Спасете едно Е39 преди да замине за скрап

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 9.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 530DA
Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
Детайли за колата: Е39 530DA wagon

Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап

Мнение от bumer530 » 09 Мар 2014, 0:29

bobo1903 написа:Извинявам се от колегата ,че ще му използвам темата , а и не искам да отварям нова за мойто питане и то е ,че и от мойта(седанЕ39) се чува едно цъгъркане отпред когато се кара по неравност . "Цъгъркането" доколкото усещам е от гумени части , а и се чува най-вече след автомивка или след дъжд . На гладък асвалт не се чува , амортесьорите ми са омаслени(за смяна) и накрайниците също за смяна . Ремонта предстои да е в началото на април . Някой ,ако знае да драсне да предупредя майстора ...
Поздрави от Т-ще.

Колегата е прав за тампоните на щангата.Провери и тампоните на носачите-с времето омекват и започват да опират в стените на лапата,която ги държи
П.П. :OT: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап - 1184 прегл от дата 04.03.2014 в 00 часа без малко- с това заглавие направо цепи мрака :mhihi:
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 9.08.2009
Местоположение: софия кв.Редута
Пол: Мъж
Кара: LX62314
Мечтае да кара: e31 860
Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна

Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап

Мнение от gsi_leo » 09 Мар 2014, 18:00

Аз залагам на амортисьорите,мойта като я взех имаше подобни симптоми,левия немаше дори и омаслено,но си беха оригиналните/алуминиеви/,сега карам с МОНРО РЕФЛЕКС,и всичко е ТУП-ТУП...
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 1.02.2006

Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап

Мнение от CuMo » 22 Мар 2014, 3:03

Проблемът е решен със смяна на амортисьор.
Благодаря на всички дали акъл, идеи и всякакви предположения!

:bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bowdown: :bowdown:
:smoke:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook