4 бутални апарати на Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: 4 бутални апарати на Е39
racing_team_vidin написа:
Ако някой има въпроси съм насреща, критика също търпя
Единственото нещо, което не ми харесва е, че голяма част от площта на диска е останала неизползвана, поради това че апаратите които си избрал ползват накладки с по-малък pad depth от ширината на периферията на диска. Явно дисковете от Порше са с по-тясна периферия. Не е голям проблем, но търкаляш излишно тегло и се губи максималния ефект от подобрените спирачки. По-лошо е ако беше обратното - накладката да е по-широка от периферията.

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 4 бутални апарати на Е39
Прав си затова, но на БМВ дисковете са с много широка площ, а ако бях избрал дискове от друга марка щеше да има много раминавания на централен делителна и т.н
След тези дискове, които са на снимката, сложих перфорирани.
На пистата до Видин бяха загряли до 320градуса (IR термометър на темп. диска), и държаха без промяна.
След тези дискове, които са на снимката, сложих перфорирани.
На пистата до Видин бяха загряли до 320градуса (IR термометър на темп. диска), и държаха без промяна.
Последна промяна racing_team_vidin на 17 Мар 2015, 19:40, променена общо 1 път
- spitfire924
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2014
- Кара: 535i e39
Re: 4 бутални апарати на Е39
Ход по диаметър на главния цилиндър трябва да е равен на сумата от ход по диаметър на всички апарати, имай го в предвид това като правиш тоя мод, че ако дигнеш площта на апаратите , се губи смисъла на упражнението.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 4 бутални апарати на Е39
spitfire924 написа:Ход по диаметър на главния цилиндър трябва да е равен на сумата от ход по диаметър на всички апарати, имай го в предвид това като правиш тоя мод, че ако дигнеш площта на апаратите , се губи смисъла на упражнението.
Прав си, но обикновено практически разликата е малка. Леко се удължава хода на педала... Вероятно благодарение на малките по размер буталца, чиято обща площ е често пъти по-малка от площа на буталото на еднобутален апарат. Освен това благодарение на двустранното им разположение получаваш спирачен ефект при два пъти по-малък ход на буталцата сравнено с еднобутален апарат




С това искам да кажа, че когато се сравнява площта на буталата на един многобутален симетричен двустранен апарат е необходимо да се вземат в предвид площите на бутала САМО от едната му страна и да се сравнят като сума с площта на буталото на еднобуталния апарат!
По-важно е да се запази донякъде разпределението на спирачния ефект преден-заден мост


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- spitfire924
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2014
- Кара: 535i e39
Re: 4 бутални апарати на Е39
Така де , аз под диаметър имах в предвид площ. 

35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани