Въпросче за ксенон

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Въпросче за ксенон

Мнение от Nickelback » 15 Мар 2014, 21:39

Аз само искам да спомена, че определено ми се потвърди тезата, че оригиналните баласти изпитват непоносимост към евтини китайски крушки :) Оригинален баласт НЕ ПАЛИ за постоянно или НЕ ПАЛИ винаги евтина китайска крушка. Пробвах с няколко комплекта - или се запалват и угасват след малко, или се запалват, но на второ палене вече не, или палят само на запалена кола. Въобще страшна работа :mhihi: Както се сещате пък, китайски баласт пали без проблеми китайска крушка :roll:
Теорията ми е, че евтината китайска крушка съдържа доста по-разреден газ ксенон, което определя и по-високото напрежение необходимо за йонизация на газа вътре. Оригиналният баласт пък от своя страна е проектиран да осигурява маалко по-ниско напрежение, като по този начин се удължава живота на оригиналните крушки. Те от своя страна (оригиналните крушки) пък съдържат достатъчно количество газ, че да имат ниско напрежение на йонизация.
Изводът за мен е или си купувате оригинални маркови крушки (Хела, Осрам, Филипс) за около сто и нещо лева парчето и си ги слагате на оригиналните баласти, или си купувате комплект китайски баласти в комбинация с китайски крушки :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Въпросче за ксенон

Мнение от doomy525 » 16 Мар 2014, 2:07

Може би и заради това оригиналните ксенони издържат доста повече от китайските като период от време на употребяване :)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Въпросче за ксенон

Мнение от Nickelback » 16 Мар 2014, 13:29

doomy525 написа:Може би и заради това оригиналните ксенони издържат доста повече от китайските като период от време на употребяване :)


Със сигурност, колега! :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Въпросче за ксенон

Мнение от Elesar74 » 17 Мар 2014, 11:54

На мен досега крушка не ми е горяла, нито докато бях с оригиналните баласти и лампи, нито със сегашните китайски. Сегашните китайски са на колата от минимум 3 г. и си светят, няма проблеми.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Въпросче за ксенон

Мнение от Nickelback » 17 Мар 2014, 18:02

То първите китайски, колега, са оувъринженернати мисля :mhihi: И аз бях карал Е36-ците преди сумарно почти 5 години и баласт не ми е горял. Към края крушките леко смениха цвета, но съвсем леко. Около 40000км тотал. Сегашните не ги знам как са...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 19.06.2008

Re: Въпросче за ксенон

Мнение от didak_69 » 25 Мар 2014, 23:00

Night_Wolf написа:Направи една снимка нощна сега и след това, моля, че и аз който карам главно по магистралите ми тъмнее завдоския, а съм с ремонтирани фарове оригинални, особено на мокро :)

колега и аз имах проблем с фаровете бяха се счупили даржачите за реголировка и реших да ги сменя отворих фара а ватре трагедия рефлектора заминал тарсих никои да ми даде счупен фар да му взема рефлектора морги се сащите като моя фарат ми е феис лифт фсички са с прегорели рефлектори и накрая решиж проблема кардинално рефлектор от е36 малко е играчка с крушка Н1 и става убиство да спомена че като карах вечер все едно бях без фарове сега направих единия и започвам другия разлика голяма дано помогна на някого

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 1.07.2010
Местоположение: общ.Мездра село Брусен
Пол: Мъж
Кара: e39 m52b20
Мечтае да кара: х5

Re: Въпросче за ксенон

Мнение от ceco_brusen » 05 Апр 2014, 8:28

имам 2 разглобени от е39 ако искаш ще ти ги дам рефлектора е супер но са без лупата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 9.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 530DA
Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
Детайли за колата: Е39 530DA wagon

Re: Въпросче за ксенон

Мнение от bumer530 » 06 Апр 2014, 0:07

В Химическия униреситет в Сф. никeлират детайли.Аз съм пробвал и става :yes:
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: Въпросче за ксенон

Мнение от dmxl » 27 Мар 2016, 16:55

20160121_181007.jpg
20160121_180650.jpg
след доста време и премеждия с тия китайски боклуци най-накрая има резултат! Ксенона е с АС баласти 35W 5000K! Съжалявам че снимките са малко скапани но толкова са възможностите на телефона ми!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
DIESEL POWER
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook