E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- tiho_madjarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 325Ci
- Мечтае да кара: М5
Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d
Моята мисъл и молба е,някой който е извършвал тази процедура или знае как става да сподели стъпка по стъпка как се случват нещата.Дюзите дали остават същите,кулера,софтуера е ясен.И разбира се колата няма да се юрка за гонки по светофари и за въртене на гуми.Всичко ще е за по голямо ускорение и удоволствие при по-високи скорости.Аз лично съм с ръчна скростна кутия,за автоматика не знам как ще стоят нещата.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d
Иначе стъпка по стъпка- вкарваш в гаража/ сервиза, отваряш капака, сваляш капака на въздушния филтър, сваляш въздушния филтър, отдолу има 3 гумени тапи- махаш ги, след това бъркаш, малко като гинеколог и махаш алуминиевото капаче, държи се с ламаринено зъбче.
След това минаваш отдолу и отвиваш 4 болта на двете тръби на генерацията и две гайки на турбото- бронзови са
След това махаш и планката на топлия охлюв към блока, отвиваш оттичането на маслото- един черен маркуч
Пак се качваш отгоре, махаш турбопътищата към кулера, и отвиваш болта на високото налягане на маслото към блока.
Трите дупки дето махна тапите, сети ли се, вътре има 3 болта отвиват се с чашка 12 звезда и голямата тресчотка.
Турбото пада надолу и излиза от там дето изкара генерацията.
След като запилиш лапата( приложил съм ти снимка, с която нямам общо)
Връщаш по обратния ред, като единствената разлика е че трябва да преправиш турбопътищата в началото- споменах ти го в предния пост.
Това, което написах съм го чул, незнам дали е вярно ;-)
След това минаваш отдолу и отвиваш 4 болта на двете тръби на генерацията и две гайки на турбото- бронзови са
След това махаш и планката на топлия охлюв към блока, отвиваш оттичането на маслото- един черен маркуч
Пак се качваш отгоре, махаш турбопътищата към кулера, и отвиваш болта на високото налягане на маслото към блока.
Трите дупки дето махна тапите, сети ли се, вътре има 3 болта отвиват се с чашка 12 звезда и голямата тресчотка.
Турбото пада надолу и излиза от там дето изкара генерацията.
След като запилиш лапата( приложил съм ти снимка, с която нямам общо)
Връщаш по обратния ред, като единствената разлика е че трябва да преправиш турбопътищата в началото- споменах ти го в предния пост.
Това, което написах съм го чул, незнам дали е вярно ;-)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d
nightdriver написа:с една такава турбина и съответно репрограмиране , АСК-то е обречено ...
колко коня трябва да стане колата , за да имаме един нормален живот на АСК-то ?
имам предвид , че колата няма да се юрка градско от светофар до следващия , а ще се изпъва по-скоро извънградско и то от 4-та нагоре ?
Не е сигурно


На късо разстояние,съм я карал, колко душа може да носи. Скоростите бяха доста читави. Винаги си мислях, че ще ги счупя на ниските предавки ( с това шофиране ) , но стана точно обратното.
Ако е от Х5 трябва да се развият болтовете на студената и топлата част за да може да се измести актуатора, иначе идваше от страната на мотора и опираше в него. После ходих да ми го центроват (много се намръщиха и измислиха, че трябва да ми изчистят и геометрията, за да могат да ми вземат повече пари ). Поне при мен беше така.
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d
Да, прав си, от х3 пък даже се завърташе охлюва,
Най добре да се търси такова турбо дето актуатора е закрепен на топлата част, не на студената.
Не че, другия вариант не е невъзможен, но както каза е по скъп
Най добре да се търси такова турбо дето актуатора е закрепен на топлата част, не на студената.
Не че, другия вариант не е невъзможен, но както каза е по скъп
- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d
Малко повече разправии,но пак стават. Важно е крайния резултат и човека, който ръководеше проекта





Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d
bumer530 написа:Малко повече разправии,но пак стават. Важно е крайния резултат и човека, който ръководеше проекта![]()
![]()
![]()
Taka e . Moйта е само репрограмирана и върви добре , но щом казваш че с тази турбина върви здраво , значи си струва да се опита...

- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: E39 2.5d с турбина от Е60 3.0d
Доста голяма е разликата. Заслужава си. + Махане на ЕГР-а и без задно гърне.
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани