Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или рейка

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 27.01.2011
Местоположение: Поморие
Пол: Мъж
Кара: Х5 е70 4.0d
Мечтае да кара: Валяк

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от Niko88 » 08 Май 2012, 18:33

Ами зависи колко е крива главината и съответно колко изкривява диска...от там идва и вибрирането в волана, мой приятел сложи АТЕ дискове с накладки оригинални на 100% и след 2000 км пак вибрация в волана, смени си лявата главина и вече 15 000км с същите дискове никъкъв проблем...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 1.02.2011
Местоположение: София, Русе
Пол: Мъж
Кара: 530i

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от venci_krumov » 08 Май 2012, 21:15

BMWDream написа:Забравих да ти кажа,че и дисковете престъргагх.Оправи се за 200-ина км и пак почна да бие...Може би трябваше и накладките да сменя,но не ги...


Колега,
Престъргването на дисковете не решава въпроса.
Дисковете се кривят не само по повърхностния слой, а се измята геометрията на метала вътре.
Дори и да махнеш най-горния слой, вътрешността пак ще продължи да се криви.
Пробвай първо като смениш тампоните на стабилизиращите щанги (че са най-евтини), виж дали носачите са здрави и тогава сменяй дисковете.
В най-лошия случай ще се окаже нещо по главината (аз май натам отивам).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4,4 е39
Мечтае да кара: M5 E39

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от joreto007 » 02 Авг 2013, 20:38

Така имах същия проблем с вибрациите в волана при спиране между 120 и 80 км престъргах дисковете и нови накладки вибрациите ги няма но сега се появи едно чукане гледахме ходовата част добре била , бяха криви дисковете и утре ще мъча чукането са се отстрани и да се установи.
Четох из форума за този проблем казват ,че и от рейката може да има биене в волана но аз съм с секторна кутия и при мен отпада предполагам .
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от kraininski » 10 Авг 2013, 12:12

и аз имах вибрация при спиране особено осезаема, но се усещаше и при 80-110 км/ч дори без да натискам спирачката.оказаха се дискове, след смяната им вибрацията изчезна.Колегите с по-големи джанти задължително да ги проверят за кривини, и да бъдат монтирани от кадърен гумаджия, защото имах случай, самата гума беше изместена малко спрямо джантата, и биеше та знае ли се.
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от boksioraE39 » 10 Авг 2013, 19:06

При мен след оглед днес установиха че са за смяна правите носачи,вътрешни накрайници,биалетки на задния мост,десния тампон на диференциала.
Предните дискове също притрисат при спиране но Главния ми проблем е тресене на цялото купе след 80 до 230 :banghead: :banghead: :banghead:
П.П Дрантите и гумите са добре. :dummy:
П.П Усеща се ужасно тресене и на педала за газта..
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от deyan-enchev » 10 Авг 2013, 19:14

^ Има шанс да е от карето на кардана погледни го поне за информация.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от boksioraE39 » 10 Авг 2013, 19:15

Гуменото е горе/доло добре...
Имам шум от желязното което е от зад?
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от deyan-enchev » 10 Авг 2013, 19:23

И аз от задното имам шум, но колата няма вибрации. Съмнявам се проблема при теб да е от него.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от Nasko_325TD » 12 Авг 2013, 10:02

Ivo_Borisov написа:Тампони на носачите - кривите, признак е когато се намалява от 120 до 100 и волана тресе.

Даммм и аз съм за тях.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от boksioraE39 » 12 Авг 2013, 16:10

Nasko_325TD написа:
Ivo_Borisov написа:Тампони на носачите - кривите, признак е когато се намалява от 120 до 100 и волана тресе.

Даммм и аз съм за тях.


При мен бяха перфектни,въпреки това ги смених... :yes:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от martinvn » 08 Сеп 2013, 8:59

Аз залагам на тампони на кривите носачи.

Но имай впредвид, че аз бях сложил хубави нови, но явно бяха идея по-меки и пак тресеше. После с някакво делфи уж по евтино, но по твърди и вибрациите изчезнаха. Избери максимално стегнати за да изолираш вибрациите, но да не са прекалено твърди, че возията се скапва от много твърди :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от @2bar » 08 Сеп 2013, 11:46

то няма, меки, твърди и т.н. тампони. има само правилни.

как ги вкарвате тези тампони? да не би още при самото вкраване да ги късате?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от totopz » 06 Апр 2015, 9:18

При разговор с приятели относно фабричния дефект с тресенето при спиране на E39-ките се замислих дали проблемът не идва от малките предни дискове, които ако не са сметнати добре бързо прегряват и се изкривяват. От тук дойде следния въпрос, който реших да задам - има ли някой с E39 с 530D фейслифт (съответно с големите дискове), който има този проблем със спирането?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от Denmark » 06 Апр 2015, 10:43

какъв фабричен дефект??

няма такова нещо..имаш разбито нещо.

оправя се със смяна с ново (препоръчително оригинално), а не с пристъргвания и т.н.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р

Мнение от totopz » 06 Апр 2015, 10:51

Ами вече 2-ра Е39-ка карам и пак го имам този проблем. Изчетох доста мнения на хора, които казват, че всичко са сменили и не се оправя проблемът за това нямам големи надежди, че и при мен ще се оправи.
Иначе съм се приготвил психически за една смяна на дискове и накладки. Но си мисля, че ако колата си криви много лесно дисковете пак ще имам същия проблем след 1000 км.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook