Бавно (ли) загрява 525d! Защо?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
МАЧКАТОР написа:Не топли само купето.....настройвай си я около 45минути преди да отпрашиш на някъде да запали и подгрее, после ми напиши ,че толи само купетоICE написа:Мдааа, имам... При това си я пускам сутрин, ама топли купето...МАЧКАТОР написа:... ама ти печка имаш ли, би трябвало да имаш ...Разходът й е около 280грама на час
няма да ти скъса джоба
Има случаи ,в които успява и термостата да ти отвори, ти ми викаш ,че само купето топлила, такъв варянт НЯМА, няма и как да стане
написано е още веднъж относно вебасто системата че загрява водата ,топли купето,зарежда акумулатора все едно си оставил двигателя да работи предварително...на ТИРове се срещат по принцип и е СТРАШНА екстра...следващата ми нова кола ще има задължително такова нещо
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
grnka написа:... зарежда акумулатора ...
дали не се бъркаш с "разрежда"?
то е на принципа на горелката,която загрява водата и едно ел. моторче,което върти водата.
иначе и мойта следваща кола ще има Standheizung или ще е ТИР



CheGevara написа:grnka написа:... зарежда акумулатора ...
дали не се бъркаш с "разрежда"?
то е на принципа на горелката,която загрява водата и едно ел. моторче,което върти водата.
иначе и мойта следваща кола ще има Standheizung или ще е ТИР
![]()
![]()



Относно отопилетилите-в софтуреа им е зададена команда "високо-ниско напрежение", която не позволява той да се включи,или продължи работа при "проблемно напрежение"

П.С.-дай да ти коснем един ТИР


Според мен, не задължавам никого да мисли така, при АЙС ,може би, има проблем наистина и с термостата, лошото е ,че тези коли имат 34564857102985 водни клапана по охладителната инсталация и доста трудно може да се даде точна оценка на проблема в този случайPenchev написа:Интересно ми стана,като Пецата изброи толкова много автомобили,които се държат по сходен начин с на ICE![]()
Аз си мисля,че когато охладнее охладителната течност в радиатора до такава степен и термостата трябва да притвори (най-малкото) големия кръг,за да се поддържа тая температура ... При ICE лошото е,че при спускане към София по магистралата от Пловдив или от другата страна от тунел "Траянови врата" към Пловдив до такава степен охладнява колата,че дори мотора променя звука сиТова що за работа е
![]()
Георги Пенчев




даването на ток не е вследствие на проблеми в отоплителя, а в ужасно "консуматорския" вентилатор на купето, бъди сигуренMaxMan написа:Факт е, че през нощта сме му давали ток, точно заради такава печка.



Само за сведение давам реалната консумация на тази екстра, без консумацията на уредите в колата, естествено-18вата, е толкова харчи-това са два габарита, за един час ,ако падне тоя акумолатор, значи е проблемен самият той

- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
С риск да бъда оплют,че въобще си нямам идея от такива скъпи автомобили споделям своето виждане по проблема на ICE...Казваш,че си сменил термостата с друг-в този другия виждам проблема аз...И аз карам с отворен термостат и лятото всичко е ОК,но сега зимата имам тези проблеми-загрява бавно и губи бързо температура като се движи по инерция...Даже и лятото по един баир 5-6км само надолу от 82/това е темп. която трябва да държи/падна на 50 близо...После яко газ докато я вдигна...Смени си термостата с проверения от теб и виж дали има разлика 


8.32
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Смених стария термостат (който си е уж в ред, казвам уж, тъй като варенето в тенджера, едва ли дава чак толкова верни резултати за състоянието...), защото и той правеше същото като новия!!!PIONEER написа:...Смени си термостата с проверения от теб и виж дали има разлика
Искам само да споделя, че е абсолютно нолмално колата при висока скорост на ниски обороти на двигателя да сваля температурата с едно деление. Аз съм с е39-м51 и колата загрява много бързо сутрин, но като се пусна от младост по Цариградско шосе, стрелката от средата пада с едно деление на долу и в момента в който спра на светофара на орлов мост за норматив стрелката е пак на 12ч. За мен това е нормалното поведение на автомобила при минусуви температури. Ако на някой не му пада стрелката при такива обстоятелства, най вероятно в началото на лятото ще прави профилактика на охладителната система защото климатроника му не смогва да охлажда. Весели празници




- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Aз четох в новия AutoBild (немския) в рубриката Gebrauchtwagen т.е. автомобили на старо за Е39 и там от слабостите си пишеше за проблемите с охладителната система при дизеларките - термостатен клапан,водна помпа и т.н. отзивите на немците на база рипорти от фирмени сервизи/мнения на клиенти/TUV год. технически прегледи не са розови по отношение на дизелите
Даже на база статията,не препоръчвам дизелов автомобил от серията с 3 литров двигател - проблеми с електрониката на помпата,и доколото разбрах се "прави" профилактика" на горивната уредба след umfall с въпросната помпа ... ремонта излиза 5000 (
) EU
Бензиновите двигатели са безпроблемни - хвалят ги,като безпроблемни
Георги Пенчев

Даже на база статията,не препоръчвам дизелов автомобил от серията с 3 литров двигател - проблеми с електрониката на помпата,и доколото разбрах се "прави" профилактика" на горивната уредба след umfall с въпросната помпа ... ремонта излиза 5000 (


Бензиновите двигатели са безпроблемни - хвалят ги,като безпроблемни

Георги Пенчев
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
И аз имах такава М51 и... този проблем го нямах (след като си смених термостата). Мой приятел още я кара и е много доволен (и как няма да е, като му смених всичко по колатаfilipf написа:Искам само да споделя, че е абсолютно нолмално колата при висока скорост на ниски обороти на двигателя да сваля температурата с едно деление. Аз съм с е39-м51

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
БИХ ИСКАЛ ДА ЧУЯ МНЕНИЕТО НА ТЕЗИ КОИТО КАРАТ И/ИЛИ СА ЗАПОЗНАТИ с мотора М57,
който почти няма нищо общо с М51 (няма да обяснявам тук защо е така)!
Благодарен съм на колегите с tds-ите, които пишат тук, но те наистина не помагат в този специфичен случай...
който почти няма нищо общо с М51 (няма да обяснявам тук защо е така)!
Благодарен съм на колегите с tds-ите, които пишат тук, но те наистина не помагат в този специфичен случай...

69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани