печката
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: печката
И моята май неработи ,само вентилаторът се пуска тупкане не съм чул досега а и невиждам да загрява по-бързо.
Директно и дръпнах бушона.
Директно и дръпнах бушона.
- Методи_Методиев
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 1.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D M sport
- Мечтае да кара: много безавариини километри
Re: печката
Привет. И аз съм в клуба на нефункциониращите печки. Колата е 530dA 2002.
Започвам с това, че на дисплея на навигацията имам активни таймер, съответно начало и край, и AUX heating. AUX ventilation не е активна.
Печката има дистанционно. Не е онова с телескопичната антенка дето съм виждал в нета, а едно пластмасово с малка пластмасова антенка (не знам има ли значение).
Направих тест за принудително палене с INPA - пали.
Прочетох следните грешки:
- Short circuit to ground
- temp 125 deg.
Относно първата, из нета прочетох че се дължи най-често на скапано уплътнение на капака на платката, съответно конденз или влизане на влага. Можело и да не бъде фатално за платката ама уплътнението трябва да се смени.
Втората грешка се дължи на неправилно функциониращ термистор закрепен на тая същата платка, който снема накаква температура... естествено при дилърите термистори не сменят. Във форума който четох проблема са си го решили със смяна на термистора...
Имаше също и предложение за сваляне на бушон 47 за малко и после да се сложи пак ... един вид рестарт... пробвах тази сутрин, но нямаше ефект.
Имам селдните въпроси:
Отключена ли ми е печката?
Може ли тази платка да се свали без да се разкача печката от охладителната система?
Може ли да се намери уплътнение за капака на платката или трябва със силикон да се пробва ?
Освен прочитането на грешките с INPAта какво друго мога да видя за печката?
Поздрави
Методи
Започвам с това, че на дисплея на навигацията имам активни таймер, съответно начало и край, и AUX heating. AUX ventilation не е активна.
Печката има дистанционно. Не е онова с телескопичната антенка дето съм виждал в нета, а едно пластмасово с малка пластмасова антенка (не знам има ли значение).
Направих тест за принудително палене с INPA - пали.
Прочетох следните грешки:
- Short circuit to ground
- temp 125 deg.
Относно първата, из нета прочетох че се дължи най-често на скапано уплътнение на капака на платката, съответно конденз или влизане на влага. Можело и да не бъде фатално за платката ама уплътнението трябва да се смени.
Втората грешка се дължи на неправилно функциониращ термистор закрепен на тая същата платка, който снема накаква температура... естествено при дилърите термистори не сменят. Във форума който четох проблема са си го решили със смяна на термистора...
Имаше също и предложение за сваляне на бушон 47 за малко и после да се сложи пак ... един вид рестарт... пробвах тази сутрин, но нямаше ефект.
Имам селдните въпроси:
Отключена ли ми е печката?
Може ли тази платка да се свали без да се разкача печката от охладителната система?
Може ли да се намери уплътнение за капака на платката или трябва със силикон да се пробва ?
Освен прочитането на грешките с INPAта какво друго мога да видя за печката?
Поздрави
Методи
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: печката
bigdady написа:И моята май неработи ,само вентилаторът се пуска тупкане не съм чул досега а и невиждам да загрява по-бързо.
Директно и дръпнах бушона.
колега я кажи кой бушон и къде се намира за да го дръпна и аз
- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Re: печката
Колеги, а вентилаторът като работи трябва ли да духа от ауспухчето на печката?
Като отключа колата и започва да върти. Като си сложа отдолу ръката и духа студено. Въпреки това загрява сравнително бързо, не мога да преценя.
В грешки, но не с ИНПА ми изкарва:
AC (Climate control - Diagnose)
DTC - 0A - AUC sensor
DTC 32 - Extra heater
Някаква идея?
Благодаря.
Като отключа колата и започва да върти. Като си сложа отдолу ръката и духа студено. Въпреки това загрява сравнително бързо, не мога да преценя.
В грешки, но не с ИНПА ми изкарва:
AC (Climate control - Diagnose)
DTC - 0A - AUC sensor
DTC 32 - Extra heater
Някаква идея?
Благодаря.
Сърдитко Петко - празна му торбата..
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани