Крайно спортно гърне 530d?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от 320iPower » 21 Дек 2014, 20:14

ами аз затова му казвам да пробва с едно проходно гърне в средата където стоят двете гърнета с катализаторите на тяхно място едно проходно да го играе заглушител.
п.с звука много ми харесва колега добре се е получило
усети ли повишение на конете след интервенцията?
гледал съм клипове на дизели леон 15коня сваляне само на краино гърне 7 коня,ауди 3.0д сваляне само крайно гърне 20коня повишение та си мисля при нас би трябвало да има едни 10-15 коня бонус

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от Тонката » 21 Дек 2014, 21:34

320iPower написа:ами аз затова му казвам да пробва с едно проходно гърне в средата където стоят двете гърнета с катализаторите на тяхно място едно проходно да го играе заглушител.
п.с звука много ми харесва колега добре се е получило
усети ли повишение на конете след интервенцията?
гледал съм клипове на дизели леон 15коня сваляне само на краино гърне 7 коня,ауди 3.0д сваляне само крайно гърне 20коня повишение та си мисля при нас би трябвало да има едни 10-15 коня бонус

Ами на мен ми се струва, че ниските около 1500-1900 е по-зле. Иначе нагоре си вървеше и преди, не мога да определя, дали е повече. Може би си въобразявам, тъй като колата е по-шумна, не знам...
Що се отнася до гърнетата, при мен ситуацията е много странна, тъй като имам само един огромен катализатор, по средата резонатор оригинален на бмв и имах крайно гърне.
А какво е това проходно гърне, можеш ли да ми дадеш линк да видя?
PS Предната ми 530-ка беше със спортно гърне и само фучеше, не се усещаше.
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 9.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 530DA
Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
Детайли за колата: Е39 530DA wagon

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от bumer530 » 21 Дек 2014, 23:06

Днес се видях с ТОНКАТА за да чуя звука на живо.Хареса ми и веднага отидох да махна крайното гърне.Моята генерация е същата като неговата.Средната и час за евро 2 стандарт.Автомобила направо озверя :mhihi: доста осезаема промяна.В ниските тръгва по агресивно.Карах го и по магистралата за Перник.Не ми прави впечатление да е много по шумна-явно заради стъклопакета.Отвън и особено отзад дави голям рев.
П.П.старата ми генерация беше с резонаторни гърнета (бях махнал катализаторите) с нея нямах проблеми,но ми подариха генерация с средно гърне (ОЕМ) пак от 530д комби,фейс.След като сложих въпросната генерация ,тя започна да'' бие'' в каросерията при стартиране и гасена на двигателя.Другият проблем е , че когато мотора е студен се получи едно тресене след смяната.Днес след махането на крайното гърне се усили ''биенето'' в каросерията.Дайте съвет от какво може да е ?Като качих генерацията тампоните бяха здрави(тези с шпилките при скоростите) и пак биеше.Днес забелязах че са скъсани :dunno:.Въпроса ми е малко странен ,но от какво друго може да бие освен от тампоните.
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от Тонката » 22 Дек 2014, 11:59

LUCIFER'S написа:
Тонката написа:че искам малко да го заглуша в ниски обороти, ако е възможно. Затова пуснах мнение, а именно дали с резонаторно гърне ще се получи някакъв резултат

E там точно е проблема в ниските е отврат звука като на някой ЮМЗ с прегорял ауспух... Ами с резонатор не става то по самосебе си говори резонанси гаси, трябва ти обезшумител или така нареченото средно гърне.... при някой генерации задно гърне 8)

Не, не, колега :)
Може би не се изразих правилно... :)
Имам предвид ниски обороти при висока скорост(примерно поддържайки +100км/ч над 1500 оборота). Колата в дадения момент звучи като бензин със спортно гърне, а именно бучи монотомно. Точно това искам да премахна.
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 3.01.2010
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E39 528 i
Мечтае да кара: E60 М
Детайли за колата: Black :D

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от bobo1903 » 24 Дек 2014, 23:17

е аз не разбрах последно резонаторно гърне каква работа върши ? като шум нещо средно между сток и прави тръби ?

п.п. Този " Y " посредата преди аспуха резонатор ли е ? и ще сбъркам ли ,ако му заварят тръба и в другия край ? вместо да изкарам от само 1 тръба 2бр двойни накрайника или е еднакво ?
Последна промяна bobo1903 на 26 Дек 2014, 23:13, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от Тонката » 25 Дек 2014, 20:41

Колеги,
Генерацията при мен е от следния вид:
Изображение
Номер 3 по-долу- без катализатори
Изображение
Изображение
В момента реално имам само гърнето номер 3 от 2-рата снимка.
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 3.01.2010
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E39 528 i
Мечтае да кара: E60 М
Детайли за колата: Black :D

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от bobo1903 » 04 Яну 2015, 18:37

Тонката написа:Колеги, привет,
Миналата седмица сложих на моята 530-ка права тръба с накрайник вместо крайно гърне.
Позитивите са, че звукът става много агресивен - в градски условия е приятно карането, но за съжаление извънградско представлява голям дискомфорт. Също така ми се струва, че с една идея въртящият момент се измести в по-високи обороти.
Искам да попитам, ако сложа резонатор пред накрайника, дали би трябвало да се намали шума в ниски обороти?
Лека вечер! :)



Kолега това "Y" гърне не е ли резонатор ппц или си го махнал ? Защото ,ако е резонатор няма ли да е фатално с още един резонатор ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от Тонката » 06 Яну 2015, 12:40

bobo1903 написа:
Тонката написа:Колеги, привет,
Миналата седмица сложих на моята 530-ка права тръба с накрайник вместо крайно гърне.
Позитивите са, че звукът става много агресивен - в градски условия е приятно карането, но за съжаление извънградско представлява голям дискомфорт. Също така ми се струва, че с една идея въртящият момент се измести в по-високи обороти.
Искам да попитам, ако сложа резонатор пред накрайника, дали би трябвало да се намали шума в ниски обороти?
Лека вечер! :)



Kолега това "Y" гърне не е ли резонатор ппц или си го махнал ? Защото ,ако е резонатор няма ли да е фатално с още един резонатор ?

За кое Y гърне става въпрос, защото моята генерация не е като на повечето 530-ки.
Предната ми кола беше с 4 катализатора - 2 по 2.
Но тази е само с един огромен катализатор, 1 резонатор и 1 крайно гърне(на схемите е на 1-ва снимка и на 2-рата снимка номер 3.)
Поздрави!
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 3.01.2010
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E39 528 i
Мечтае да кара: E60 М
Детайли за колата: Black :D

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от bobo1903 » 07 Яну 2015, 0:00

Днеска махнахме крайното гърне , взех две резонаторни гърнета и два накрайника и резултата е точно какъвто исках 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 19.07.2012
Местоположение: Варна Frankfurt
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
Детайли за колата: Carbon Schwarz

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от valeri_ignatov » 07 Яну 2015, 13:40

Колеги вчера и аз махнах 4 те катализатора и крайното гърне направих я права генерация и дави кажа честно съм мн.доволен от резултата звука е уникален и честно да ви кажа се изтрелва повече

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от boksioraE39 » 07 Яну 2015, 15:08

valeri_ignatov написа:Колеги вчера и аз махнах 4 те катализатора и крайното гърне направих я права генерация и дави кажа честно съм мн.доволен от резултата звука е уникален и честно да ви кажа се изтрелва повече


Права тръба до отзад?
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 3.01.2010
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E39 528 i
Мечтае да кара: E60 М
Детайли за колата: Black :D

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от bobo1903 » 07 Яну 2015, 17:39

Катализатора си стои !!! Вместо задното гърне две малки резонаторни гърнета/тръби.

Ето и резултата !Видео

3.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от Тонката » 07 Яну 2015, 17:53

bobo1903 написа:Катализатора си стои !!! Вместо задното гърне две малки резонаторни гърнета/тръби.

Ето и резултата !Видео

3.jpg

Колега,
Как е положението при скорост около 100-130км в ниски обороти(примерно 1600 - 2300об/мин)
Ако не бучи монотомно, то отивам и аз да си сложа резонатор(разбира се, ако не си със стъклопакет)
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 3.01.2010
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E39 528 i
Мечтае да кара: E60 М
Детайли за колата: Black :D

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от bobo1903 » 07 Яну 2015, 17:58

Тонката написа:
bobo1903 написа:Катализатора си стои !!! Вместо задното гърне две малки резонаторни гърнета/тръби.

Ето и резултата !Видео

3.jpg

Колега,
Как е положението при скорост около 100-130км в ниски обороти(примерно 1600 - 2300об/мин)
Ако не бучи монотомно, то отивам и аз да си сложа резонатор(разбира се, ако не си със стъклопакет)



Забравих да отбележа ,че градско е я мн яко !!! На 3та и 4та предавка вече почти не си личи ,че има нещо правено, разбира се това е когато поддържаш определена скорост иначе дори на скорост 90 км/ч с дигнати стъкла само когато набираш след 90 се усеща леко , а преди се чуваше само мотора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 19.07.2012
Местоположение: Варна Frankfurt
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
Детайли за колата: Carbon Schwarz

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от valeri_ignatov » 10 Яну 2015, 11:18

boksioraE39 написа:
valeri_ignatov написа:Колеги вчера и аз махнах 4 те катализатора и крайното гърне направих я права генерация и дави кажа честно съм мн.доволен от резултата звука е уникален и честно да ви кажа се изтрелва повече


Права тръба до отзад?



Писах права тръба но не точно права тръба колега значи моята генерация е с 4те двойни катализатора,катализаторите ги махнах защото бяха се задръстили и натоварваха турбината допълнително та накарах майстора да разреже корпусите на катализаторите така че да може да ги изкорми и да си запазя оригиналните корпуси и да си ги монтирам пак тях и на мястото на крайното гърне една тръба с същия диаметър и стана перфектно един вид с оригиналната генерация но отпушена от всякъде и съм мн.доволен колата стана на истина по пъргава звука е уникален аз съм с автомат и звука е още по як :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook