Как да почистя отвътре фар "АНГЕЛКИ ОЧИ"
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Karlo написа::yes: мерси, ще пробвам само отвътре за начало.
Може да стане през дупката от горната страна на фара, намери си едно парче кабел като за ел. инсталация да кажем, но без да му се показва самата тел отнякъде важно е да не се надраска самата лупа, а трябва хем да се огъва за да стигнеш до лупата, хем да имаш и малко сила за натиск върху нея, за да се избърше и отпред с конец можеш да му закрепиш парче микрофибърна кърпа и с нея докъдето можеш да стигнеш...


Програмист се разхожда в планината. Огледал заобикалящата го природа и си казал:
- Каква яка графика!
- Каква яка графика!
- safety car F1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 28.04.2008
- Местоположение: burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e61 n52b30
вижте как станаха моите
-Преди
http://store.picbg.net/pubpic/E7/65/b55 ... cae765.jpg
-след
http://store.picbg.net/pubpic/85/2F/7f8 ... 41852f.jpg

-Преди
http://store.picbg.net/pubpic/E7/65/b55 ... cae765.jpg
-след
http://store.picbg.net/pubpic/85/2F/7f8 ... 41852f.jpg

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
само внимавайте като ги разглабяте че за тях май няма ремонтни комплекти за стойките с ябълките на рефлектора
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Колеги днес гледах и моите фарове защото си мислех че и те са замърсени.През капачката отгоре ги гледах и може би има малко прах.Но като гледам стъклата вън ми се струват много зле.Обаче проблема е че са мръсни отвън-надраскани са и стоят като мръсни.Май ще трябва да сменям стъклата или фаровете.Някой ако знае друго решение да казва ама май няма как да стане по друг начин.
Проблема при мен е че ми се струва че късите ми светят слабичко.Може и да ми се струва.С ксенон и лупи съм.Дългите са си добре.


колеги аз ли4но сам отварял на няколко коли фаровете първо моите естествено при мен проблема бе6е 4е ми бяха с4упени ябълките за регулирането и като ги отворих и залепих естествено и ре6их да изчистя лупите и рефлекторите а за отварянето с горещ въздух не става рязане му е майката но внимавайте каде режете ще пусна снимки как става и после си взвмате едно поиалниче и стапяте платмасата и стават както са си били само с една разлика че светват много по добре от колкото са били и не си мислете 4е и мен не ме бе6е страх като ги отварях за пръв път но оцелих правилната линия по която се режат опасното е да не прекаснете светоодводите за ангелските о4и ще пусна снимки
- BhO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: 48°12'N 16°22'E
- Кара: 530da touring
pana написа:smetkata написа:колеги аз ли4но сам отварял на няколко коли фаровете първо моите естествено при мен проблема бе6е 4е ми бяха с4упени ябълките за регулирането и като ги отворих и залепих естествено и ре6их да изчистя лупите и рефлекторите а за отварянето с горещ въздух не става рязане му е майката но внимавайте каде режете ще пусна снимки как става и после си взвмате едно поиалниче и стапяте платмасата и стават както са си били само с една разлика че светват много по добре от колкото са били и не си мислете 4е и мен не ме бе6е страх като ги отварях за пръв път но оцелих правилната линия по която се режат опасното е да не прекаснете светоодводите за ангелските о4и ще пусна снимки
Това което обясняваш е страшна циганияФаровете се отварят без проблем с пистолет за топъл въздух. Обяснявал съм 100 пъти как се правят и как стават като нови.
Някои го правят с печка предварително загрята на 80°

http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatforum/topic.asp?TOPIC_ID=152119
Това което изобщо не ми харесва е че някак се разхърля цялата тема и би било добре някои модератор да направи нещо:
И така надявайки се, че не съм досадил на никой си задавам мойто въпросче:
Фарове Хела Феислифт.
1.Стъклата са ми надраскани от камъчета.
От четене по чуждите форуми и тука решението е :
Фаровете се свалят минават се със водна шкурка 2000 или 3000
в зависмост колко са надраскани. И след това с xerapol или нешо подобно.
Ако имате познати във фирми за осветителни тела те наи вероятно ще имат
професионална паста.
2. По голям проблем при мене са лупите.
Десният ми фар е 2003 сменян
Левият е 2001 оригинален.Лупата на оригиналният просто свети по слабо.
(Не не е от крушките проблема вече пробвах да ги разменя

По точно рефлекторът е мръсен и опечен най-вероятно.
Лупата обаче като я гледам е едно цяло и даже и да си разглобя фарът трябва и нея да доразглабям.
Ето един със същият проблем
http://img329.imageshack.us/img329/1015/dsc00853bm8.jpg
http://img376.imageshack.us/img376/2637/dsc00854ye2.jpg
Ясно се вижда разликата
Хареса ми решението в началото на темата с дестилираната вода и мъъъъничко препарат и плакнене.
Единственото опасение, което имам е че вътре има механика и ако има смазка ще замине най-вероятно
и ако препаратът е много силен даже и две капки са достъчни да повредя рефлектора. Всеки знае, че покритието е микрони!!!!
и при толкова стара кола със сигурност не е перфектно.
Но е най-елегантното от всички е именно плакненето, защото после не трябва да ги уплътнявам.
Колега ek6an_men лупите при тебе как бяха?
Пусни малко повече информация и ако може снимки.
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани