утечка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: утечка
Хиляди благодарности за изчерпателното обяснение

Оказва се, че всичко съм направил без най-простото: да извадя бушоните в жабката един по един
Само поведението на колата е малко по-различно (предполагам защото спада на консумацията след 16-та минута се дължи на управлението на климатроника което при мен явно не е съвсем в час):
С климатроник и бушон 9: 0.43А след минута и половина и така завинаги.
Без климатроник или бушон 9: 0.10А след минута и половина и така завинаги.
Като оправя колата (а дано де
) ще пиша кои са били виновниците при мен.
пп с риск да се повторя, горното обяснение е за "E39 Tips & Tricks"


Оказва се, че всичко съм направил без най-простото: да извадя бушоните в жабката един по един

Само поведението на колата е малко по-различно (предполагам защото спада на консумацията след 16-та минута се дължи на управлението на климатроника което при мен явно не е съвсем в час):
С климатроник и бушон 9: 0.43А след минута и половина и така завинаги.
Без климатроник или бушон 9: 0.10А след минута и половина и така завинаги.
Като оправя колата (а дано де

пп с риск да се повторя, горното обяснение е за "E39 Tips & Tricks"

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: утечка
Ама това на снимката не е ли електролитен кондензатор ?
Що му викате транзистор ?

- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: утечка
0.09А при мен се губят както следва:
бушон 5 - 0.01А - шибидах
бушон 6 - 0.02А - ел. стъкла
бушон 11 - 0.03А
бушон 28 - 0.03А - климатична инсталация
на мен ми мирише на модула в шофьорската врата и утре ще пробвам без него.
а след поставяне на друго управление на климатроника, вентилаторчето отново не спира да се върти и си дърпа 0.33А
Утре ще ходя да купувам кондензатори, ама нещо съм скептично настроен
нещо друго странно, като извадя бушон 4 вентилатора на управлението спира и консумацията изчезва, все едно съм извадил бушон 9
бушон 5 - 0.01А - шибидах
бушон 6 - 0.02А - ел. стъкла
бушон 11 - 0.03А
бушон 28 - 0.03А - климатична инсталация
на мен ми мирише на модула в шофьорската врата и утре ще пробвам без него.
а след поставяне на друго управление на климатроника, вентилаторчето отново не спира да се върти и си дърпа 0.33А
Утре ще ходя да купувам кондензатори, ама нещо съм скептично настроен

нещо друго странно, като извадя бушон 4 вентилатора на управлението спира и консумацията изчезва, все едно съм извадил бушон 9
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: утечка
Ново двайсе 
Смених кондензаторите на управлението на климатроника - никаква разлика. Пробвах с откачена помпа на рециркулацията - никаква разлика. Без модула в шофьорска врата - никаква разлика. Но в крайна сметка се оказаха, че колата не заспива. Обаче ако извадя бушон номер 4, след 16 минути колата си заспива и консумацията пада до 0.01А. После като го сложа колата си остава заспала. А малко по-късно установих, че алармата е вързана на него. Аз разбира се, още в началото пробвах и без нея, но тогава не знаех за 16-те минути
Това което искам да допълня, към разследването на утечка е, че можете да се ориентирате дали колата е заспала, по това дали лампата в жабката не свети, като се отвори.
Последно:
Колата вече работи както се очаква: след 16 минути консумацията пада на 0.01А. Проблема се реши с отстраняване на алармата
!

Смених кондензаторите на управлението на климатроника - никаква разлика. Пробвах с откачена помпа на рециркулацията - никаква разлика. Без модула в шофьорска врата - никаква разлика. Но в крайна сметка се оказаха, че колата не заспива. Обаче ако извадя бушон номер 4, след 16 минути колата си заспива и консумацията пада до 0.01А. После като го сложа колата си остава заспала. А малко по-късно установих, че алармата е вързана на него. Аз разбира се, още в началото пробвах и без нея, но тогава не знаех за 16-те минути

Това което искам да допълня, към разследването на утечка е, че можете да се ориентирате дали колата е заспала, по това дали лампата в жабката не свети, като се отвори.
Последно:
Колата вече работи както се очаква: след 16 минути консумацията пада на 0.01А. Проблема се реши с отстраняване на алармата

Re: утечка
Speed_Am_All написа:Последно:
Колата вече работи както се очаква: след 16 минути консумацията пада на 0.01А. Проблема се реши с отстраняване на алармата!
Много малко аларми(афтърмаркет) не носят последствия след слагането им на Е39.....повече случай са свързани точно с консумация!
Поздравления

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: утечка
Е нали се сещаш че никой китайски производител на аларми не дава стойността на консумирания ток в покой...То става после ясно и хората първо си купуват нов акумулатор и после се замислят откакво аджеба се е случило..
Аз лично съм монтирал 4 аларми, едната на моята кола, проблема с утечката го реших с Бош Силвър 100 Ач и всеки ден каране без фарове
БМВ то е ядяща ток кола, даже и на тези на витрината им пада акумулатора за 10 дни...
Аз лично съм монтирал 4 аларми, едната на моята кола, проблема с утечката го реших с Бош Силвър 100 Ач и всеки ден каране без фарове

БМВ то е ядяща ток кола, даже и на тези на витрината им пада акумулатора за 10 дни...
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани