под седалката почва да вие и пали по- трудно. След като напълня резервоара да иде нафта в другата половина всичко е точно .
Мисълта ми е ,че и ти си за смяна на тая шибана помпа
.
За сега не съм я сменил още (гледам да не падам под 20 л.)
Пък ако има някой добър човек да даде една такава помпа да и взема турбинката .ехееее
Ето я моята развалина

Мисълта ми е ,че и ти си за смяна на тая шибана помпа

За сега не съм я сменил още (гледам да не падам под 20 л.)
Пък ако има някой добър човек да даде една такава помпа да и взема турбинката .ехееее

Ето я моята развалина
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Утре ще звъня на едни познат,който ги има и двете помпи за продаване.Ако моята стара помпа ти върши работа ще ти я дам.
На 530 и 525 еднакви ли са?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
На 530 и 525 еднакви ли са?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани