Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Ico PZ написа:Здравейте колеги значи да питам и аз нещо по темата,свалих презапоих пробвах го но без да паля колата само на контакт,работеше перфектно след това сглобихме всичко обратно паля колата пускам парното и пак същия проблем почва да духа както си иска усилва се сам изключва се намалява и т.нт.Направи ми впечатление че докато го пробвах преди да сглобим всичко го държах в ръка и като пипнах отзад буксата усетих че започна леко да си мени оборотите пак но си помислих че нещо не съм я вкарал както трябва ли незнам та вапроса ми е възможно ли е проблема да е и от буксата нещо и има ли значение дали двигатела на колата работи или не щото като го пробвах на контакт работеше супер
Да не би проблема да е в буксата? Има и такива случаи. Пробвай да я зачистиш и да я пръснеш с контактен спрей!

- Ico PZ
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Е толкова за бързо възможно ли е да прегрее става въпрос за секунди не съм го държал много просто усилих до край намалих и това е не повече от 20 30 сек.те транзисторите вътре в него ли са?Май май ще се взима нов 

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Колеги , само аз ли немога да го намеря тоя таралеж махам я кората на средна конзола от пасажерската страна. Гледам там където е показано на снимките виждам като един капак от едната страна с щипка от другата с болт ама за да развия болта трябва да сваля жабката така ли е или може и да не се сваля ако изобщо съм се ориентирал правилно 

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Що си мисля, че е под волана като на е36...another90sm написа:Колеги , само аз ли немога да го намеря тоя таралеж махам я кората на средна конзола от пасажерската страна. Гледам там където е показано на снимките виждам като един капак от едната страна с щипка от другата с болт ама за да развия болта трябва да сваля жабката така ли е или може и да не се сваля ако изобщо съм се ориентирал правилно
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
bmw325tds написа: Що си мисля, че е под волана като на е36...
Ми щото не е


и тук viewtopic.php?f=35&t=282151
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Колеги гледал съм и клипа и темата, която ми е пратил колегата ивоо. Правя това, което е показано : махам кората отстрани на пасажерската страна и единственото , което виждам са пластмаси
Зад въздуховода, от където духа към краката виждам като капак от едната стрна е със щипка от другата е с болт(мисля еврейска звезда) там ли се намира? Понеже ако е там за да отвъртя този болт незнам колко работи трябва да сваля за да стигна до него 


- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Колеги, моля ви дайте ми някаква насока какво трябва да се махне за да сваля тоя таралеж 

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Най-накрая го открих този таралеж. За хората, които не са много ориентирани като мен ще поясня точно къде се намира и ще кача снимки.
1. маха се страничната кора на пасажерската седалка (2 щипки, 1 болт)
2.маха се и кората която е под жабката хващяш и дърпаш към седалката
3. вече има видимост към таралежа. той е тук, където съм махнал буксата на сниката.
Пиниза при изкарването на пустия таралеж е: като изкарате буксата и го хванете, в долната му част има пластмасов зъб , който го държи трябва да го натиснете надоло и веднага го освобождава (за да не се мъчите 30мин като мен
)
1. маха се страничната кора на пасажерската седалка (2 щипки, 1 болт)
2.маха се и кората която е под жабката хващяш и дърпаш към седалката
3. вече има видимост към таралежа. той е тук, където съм махнал буксата на сниката.
Пиниза при изкарването на пустия таралеж е: като изкарате буксата и го хванете, в долната му част има пластмасов зъб , който го държи трябва да го натиснете надоло и веднага го освобождава (за да не се мъчите 30мин като мен

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Ето колеги снимка на изкормен таралеж СИМЕНС (който има разлика от ВАЛЕО) Сименса е с 3 транзистора , а ВАЛЕО-то е 2 , от което идва и разликата , че сименса има 3 места с по 3 спойки , а не като ввалео 2 места с по 3 спойки.
Сами може да направите разликата между тези снимки и снимките от 1-вия пост.
Сами може да направите разликата между тези снимки и снимките от 1-вия пост.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- seykov
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 7.10.2010
- Местоположение: гр.Бяла Черква
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 530д
- Детайли за колата: бмв 525тдс 97год.
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
направих всичко както е обяснено и чудото стана,но на другя ден отивам в гаража и вентилаторите работят сами не на макс а съвсем бавно.някой ако има престава къаво става моля да пише.само да вметна,че това с силикона не съм слагал просто сложих таралежа на място 

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Колега каква марка ти е таралежа Валео или Сименс , моя е Сименс и бяха забравили да презапоят 3 спойки и стана същата работа като при теб . Скоро ще го дам да го направят наново да видим дали ще стане нещо от него и да проверят да няма изгорял транзистор.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Само да добавя, че за да ви държат добре спойките по-дълго време, трябва да се ползва припой от калай-олово. Не трябва да има сребърни примеси или по-лошо да е безоловен припоя. В последите два варианта има голяма опасност да се спукат споиките след това пак.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
А някой да е имал такъв случай и евентуална причина за такова стабилно загряване ,че да се разтече? Има и след от капки под таралежа,тоест не е монтирано така разтечено а е текло на място?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- asotsf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 10.08.2012
- Местоположение: Plaza Dance
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci Stahlgrau
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Първо благодаря на колегата за полезната информация. Сега да кажа какъв е при мен проблемът:
Значи забелязах, че след гасене на двигателя някъде от климатроника продължава да се чува леко жужене като от перка. Освен това няколко пъти ми се случва климатроникът сам да усили степента на духане и от изчетеното досега се насочих към ремон на въпросния таралеж. Днес след извесно лутане успях да го сваля и направих всичко както беше описано в началото на темата. Нагряване, сваляне на заливката, запояване и заливане със силикон. Сложих таралежа на мястото му и парното се включи на максимална степен от самосебеси, което не го беше правило преди това. Разкачих пак, напръсках с контактен спрей и обратно. Нямаше го вече това включване, но и жуженето след гасене остана. Като цяло проблема не е отсранен и ще съм благодарен ако дадете някакви идеи.
Значи забелязах, че след гасене на двигателя някъде от климатроника продължава да се чува леко жужене като от перка. Освен това няколко пъти ми се случва климатроникът сам да усили степента на духане и от изчетеното досега се насочих към ремон на въпросния таралеж. Днес след извесно лутане успях да го сваля и направих всичко както беше описано в началото на темата. Нагряване, сваляне на заливката, запояване и заливане със силикон. Сложих таралежа на мястото му и парното се включи на максимална степен от самосебеси, което не го беше правило преди това. Разкачих пак, напръсках с контактен спрей и обратно. Нямаше го вече това включване, но и жуженето след гасене остана. Като цяло проблема не е отсранен и ще съм благодарен ако дадете някакви идеи.
- Николай К
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 27.02.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 52Oi
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Колега въпросното жужене не е от таралежа, а е от вентилатора в управлението на климатроника,под копчетата за вдигане и сваляне на температурата на шофьора има една решетка ,зад нея е вентилаторчето което жужи... http://www.realoem.com/bmw/showphoto.do?id=64118375645
Сваля се почиства се от праха и се смазва с тънко масло и проблема е решен....
Сваля се почиства се от праха и се смазва с тънко масло и проблема е решен....
Поздрави!
Николай Кадийски
Николай Кадийски
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани