Бавно (ли) загрява 525d! Защо?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 25 Дек 2005, 11:39

МАЧКАТОР написа:
ICE написа:
МАЧКАТОР написа:... ама ти печка имаш ли, би трябвало да имаш ...
Мдааа, имам... При това си я пускам сутрин, ама топли купето...
Не топли само купето.....настройвай си я около 45минути преди да отпрашиш на някъде да запали и подгрее, после ми напиши ,че толи само купето :mhihi: Разходът й е около 280грама на час :idea: няма да ти скъса джоба :roll: Има случаи ,в които успява и термостата да ти отвори, ти ми викаш ,че само купето топлила, такъв варянт НЯМА, няма и как да стане :mhihi:


написано е още веднъж относно вебасто системата че загрява водата ,топли купето,зарежда акумулатора все едно си оставил двигателя да работи предварително...на ТИРове се срещат по принцип и е СТРАШНА екстра...следващата ми нова кола ще има задължително такова нещо

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 25 Дек 2005, 12:03

grnka написа:... зарежда акумулатора ...

дали не се бъркаш с "разрежда"?
то е на принципа на горелката,която загрява водата и едно ел. моторче,което върти водата.

иначе и мойта следваща кола ще има Standheizung или ще е ТИР
:mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 25 Дек 2005, 12:07

Аз знам, че не зарежда акумулатора :mhihi: . А и ICE го знае, от горчив опит, и то от 2 часа работа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 25 Дек 2005, 12:12

CheGevara написа:
grnka написа:... зарежда акумулатора ...

дали не се бъркаш с "разрежда"?
то е на принципа на горелката,която загрява водата и едно ел. моторче,което върти водата.

иначе и мойта следваща кола ще има Standheizung или ще е ТИР
:mhihi: :mhihi: :mhihi:
:yes: Прав си, няма как да го зарежда, макар че моя милост има солар на въпросната фирма, произведен специално за БМВ, който се включва към запалката и зарежда акумолатора, но ,естествено му трябват поне пет часа :mhihi: пробвал съм ,много е не-надежден :confused:
Относно отопилетилите-в софтуреа им е зададена команда "високо-ниско напрежение", която не позволява той да се включи,или продължи работа при "проблемно напрежение" :P

П.С.-дай да ти коснем един ТИР :mhihi: щи нАправа отстъпка за печката :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 25 Дек 2005, 12:13

MaxMan написа:Аз знам, че не зарежда акумулатора :mhihi: . А и ICE го знае, от горчив опит, и то от 2 часа работа.
Това устройство не може да работи повече от час, освен ако не си го рестартирал веднага след изминалото време ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 25 Дек 2005, 12:24

Penchev написа:Интересно ми стана,като Пецата изброи толкова много автомобили,които се държат по сходен начин с на ICE :roll:
Аз си мисля,че когато охладнее охладителната течност в радиатора до такава степен и термостата трябва да притвори (най-малкото) големия кръг,за да се поддържа тая температура ... При ICE лошото е,че при спускане към София по магистралата от Пловдив или от другата страна от тунел "Траянови врата" към Пловдив до такава степен охладнява колата,че дори мотора променя звука си :roll: Това що за работа е :?:

Георги Пенчев
Според мен, не задължавам никого да мисли така, при АЙС ,може би, има проблем наистина и с термостата, лошото е ,че тези коли имат 34564857102985 водни клапана по охладителната инсталация и доста трудно може да се даде точна оценка на проблема в този случай :roll: Има още нещо, с което мога да се обоснова за тази ситуация-Автомобилът има съвсем независим датчик за външната температура, който би трябвало да пусне отоплителя при температура под 3градуса, в момента, в който борд компютъра "писукне" за температури под тези градуси трябва отоплителят да стартира незабавно :roll: поне така пише в сервиз-менюала :roll: Тогава тая екстра става "Zuheizer" в реално време..........от таблото не можеш да я включиш принудително в движение, просто менюто става "бледо-синьо" и не позволява боравене по време на път с отоплителя ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 25 Дек 2005, 12:26

МАЧКАТОР написа:
MaxMan написа:Аз знам, че не зарежда акумулатора :mhihi: . А и ICE го знае, от горчив опит, и то от 2 часа работа.
Това устройство не може да работи повече от час, освен ако не си го рестартирал веднага след изминалото време ;)

Факт е, че през нощта сме му давали ток, точно заради такава печка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 25 Дек 2005, 12:31

MaxMan написа:Факт е, че през нощта сме му давали ток, точно заради такава печка.
даването на ток не е вследствие на проблеми в отоплителя, а в ужасно "консуматорския" вентилатор на купето, бъди сигурен :idea: Плюс това има още един фактор-тези БМВ-та правят точно каквото си искат в рамките на 40 минути след оставянето им в покой, тоест докато "заспят" съсипват акумулатора, това е всеобщ проблем, аз лично го сменям вече два пъти за една година :confused: Също така е доста важно и как е оставен климатроника на автомобила при задаване на отоплителен час, защото в последствие ,докато печката работи, в купето започват едни безкрайни движения на клапи и чудесии :mhihi:


Само за сведение давам реалната консумация на тази екстра, без консумацията на уредите в колата, естествено-18вата, е толкова харчи-това са два габарита, за един час ,ако падне тоя акумолатор, значи е проблемен самият той :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 26 Дек 2005, 22:28

С риск да бъда оплют,че въобще си нямам идея от такива скъпи автомобили споделям своето виждане по проблема на ICE...Казваш,че си сменил термостата с друг-в този другия виждам проблема аз...И аз карам с отворен термостат и лятото всичко е ОК,но сега зимата имам тези проблеми-загрява бавно и губи бързо температура като се движи по инерция...Даже и лятото по един баир 5-6км само надолу от 82/това е темп. която трябва да държи/падна на 50 близо...После яко газ докато я вдигна...Смени си термостата с проверения от теб и виж дали има разлика ;)
Изображение
8.32

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 27 Дек 2005, 18:38

PIONEER написа:...Смени си термостата с проверения от теб и виж дали има разлика ;)
Смених стария термостат (който си е уж в ред, казвам уж, тъй като варенето в тенджера, едва ли дава чак толкова верни резултати за състоянието...), защото и той правеше същото като новия!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

Мнение от filipf » 27 Дек 2005, 22:03

Искам само да споделя, че е абсолютно нолмално колата при висока скорост на ниски обороти на двигателя да сваля температурата с едно деление. Аз съм с е39-м51 и колата загрява много бързо сутрин, но като се пусна от младост по Цариградско шосе, стрелката от средата пада с едно деление на долу и в момента в който спра на светофара на орлов мост за норматив стрелката е пак на 12ч. За мен това е нормалното поведение на автомобила при минусуви температури. Ако на някой не му пада стрелката при такива обстоятелства, най вероятно в началото на лятото ще прави профилактика на охладителната система защото климатроника му не смогва да охлажда. Весели празници :P :P :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 27 Дек 2005, 23:27

filipf написа: охладителната система защото климатроника му не смогва да охлажда. Весели празници :P :P :P
:shock: :shock: :shock: В грешка си колега, нещо си се объркал :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Дек 2005, 9:12

Aз четох в новия AutoBild (немския) в рубриката Gebrauchtwagen т.е. автомобили на старо за Е39 и там от слабостите си пишеше за проблемите с охладителната система при дизеларките - термостатен клапан,водна помпа и т.н. отзивите на немците на база рипорти от фирмени сервизи/мнения на клиенти/TUV год. технически прегледи не са розови по отношение на дизелите :!:
Даже на база статията,не препоръчвам дизелов автомобил от серията с 3 литров двигател - проблеми с електрониката на помпата,и доколото разбрах се "прави" профилактика" на горивната уредба след umfall с въпросната помпа ... ремонта излиза 5000 ( :!: ) EU :shock:

Бензиновите двигатели са безпроблемни - хвалят ги,като безпроблемни :yes:

Георги Пенчев
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 28 Дек 2005, 20:08

filipf написа:Искам само да споделя, че е абсолютно нолмално колата при висока скорост на ниски обороти на двигателя да сваля температурата с едно деление. Аз съм с е39-м51
И аз имах такава М51 и... този проблем го нямах (след като си смених термостата). Мой приятел още я кара и е много доволен (и как няма да е, като му смених всичко по колата :mhihi: )

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 28 Дек 2005, 20:10

БИХ ИСКАЛ ДА ЧУЯ МНЕНИЕТО НА ТЕЗИ КОИТО КАРАТ И/ИЛИ СА ЗАПОЗНАТИ с мотора М57,
който почти няма нищо общо с М51 (няма да обяснявам тук защо е така)!


Благодарен съм на колегите с tds-ите, които пишат тук, но те наистина не помагат в този специфичен случай... ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook