Температура на двигателя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Температура на двигателя
Ами според мен нямаш проблем, но можеш да си направиш една профилактика на радиаторите.

- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Температура на двигателя
А проблем ли е виското да е зацепено постоянно според оборотите на колата?
В смисъл като е на празен ход - не се чува.
Като вдигна над 2500 оборота да кажем и то се чува.
Не ги разбирам много - ама чува се като смучене или духане на въздух - все едно някаква голяма хала потегля, а то е 2.5 523i
Какво да предприема, опасно ли е?
Това отразява ли се на мощността и т.н.?
В смисъл като е на празен ход - не се чува.
Като вдигна над 2500 оборота да кажем и то се чува.
Не ги разбирам много - ама чува се като смучене или духане на въздух - все едно някаква голяма хала потегля, а то е 2.5 523i

Какво да предприема, опасно ли е?
Това отразява ли се на мощността и т.н.?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Температура на двигателя
Ами опасно си е, ето възможно следствие / не ти го препоръчвам/: viewtopic.php?f=34&t=341675

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Температура на двигателя
А отцепва ли след 10-на секунди на 2500-3000 об.Моето спира.Това като е карам бавно или работи на място в жегите. 

- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Температура на двигателя
Как ги гледате тия градуси?
Моято винаги е на 12 часа, но сега разбирам, че тя в голям диапазон стои така...
Иначе за отцепването - ще го проверя, не се бях замислял.
Как да разбера дали е зацепена - като я завъртя на загасен двигател и ако не иска да се движи (зациклила) е зацепена така ли? (така четох из темите)
и ако е зацепена - това отремонтира ли се или трябва и аз купувам виско (към 200 лв беше Behr най-добре нали)?
Моято винаги е на 12 часа, но сега разбирам, че тя в голям диапазон стои така...
Иначе за отцепването - ще го проверя, не се бях замислял.
Как да разбера дали е зацепена - като я завъртя на загасен двигател и ако не иска да се движи (зациклила) е зацепена така ли? (така четох из темите)
и ако е зацепена - това отремонтира ли се или трябва и аз купувам виско (към 200 лв беше Behr най-добре нали)?
- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Температура на двигателя
Май ми се налага да долея антифриз и дано не го губи.Въпроса ми е има ли значение марката или да взимам първия който видя по бензиностанциите?
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Re: Температура на двигателя
Здравеите колеги, онзи ден зачетох тази тема и раших и аз да видя на какви градуси работи моята кошара (523 98 набор), при не много натоварено градско каране и изминати около 50 км. и температура на въздуха 25 градуса видях следното, с нормално каране и без клима температурата на мотора достигна до 86 градуса и не мръдна от там, малко след което пуснах климатика и качи 90, малко след това падна на 88, 89 и така си остана, но забелязах и още едно нещо, виското ми зацепи първият път на 87 градуса и рядко отпускаше, не е пълнено и е Беер новичко ми се вижда, но мисля да го сменя да видя дали и другото така ще се държи, като цяло проблеми не съм имал но реших да споделя теста си.
пп. Поздрави
пп. Поздрави
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Температура на двигателя
Щом зацепва не го пипай!
- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Температура на двигателя
Сложих и син такъв ми се видя че е в казанчето но от снощи имам проблем с виското.Просто си спря върти се съвсем слабо и го спирам с рака а и някакъв теч се появи.Направо два проблема в охладителната система което е доста неприятно.Каква марка виско ми препоръчвате да взема?Днес ми казаха някакво което е 250 лв и уж било оригинално а иначе опаковано и да пишело на него бмв пак същото било 380 само че им забравих марките кви бяха.
- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Температура на двигателя
Точно така Behr поръчах.Снощи като карах към нас забелязох че температурата на мотора се покачва и стигна 97 градуса със 80 км което никога не е било!Имах късмет че бях на километър от нас и стигнах бързо.Преди да изключа мотора подадох гас до 3000 оборота и виското не се чуваше и според мен проблема ми е от там.Освен това видях че ми капе и антифриз и сега чакам петъка да пристигне перката и да видим какво още ще изкочи.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Температура на двигателя
sasho1bs написа:Точно така Behr поръчах.Снощи като карах към нас забелязох че температурата на мотора се покачва и стигна 97 градуса със 80 км което никога не е било!Имах късмет че бях на километър от нас и стигнах бързо.Преди да изключа мотора подадох гас до 3000 оборота и виското не се чуваше и според мен проблема ми е от там.Освен това видях че ми капе и антифриз и сега чакам петъка да пристигне перката и да видим какво още ще изкочи.
Щом с 80 км час вдига градуси, значи проблема може да не е във виското. Долния маркуч загрява ли, радиатора топъл ли е за да обдуха виското и то да зацепи?
Откъде ти капе антифриз?

- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Температура на двигателя
Незнам от каде точно капе но долу около радиатора се виждаше че е капало.Колата ще я правя във сервиз защото нямам нужните умения но и човека днес доиде да я види и като я запалихме със един пръст си въртеше виското напред назад.Забелязах че и като изключа мотора виското продължава да се върти.Как да тествам утре дали е виско?Налях и антифриз до маха така че сега има течност паля колата и чакам на място и да видя какво се случва или да я карам и да чакам да видя дали ще се включи?Незнам колко в живота на едно виско но тази кола я взех 3 годишна на 130 000 км сега е на 248 000 и си мисля че е нормално да е дали фира.Въпроса е да не стане да го сменя и оправя теча и да изкочи и друг проблем от които да загява 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Температура на двигателя
niki81vd написа:Проблема може да е теча, не толкова виското, прави въздушна възглавница. Провеи си маркучите на радиаторите, ако и двата са горещи а виското не зацепва ОК. Но така да сменяш виско е малко прибързано.
Най-вероятно въздух в системата!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Температура на двигателя
sasho1bs написа:Незнам от каде точно капе но долу около радиатора се виждаше че е капало.Колата ще я правя във сервиз защото нямам нужните умения но и човека днес доиде да я види и като я запалихме със един пръст си въртеше виското напред назад.Забелязах че и като изключа мотора виското продължава да се върти.Как да тествам утре дали е виско?Налях и антифриз до маха така че сега има течност паля колата и чакам на място и да видя какво се случва или да я карам и да чакам да видя дали ще се включи?Незнам колко в живота на едно виско но тази кола я взех 3 годишна на 130 000 км сега е на 248 000 и си мисля че е нормално да е дали фира.Въпроса е да не стане да го сменя и оправя теча и да изкочи и друг проблем от които да загява
На загрял мотор загаси и пипни радиатора дали е еднакво топъл навсякъде!
- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Температура на двигателя
Ще опитам утре но за въздух във системата не ми се струва логично.Беше просто около минимума антифриза и долях.Нетрябва ли да се обезвъздушава когато нивото на антифриза е под минимума и се долее?И при нормално работещо виско нормално ли е със един пръст да почвам да го въртя във обратна посока?Като загрее ще видя дали ще има усилие и дали ще мога да го спра така лесно както днес без никакво усилие.
Последна промяна sasho1bs на 30 Юни 2013, 23:24, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани