Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к.с.)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
Тоя горивен филтър го дават, че се вгражда от 03.2000г. - когато започват и другите дюзи:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0877
Сигурен ли си, че колата ти е 08.99??
Между другото излизат и ралични номера на ДДЕ по ВИН на двата мотора, като единият вариант на дебитомерите е съвместим...
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0877
Сигурен ли си, че колата ти е 08.99??
Между другото излизат и ралични номера на ДДЕ по ВИН на двата мотора, като единият вариант на дебитомерите е съвместим...
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
На другите колеги в realoem им излиза коректно филтърът - там гледал ли си твоята по ВИН с кой филтър е? Също като избера 30-ска от 08.1999 излиза със стария филтър... Дай ВИН-а, ако искаш, да видим какво показва в други сайтове за проверка...
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
В realoem излиза, че си със стария филтър... Като си купуваш горивен може да стане грешка така - по рама купувал ли си горивен филтър?
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
Не ,само им казвам кой е . И на мен ми е странно ,а е с един термостат без пеперуди .а за фейса май са 2 и с пеперуди (автоматик е )
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
по филтъра не може да се определи фейс ли е или не . Мойта е март 2000 и съм с филтъра със сензора за налягане , а съм 184кс...
оптиката е преди фейса , автоматик е и мотора е с пеперудки ... GS89670
оптиката е преди фейса , автоматик е и мотора е с пеперудки ... GS89670
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
nightdriver написа:по филтъра не може да се определи фейс ли е или не . Мойта е март 2000 и съм с филтъра със сензора за налягане , а съм 184кс...
оптиката е преди фейса , автоматик е и мотора е с пеперудки ... GS89670
Дюзите ти са от по-мощния мотор, ECU-то също... Моята също е 03.2000 и е 193к.с., явно за филтъра не е 100% признак обаче...

И другото странно е защо на колегата по ВИН излиза старият вариант на филтъра...
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
Z3Ro* написа:nightdriver написа:по филтъра не може да се определи фейс ли е или не . Мойта е март 2000 и съм с филтъра със сензора за налягане , а съм 184кс...
оптиката е преди фейса , автоматик е и мотора е с пеперудки ... GS89670
Дюзите ти са от по-мощния мотор, ECU-то също... Моята също е 03.2000 и е 193к.с., явно за филтъра не е 100% признак обаче...
И другото странно е защо на колегата по ВИН излиза старият вариант на филтъра...
според мен трябва да вярваме на реалом , спец сервизите а и останалите се ориентират сляпо по него...
за моя случай , логично с тези фейсови дюзи и екю , мотора ми е 193 с тази разлика , че нямам втори термостат (агр-а)

трябва да мина дино , ама пък тя е чипната и пак няма да се разбере

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
Аз като правих дюзите в НН сервиз, научих това за тях кои са за 193 и кои за 184... Може и да не е така, но тогава така ми казаха от сервиза. Иначе и аз вярвам на realoem, но ето как при колегата има разминаване във варианта на филтъра - по ВИН излиза старият, а той е показал снимка на новия. Дори и дюзи и ECU му излизат за 184 к.с.
Освен някога някой да е саднал мотор с електрониката... Аз колкото коли съм виждал, винаги новият филтър е на 193.
Преди време помня, че тук имаше тема на колега за термостати и тогава също се получи разминаване между сайта и реалния термостат.

Преди време помня, че тук имаше тема на колега за термостати и тогава също се получи разминаване между сайта и реалния термостат.
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
Това е номера на дюзите.
Те на кой мотор са
Те на кой мотор са

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
На 184 к.с. - другите завършват на 573 по БМВ, а твоите на 093...
Ето пример:
http://m.ebay.com/itm/Remanufactured-fu ... cmd=VIDESC

Ето пример:
http://m.ebay.com/itm/Remanufactured-fu ... cmd=VIDESC
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
Ми и моите по рейалоем свършват на 573,но на тях пише 984.По каталога съм обаче както и на колата със старият филтър.Наскоро смених една дюза и ходих да търся и на фейсов мотор уж бил беше точно с 093.Аз свалих от фейсова дюзата като моята с номер 984.Същият номер е и на едно е46,което е 2001г и е префейс и се води 184к.с взе дюза и за неговата от същата е39ка дето и аз.Има 4ти вид дюзи,които са вграждани на е39 и е38 само от 97 до началото на 99г.Екуто на моята.на е46цата.префейс.на още една е46 префейс и двете 2000-2001г.както и на две фейсови е39ки.всички до тук 3.0д,са 3днакви.Като съм сравнявал и ревизията на екуто им.Турбините.помпа рейл също са еднакви.Визуално изменение се вижда само във вакуум помпите,но мисля,че това повече му е оказало влияние самите години на до модифициране на мотора.Едните помпи се вграждата на 320д.530д.318д и тн..по новите не са взаимозаменяеми със старите заради конструкривното изменение на захващане към главата и се монтират на е53,даже мисля и на е60.Определено,ако някой има съмнение,че колата му е скрита 193к.с версия,може да си смени софта с такава,за да е 100пр.согурен,че е.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
Принципно мазаляци по тези стари коли има много, но в realoem си ги дават тези на 984 и 573 като заменими, като пише, че 984 не се произвежда. Пак според сайта, 093 и 984 не са заменими, но пък 093 и 573 са заменими...
Ето една чужда тема за инжекторите:
http://forum.bmw5.co.uk/topic/107830-53 ... -question/

Ето една чужда тема за инжекторите:
http://forum.bmw5.co.uk/topic/107830-53 ... -question/
Re: Разлика в двигателите на 330D (184к.с.) и 530D (193к
Ами явно след 03.99 слагат новия филтър и подменят интериора .
На една 520-ка 96 има доста разлики в интериора ,а с коли от фейса са еднакви вътре .
Не съм виждал обаче 184 преди 03.99 да я сравня вътре как е .
На една 520-ка 96 има доста разлики в интериора ,а с коли от фейса са еднакви вътре .
Не съм виждал обаче 184 преди 03.99 да я сравня вътре как е .
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани