Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Колега, ако светлинният лъч ти е буквално само на няколко метра пред колата - сменяш си водачите/държачите, след това реглаж на светлините - огромна разлика.
Можеш също да избършеш пластмасите отвъре с парцал, който не пуска влакна.
Днес аз си избърсах и рефлекторите със сух парцал, който не пуска влакна - нито се замазаха, нито стана нещо лошо - напротив, светнаха и станаха огледални, а уж не изглеждаха мръсни и бяха пак лъскави...
Можеш също да избършеш пластмасите отвъре с парцал, който не пуска влакна.
Днес аз си избърсах и рефлекторите със сух парцал, който не пуска влакна - нито се замазаха, нито стана нещо лошо - напротив, светнаха и станаха огледални, а уж не изглеждаха мръсни и бяха пак лъскави...

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Абе Пепи я вземи ми се обади да ти обясня кво пишеш теми 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Здравейте, неправилно съм се изразил в първия пост, искам да сменя фаровете не само крушките , та въпроса ми е дали има обикновенни фарове за фейс лифта?Разликата между двата вида фарове само в крушката ли е или вобще са различни като конструкция, извинете ако ви досаждам с въпроси на лаик просто ме е старах да купя от нета нещо което няма да пасне.
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Крушка на Hella D2S ксенон, които са на нашите Е39-ки, цена 139лв. за 1бр. Къде са 139лв., къде е 380лв. от Дару кар.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
193hp написа:Здравейте, неправилно съм се изразил в първия пост, искам да сменя фаровете не само крушките , та въпроса ми е дали има обикновенни фарове за фейс лифта?Разликата между двата вида фарове само в крушката ли е или вобще са различни като конструкция, извинете ако ви досаждам с въпроси на лаик просто ме е старах да купя от нета нещо което няма да пасне.
Можеш да сложиш халогенни фарове, но си осакатяваш колата... Потърси здрави ксенони втора ръка, все ще има по ибей или в моргха, където и да се намираш. После си купи едни крушки Хела или Осрам D2S и се радвай на колата. Всичко друго е компромис като цяло...
Never mistake motion for action...
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Благодаря леоне, не ми се рискува с ибея, а за морга трябва да пообиколя защото наистина си е осакатяване .
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
193hp написа:Здравейте, неправилно съм се изразил в първия пост, искам да сменя фаровете не само крушките , та въпроса ми е дали има обикновенни фарове за фейс лифта?Разликата между двата вида фарове само в крушката ли е или вобще са различни като конструкция, извинете ако ви досаждам с въпроси на лаик просто ме е старах да купя от нета нещо което няма да пасне.
Да има фейслифт фарове за Н7 крушка.
Има разлика че те са с моторче за реглаж, което ксеноновите нямат. Ксеноновите пък е по-различен със захващането си на баласта.

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Bavarcho написа:Има разлика че те са с моторче за реглаж, което ксеноновите нямат.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
turbo написа:Bavarcho написа:Има разлика че те са с моторче за реглаж, което ксеноновите нямат.
На ксеноновия фар регулирането е автоматично, докато обикновенния фар има ел.моторче за реглаж нагоре надолу (и копче за тоя реглж на таблото)?

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Регулирането при ксеноновия фар е също със същото ел. моторче, но управлението на това моторче е автоматично от един модул, който взима информация от сензори на предния и на задния мост.
На кола без фабричен ксенон, ако се сложи фар с фабричен ксенон ще се регулира височината с копчето, което си е на таблото на колата. И обратно, ако на кола с фабричен ксенон се сложи "не-ксенонов" фар - регулирането по височина ще стане автоматично тъй като колата го поддържа, а не самият фар.
На кола без фабричен ксенон, ако се сложи фар с фабричен ксенон ще се регулира височината с копчето, което си е на таблото на колата. И обратно, ако на кола с фабричен ксенон се сложи "не-ксенонов" фар - регулирането по височина ще стане автоматично тъй като колата го поддържа, а не самият фар.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Ми аз не съм видял на ксеноновия фар да има такава букса като на нексеноновия за моторчето за реглаж. То ясно че и ксеноновия има моторче дето да го регулира нагоре надолу. Ама моторчето не е баш като на нексеноновия фар.

- stoykov_xd
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31.10.2013
- Местоположение: София
- Кара: e46 330xd M57N Touring
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Колеги, аз съм с е46 и имах същия проблем със слабо светещ ксенон. Проблемът се оказа изгорели(почернели) рефлектори на ксенона и от там супер слаба светлина. Така че, според мен, колегите преди да сменят крушки, фарове и т.н.(да дават пари на вятъра), фаровете трябва, да се отворят, за да се види състоянието на рефлекторите и да се забършат лупите, както и да се полира стъклото на фара(ако е замътнено)
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Има и не оригинална крушка за фара, която пасва на твоя ксенон D2S се води.
Линк към крушките
Слагаш 35 вата на 4300К (келвина) и си в играта. Водачи се продават отделно и не са изобщо скъпи. Вече не знам как се оправят те самите.
Много важно! Не пипай стъклото на крушката, с ръка или нещо друго, при поставянето. Може да изгори много бързо.
Линк към крушките
Слагаш 35 вата на 4300К (келвина) и си в играта. Водачи се продават отделно и не са изобщо скъпи. Вече не знам как се оправят те самите.
Много важно! Не пипай стъклото на крушката, с ръка или нещо друго, при поставянето. Може да изгори много бързо.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
След смяна на баласта, да чукна на дърво всичко е наред. В последствие ще ремонтирам и фаровете.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- pits
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 25.03.2007
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е30
- Детайли за колата: е39
Re: Обикновен vs ксенонов фар ? + мистерия
Аз съм с неоригинални крушки D2S за по 20лв. от Илиянци (от централния вход - 50-100м навътре, отдясно има един който по-принцип продава на едро).
Светят по-добре от старите(не съм сигурен дали бях оригинални).
Водачите, си ги поръчах от ибей за 10-12лв двата комплекта и един спокоен следобед разглобих фаровете. Всичко измих внимателно с ръка и сапун, изсъхна, сглобих и
.(фаровете са преди фейса)
Светят по-добре от старите(не съм сигурен дали бях оригинални).
Водачите, си ги поръчах от ибей за 10-12лв двата комплекта и един спокоен следобед разглобих фаровете. Всичко измих внимателно с ръка и сапун, изсъхна, сглобих и

45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани