Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
В момента колата ми е с HIGH IKE, кодирано със ZCS кодовете, но не съм влизал да проверявам параметрите, не знам и дали ще мога да вляза да ги променя. Мислех че са активни по подразбиране 


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
И още нещо колеги, като натисна и задържа дясното копче на таблото, трябва ли да ми излиза CHECK CONTROL OK /ако не се бъркам/ и след това скритите менюта? Защото при мен излизат направо менютата, а гледам на клипчета в тубата че излиза първо това. Дали има връзка с това че не ми сигнализира гонга и не ми отчита отворени врати?
п.п. също не ми изписва pre heating. С две думи, нищо не ми отчита таблото. Някой има ли идея защо е така? Дали иска програмиране или някой кабел ми се губи- Ibus, Kbus...
п.п. също не ми изписва pre heating. С две думи, нищо не ми отчита таблото. Някой има ли идея защо е така? Дали иска програмиране или някой кабел ми се губи- Ibus, Kbus...


- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Иво, това което си направил е нещо като "принудително" програмиране и напасване на таблото към колата. Според мен, колата и модулите още незнаят, че има и трябва да работят с IKE - high board - индикации, сигнализации и звуци. Според мен трябва да се направи и ретрофит с ДИС за IKE - high board. След това, ако всичко е наред с VIN и останалите данни, нещата ще си дойдат на местото. Ще излиза всичко и ще изписва всичко, както си виждал другаде. За да изписва подгрева на свещите при мен се наложи да се прекара кабел от таблото до LCM модула, но аз съм TDS. Този кабел идва от DDE-то и трябва да отиде на LCM и оттам ми се изписва на дисплея, а не както досега в таблото и да свети индикатора.
Какво стана с четенето с BMW Scanner-а? Можеш ли да видиш новото табло и параметрите в него?
Ако греша, поправете ме колеги!
Успех!
Какво стана с четенето с BMW Scanner-а? Можеш ли да видиш новото табло и параметрите в него?
Ако греша, поправете ме колеги!
Успех!


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Ivo_Borisov написа:...С две думи, нищо не ми отчита таблото....
Което означава, че колата въобще не е кодирана за IKE High. Ако дадеш повече подробности, как, какви ZCS кодове и с каква програма и интерфейс си ги сменил, може и да ти помогне някой

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Колегата badsharki ми вкара нов zcs код като е добавил опцията sa555, май така беше. И би трябвало да е кодирана колата за HIGH IKE. Ще пробвам все пак да ретрофитна с дис-а и да видим какво ще стане.

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Ivo_Borisov написа:Колегата badsharki ми вкара нов zcs код като е добавил опцията sa555, май така беше. И би трябвало да е кодирана колата за HIGH IKE. Ще пробвам все пак да ретрофитна с дис-а и да видим какво ще стане.
И къде го вкара този SA555, в кой модул?
След като го въведеш в EWS например, трябва да пуснеш кодиране на цялата кола по новия ZCS вкаран в EWS-a. Ако искаш да ти излязат чековете, можеш да кодираш само LCM-а, но това е 1/4 от кодирането

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Ретрофитнах с диса и стана работата
Като приключих,ми изписа че не е сменен зцс-а,най вероятно защото беше вкаран вчера. Преди да ретрофитвам,смених вина в ЛСМ а да е еднакъв с този на ИКЕ, та поне точката да не ми излиза.Сега всичко е наред,само където в таблото и евс-а са различни вин-овете.Ама ще го мисля по нататък,засега не ми пречи. При кодирането ми изчезнаха дневните, пробвах с нцса да ги върна,изписа ми някаква грешка, но гледам че пак се появиха
така че засега при мен нещата са оправени. Остана само да сменя лентовия кабел заради пикселите че не се разбира много много какво пише,ама по натам 




- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Колеги, скоро смятам да слагам голямото нави. Мисля че ще се оправя с монтажа. Но искам да питам, трябва да направя ретрофит с дис-а, нали не бъркам? И ако сложа МК4 ще има ли проблем да я кодирам или трябва да е по стара версия на компа? Мерси! 


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
И още нещо. Радиомодула какъв е по добре? Останал съм с впечатление че бм 24 е по здрав и безпроблемен или се бъркам но пък бм54 има повече възможности? Бм54 с кръгли или плоски пинове е?
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
БМ24 => кръгли пинове,по-здрав ,по-евтин (2ра ръка)
БМ54=>плоски пинове,aux изход,гори му по някое стъпало понякога ,повече възможности чак да има
БМ54=>плоски пинове,aux изход,гори му по някое стъпало понякога ,повече възможности чак да има

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
meha написа:БМ24 => кръгли пинове,по-здрав ,по-евтин (2ра ръка)
БМ54=>плоски пинове,aux изход,гори му по някое стъпало понякога ,повече възможности чак да има
Да де, това имах предвид - аух, блутот и т.н.
Ясно значи за мен трябва бм24 защото съм преди фейса и с кръгли пинове. А и ще избера него защото е по безпроблемен.

А за кодирането нещо?

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Със ДИС му пускаш един "ретрофит" за навигация и си готов.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Здравейте колеги!
Смених колата и съответно веднага сложих голям борд. Но моето табло не искаше да се програмира. По назад в темата съм писал че колегата badsharki ми програмира каквото трябваше през НЦС-а и после стана ретрофита. Сега пробвах направо ретрофит като само съм сменил вина и километрите в ЛСМ-а но ми изписа че ИКЕ и ЕВС-а имат конфликт и не стана кодирането.
То ми е неудобно пак да търся колегата да ми прави пак кодирането през teamviewer-а. Та въпроса ми е какво точно трябва да променя и кодирам в НЦС-а за да направя после ретрофит-а? Само да сложа SA555 ли? Ако някой може да ме насочи, макар че четох в темата но пак не ми стана много ясно.
Мерси!
Смених колата и съответно веднага сложих голям борд. Но моето табло не искаше да се програмира. По назад в темата съм писал че колегата badsharki ми програмира каквото трябваше през НЦС-а и после стана ретрофита. Сега пробвах направо ретрофит като само съм сменил вина и километрите в ЛСМ-а но ми изписа че ИКЕ и ЕВС-а имат конфликт и не стана кодирането.
То ми е неудобно пак да търся колегата да ми прави пак кодирането през teamviewer-а. Та въпроса ми е какво точно трябва да променя и кодирам в НЦС-а за да направя после ретрофит-а? Само да сложа SA555 ли? Ако някой може да ме насочи, макар че четох в темата но пак не ми стана много ясно.
Мерси!


- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
А защо не смени ВИН-а в таблото?
Така ще си спестиш главоболия и за вбъдеще,когато решиш да правиш нещо друго. По принцип,когато има разминаване във ВИН-а по модулите, ДИС-а просто те отхвърля, понякога и Експерта,особенно ако са в главните модули-EWS,IKE,LCM.
Така ще си спестиш главоболия и за вбъдеще,когато решиш да правиш нещо друго. По принцип,когато има разминаване във ВИН-а по модулите, ДИС-а просто те отхвърля, понякога и Експерта,особенно ако са в главните модули-EWS,IKE,LCM.

Ако нема у глава, има у Google.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани