Как да почистя отвътре фар "АНГЕЛКИ ОЧИ"

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 10.08.2008
Местоположение: София

Мнение от boby29 » 04 Фев 2009, 21:40

Karlo написа::yes: мерси, ще пробвам само отвътре за начало.


Може да стане през дупката от горната страна на фара, намери си едно парче кабел като за ел. инсталация да кажем, но без да му се показва самата тел отнякъде важно е да не се надраска самата лупа, а трябва хем да се огъва за да стигнеш до лупата, хем да имаш и малко сила за натиск върху нея, за да се избърше и отпред с конец можеш да му закрепиш парче микрофибърна кърпа и с нея докъдето можеш да стигнеш... ;) Но като се свали фара ефекта е доста по-добър, казвам го от опит :)
Програмист се разхожда в планината. Огледал заобикалящата го природа и си казал:
- Каква яка графика!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 28.04.2008
Местоположение: burgas
Пол: Мъж
Кара: e61 n52b30

Мнение от safety car F1 » 04 Фев 2009, 22:12


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 04 Фев 2009, 22:19

само внимавайте като ги разглабяте че за тях май няма ремонтни комплекти за стойките с ябълките на рефлектора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 23 Май 2009, 20:22

Колеги днес гледах и моите фарове защото си мислех че и те са замърсени.През капачката отгоре ги гледах и може би има малко прах.Но като гледам стъклата вън ми се струват много зле.Обаче проблема е че са мръсни отвън-надраскани са и стоят като мръсни.Май ще трябва да сменям стъклата или фаровете.Някой ако знае друго решение да казва ама май няма как да стане по друг начин. :roll:Проблема при мен е че ми се струва че късите ми светят слабичко.Може и да ми се струва.С ксенон и лупи съм.Дългите са си добре.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: БУРГАС

Мнение от smetkata » 24 Май 2009, 11:17

колеги аз ли4но сам отварял на няколко коли фаровете първо моите естествено при мен проблема бе6е 4е ми бяха с4упени ябълките за регулирането и като ги отворих и залепих естествено и ре6их да изчистя лупите и рефлекторите а за отварянето с горещ въздух не става рязане му е майката но внимавайте каде режете ще пусна снимки как става и после си взвмате едно поиалниче и стапяте платмасата и стават както са си били само с една разлика че светват много по добре от колкото са били и не си мислете 4е и мен не ме бе6е страх като ги отварях за пръв път но оцелих правилната линия по която се режат опасното е да не прекаснете светоодводите за ангелските о4и ще пусна снимки

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: 48°12'N 16°22'E
Кара: 530da touring

Мнение от BhO » 24 Май 2009, 14:47

pana написа:
smetkata написа:колеги аз ли4но сам отварял на няколко коли фаровете първо моите естествено при мен проблема бе6е 4е ми бяха с4упени ябълките за регулирането и като ги отворих и залепих естествено и ре6их да изчистя лупите и рефлекторите а за отварянето с горещ въздух не става рязане му е майката но внимавайте каде режете ще пусна снимки как става и после си взвмате едно поиалниче и стапяте платмасата и стават както са си били само с една разлика че светват много по добре от колкото са били и не си мислете 4е и мен не ме бе6е страх като ги отварях за пръв път но оцелих правилната линия по която се режат опасното е да не прекаснете светоодводите за ангелските о4и ще пусна снимки


Това което обясняваш е страшна цигания :!: Фаровете се отварят без проблем с пистолет за топъл въздух. Обяснявал съм 100 пъти как се правят и как стават като нови.


Някои го правят с печка предварително загрята на 80° 8)
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatforum/topic.asp?TOPIC_ID=152119

Това което изобщо не ми харесва е че някак се разхърля цялата тема и би било добре някои модератор да направи нещо:

И така надявайки се, че не съм досадил на никой си задавам мойто въпросче:

Фарове Хела Феислифт.
1.Стъклата са ми надраскани от камъчета.
От четене по чуждите форуми и тука решението е :
Фаровете се свалят минават се със водна шкурка 2000 или 3000
в зависмост колко са надраскани. И след това с xerapol или нешо подобно.
Ако имате познати във фирми за осветителни тела те наи вероятно ще имат
професионална паста.
2. По голям проблем при мене са лупите.
Десният ми фар е 2003 сменян
Левият е 2001 оригинален.Лупата на оригиналният просто свети по слабо.
(Не не е от крушките проблема вече пробвах да ги разменя
8))
По точно рефлекторът е мръсен и опечен най-вероятно.
Лупата обаче като я гледам е едно цяло и даже и да си разглобя фарът трябва и нея да доразглабям.
Ето един със същият проблем
http://img329.imageshack.us/img329/1015/dsc00853bm8.jpg
http://img376.imageshack.us/img376/2637/dsc00854ye2.jpg
Ясно се вижда разликата
Хареса ми решението в началото на темата с дестилираната вода и мъъъъничко препарат и плакнене.
Единственото опасение, което имам е че вътре има механика и ако има смазка ще замине най-вероятно
и ако препаратът е много силен даже и две капки са достъчни да повредя рефлектора. Всеки знае, че покритието е микрони!!!!
и при толкова стара кола със сигурност не е перфектно.
Но е най-елегантното от всички е именно плакненето, защото после не трябва да ги уплътнявам.
Колега ek6an_men лупите при тебе как бяха?
Пусни малко повече информация и ако може снимки.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook