Форсиране при студен старт 528и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Morridin
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Бавно....
- Детайли за колата: 40-ска с газ ;)
Re: Форсиране при студен старт 528и
Не съм сигурен дали изобщо е проблем. И не е само при 28-цата. Моята е с м62б44 и съм по същия начин сутрин - като запаля, отива до 14--1500 за няма и половин секунда, после пада до около 800-850 и след около минута (на място) мотора се..."успокоява" за започва да си работи нормално. Сменил съм вериги, обтегачи, водна помпа (2 пъти), преди месец масло, филтри, гарнитури на капаците, "гумички" и т.н. Колега с 30-ка е по същия начин - качва до около 1400-1500 и после пада. И двете коли са автоматици, не знам дали има общо...
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3332
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Форсиране при студен старт 528и
... ох не знам, не знам ..... Един път го прави на +8 друг път не го прави на -1. Пробвал съм вечер да изтрия адаптациите на мотора и сутринта да тръгне на чисто и пак го прави.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 826
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Форсиране при студен старт 528и
При мен го няма това нещо м52b25tu .Тези обороти ми се виждат доста за първоначално палене
- Morridin
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Бавно....
- Детайли за колата: 40-ска с газ ;)
Re: Форсиране при студен старт 528и
Ъпдейт - не били 1400-1500, ами най-ми били 1100-1200. Чудя се дали не е нещо от вАНУСа, моя си трака доволно и трябва да ходя при бат Илко....Ама това май месец...май
Re: Форсиране при студен старт 528и
Прочетох всички мнения в темата, и се чудя, някой реално има ли някакъв проблем с мотора,обороти на ПХ, освен това "форсиране" при палене и последващото успокояване?
Аз не мисля, че има каквото и да е било проблемно в това нещо.Моята В28 го прави също, след това заковава на оборотите си.Не е единствената кола, която съм карал и прави така.
Аз не мисля, че има каквото и да е било проблемно в това нещо.Моята В28 го прави също, след това заковава на оборотите си.Не е единствената кола, която съм карал и прави така.
Re: Форсиране при студен старт 528и
На М52Б20 и Б23 оборотите при студен старт са по-ниски около 1100 и веднага ги коригира на 750-800!
На Б28 ги вдига до 1500-1800 и това е НОРМАЛНО !
Не търсете проблем без да го имате!
А колегите дето са с транспалтиран Б28 и електроника от Б20,много ясно че ще се държи като Б20 паленето!
Идеята е да развърти маслото по-бързо при големия мотор!
Дори при F сериите 535/550и или 750/760 като ги запалиш и фучи кат самолет
Край
На Б28 ги вдига до 1500-1800 и това е НОРМАЛНО !
Не търсете проблем без да го имате!
А колегите дето са с транспалтиран Б28 и електроника от Б20,много ясно че ще се държи като Б20 паленето!
Идеята е да развърти маслото по-бързо при големия мотор!
Дори при F сериите 535/550и или 750/760 като ги запалиш и фучи кат самолет
Край
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Форсиране при студен старт 528и
При мен се форсираше до 1800 об. само в голям студ -8, -10 градуса, но средата на януари смених алтернатора, махнах валео-то и сложих бош. След смяната почна на първо палене да вдига до 1800-2000об. независимо от температурата и на +15 го правеше винаги. Наскоро сложих пак валео-то и в подземния гараж запалих без проблем както едно време 1100-1200об. температурата там беше около 8гр. Когато палех с бош-а напрежението се вдигаше бавно в рамките на 5-6сек. от 12 до 14+ волта, а с Валео веднага след стартера зарежда 14+
Re: Форсиране при студен старт 528и
georgi_1986 написа:Когато палех с бош-а напрежението се вдигаше бавно в рамките на 5-6сек. от 12 до 14+ волта, а с Валео веднага след стартера зарежда 14+
Това и аз съм го забелязал с на мойта кола, Бош алтернатор 120 (или 140 не помня) ампера ,след стартиране му трябват 5-6 секунди и тогава почва да зарежда на 14.3V .
Kaкто и също,че прави пикове,ако работи на празен ход всичко е ок,пипна ли обаче леко газта за секунда колкото да се вдигнат оборотите в момента в който падат същото става и с волтовете и след това се нормализира....всичко става за около3 сек някъде.....
Алтенатора съм го ревизирал само с лагери и почистване(имаше четки и колектора имаше още да кара) .Няма омасляване и т.н Всички ролки са чисто нови оригинални+ ремъците и обтегачите,ама Иначе колкото и да товаря с консуматори (всички фарове,халогени,усилени,стопове,вентилатор парно и климатик,подгряване седалки на макс,подгряване на волана,реотан задно стъкло,музика пада най много на 13.5V на празен ход.Пипна ли газта 14.3.
Може да тествам с едно ново реле
Иначе за оборотите.....сутринта и аз в гаража като я запалих се държеше като 20-ска .....вдигна на около 1200 и след това ги свали......днес на 25С и цял ден навънка на слънце....ги вдигна към 1500 май
Преди няколко дена изтрих адаптациите на мотора и кутията,но и преди да го направя се държеше еднакво.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3332
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Форсиране при студен старт 528и
... в този ред на мисли - моя генератор е за ремонт. На тихи обороти ми мигат всички светлинки. Също така без консуматори си държи 14,2 ,но пусна ли парното, дългите и реотаните и пада на 13,0-13,2. Та май тази седмица ще го дам да го правят.
Re: Форсиране при студен старт 528и
spacepl написа:... в този ред на мисли - моя генератор е за ремонт. На тихи обороти ми мигат всички светлинки. Също така без консуматори си държи 14,2 ,но пусна ли парното, дългите и реотаните и пада на 13,0-13,2. Та май тази седмица ще го дам да го правят.
Toва нещо и аз съм го забелязал със светлинките ,но бях с акумулатор 75Ач който като палех и гаснеше навигацията поради силен пад,та го смених с 90 и сега не съм се заглеждал,но няма да се учудя ако пак премигват на празен ход
Пламене ти с какъв алтернатор си Бош или Валео? Ако си с Бош имаш ли такива пикове за каквито споделяме с колегата?
Все повече почвам да клоня да инвестирам едно ново реле и колектор
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3332
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Форсиране при студен старт 528и
Ами шава и при мен. Клипчето е от преди 3-4 години, сега нещата са по-зле, но можеш да добиеш някаква представа като пускам/спирам фаровете какво се получава. Не съм му обръщал внимание на марката на генератора, тия дни ще го видя какъв е.
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Форсиране при студен старт 528и
При мене го оправих, намалих времето на инжекторите при стартиране и ниска температура електроника ms41 m52 единичен ванос
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Форсиране при студен старт 528и
meha написа:На М52Б20 и Б23 оборотите при студен старт са по-ниски около 1100 и веднага ги коригира на 750-800!
На Б28 ги вдига до 1500-1800 и това е НОРМАЛНО !
Не търсете проблем без да го имате!
А колегите дето са с транспалтиран Б28 и електроника от Б20,много ясно че ще се държи като Б20 паленето!
Идеята е да развърти маслото по-бързо при големия мотор!
Дори при F сериите 535/550и или 750/760 като ги запалиш и фучи кат самолет
Край
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1642
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Форсиране при студен старт 528и
Sesko написа:meha написа:На М52Б20 и Б23 оборотите при студен старт са по-ниски около 1100 и веднага ги коригира на 750-800!
На Б28 ги вдига до 1500-1800 и това е НОРМАЛНО !
Не търсете проблем без да го имате!
А колегите дето са с транспалтиран Б28 и електроника от Б20,много ясно че ще се държи като Б20 паленето!
Идеята е да развърти маслото по-бързо при големия мотор!
Дори при F сериите 535/550и или 750/760 като ги запалиш и фучи кат самолет
Край
Аз бензинови БМВ-та с големи мотори не съм карал, но имам досег до един Аутбек 3.0 и един Лексус RX300 - и двата мотора се форсират при първи студен старт до към 1800 оборота. Чел съм, че е нормално за по-големите мотори, както и колегата е написал...
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 826
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Форсиране при студен старт 528и
На мерцедесите ми при първоначално палене отиват на 1500 ,а на другия дори стигат до 2000.Единия е Ц180 другия Ц200 метан.
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани