E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d

Мнение от tiho_madjarov » 29 Яну 2017, 17:15

Моята мисъл и молба е,някой който е извършвал тази процедура или знае как става да сподели стъпка по стъпка как се случват нещата.Дюзите дали остават същите,кулера,софтуера е ясен.И разбира се колата няма да се юрка за гонки по светофари и за въртене на гуми.Всичко ще е за по голямо ускорение и удоволствие при по-високи скорости.Аз лично съм с ръчна скростна кутия,за автоматика не знам как ще стоят нещата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d

Мнение от racing_team_vidin » 29 Яну 2017, 20:45

Иначе стъпка по стъпка- вкарваш в гаража/ сервиза, отваряш капака, сваляш капака на въздушния филтър, сваляш въздушния филтър, отдолу има 3 гумени тапи- махаш ги, след това бъркаш, малко като гинеколог и махаш алуминиевото капаче, държи се с ламаринено зъбче.
След това минаваш отдолу и отвиваш 4 болта на двете тръби на генерацията и две гайки на турбото- бронзови са
След това махаш и планката на топлия охлюв към блока, отвиваш оттичането на маслото- един черен маркуч
Пак се качваш отгоре, махаш турбопътищата към кулера, и отвиваш болта на високото налягане на маслото към блока.
Трите дупки дето махна тапите, сети ли се, вътре има 3 болта отвиват се с чашка 12 звезда и голямата тресчотка.
Турбото пада надолу и излиза от там дето изкара генерацията.
След като запилиш лапата( приложил съм ти снимка, с която нямам общо)
Връщаш по обратния ред, като единствената разлика е че трябва да преправиш турбопътищата в началото- споменах ти го в предния пост.
Това, което написах съм го чул, незнам дали е вярно ;-)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 9.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 530DA
Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
Детайли за колата: Е39 530DA wagon

Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d

Мнение от bumer530 » 30 Яну 2017, 0:43

nightdriver написа:с една такава турбина и съответно репрограмиране , АСК-то е обречено ...
колко коня трябва да стане колата , за да имаме един нормален живот на АСК-то ?
имам предвид , че колата няма да се юрка градско от светофар до следващия , а ще се изпъва по-скоро извънградско и то от 4-та нагоре ?


Не е сигурно :mhihi: :mhihi: При мен с такава турбина точно на Бъдни вечер от пета на четвърта и до там. Сега само първа, втора, трета и натам само форсиране.
На късо разстояние,съм я карал, колко душа може да носи. Скоростите бяха доста читави. Винаги си мислях, че ще ги счупя на ниските предавки ( с това шофиране ) , но стана точно обратното.

Ако е от Х5 трябва да се развият болтовете на студената и топлата част за да може да се измести актуатора, иначе идваше от страната на мотора и опираше в него. После ходих да ми го центроват (много се намръщиха и измислиха, че трябва да ми изчистят и геометрията, за да могат да ми вземат повече пари ). Поне при мен беше така.
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d

Мнение от racing_team_vidin » 30 Яну 2017, 9:31

Да, прав си, от х3 пък даже се завърташе охлюва,
Най добре да се търси такова турбо дето актуатора е закрепен на топлата част, не на студената.
Не че, другия вариант не е невъзможен, но както каза е по скъп

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 9.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 530DA
Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
Детайли за колата: Е39 530DA wagon

Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d

Мнение от bumer530 » 31 Яну 2017, 21:05

Малко повече разправии,но пак стават. Важно е крайния резултат и човека, който ръководеше проекта ;) :yes: :yes: :yes:
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d

Мнение от nightdriver » 01 Фев 2017, 15:33

bumer530 написа:Малко повече разправии,но пак стават. Важно е крайния резултат и човека, който ръководеше проекта ;) :yes: :yes: :yes:


Taka e . Moйта е само репрограмирана и върви добре , но щом казваш че с тази турбина върви здраво , значи си струва да се опита... :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 9.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 530DA
Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
Детайли за колата: Е39 530DA wagon

Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d

Мнение от bumer530 » 04 Фев 2017, 0:26

Доста голяма е разликата. Заслужава си. + Махане на ЕГР-а и без задно гърне.
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook