Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки/
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Здравейте, моля за съвет , днес си вземах и аз този филтър( тук се казва кран, вентил
), вземах и трите маркуча дет се вързвът на него. Големия проблем е че стария собственик е вързал маркучите в една тетка и тоя клапан го няма а аз го видях това преди малко ,и се чудя какво да правя дали да оставям така или да го оправям? Чуденето ми идва от това че съм на метан и метана влиза във въздушните колектори, да не би пък нарочно да е променено това.
Иначе ме съдраха 150 евро за диагностика и генерална проверка на колата, и няма нищо всичко е ок, ма сутрин и вечер кат тръгвам с колата чакам някой червен светофар че да угася и да запаля пак че да спре да дърпа. Благодаря предварително.

Иначе ме съдраха 150 евро за диагностика и генерална проверка на колата, и няма нищо всичко е ок, ма сутрин и вечер кат тръгвам с колата чакам някой червен светофар че да угася и да запаля пак че да спре да дърпа. Благодаря предварително.
Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
- Harry^racinG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 12.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: e70 40d
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
а по реалОЕМ
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
на мен май ми излиза ,че нямам такова чудо бре.. нали го имало на М50 или не съвсем ?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
на мен май ми излиза ,че нямам такова чудо бре.. нали го имало на М50 или не съвсем ?
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Даммм,хубаво е да се смени!Аз вече го направих,въпреки ,че стария уж работеше.
- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Реших да слагам клапана обаче неможах да се оправя защото при мен всичко е доста преправено клапана го няма изобщо и е една мрежа от маркучи ,интересува ме някой дали неможе да помогне с това как точно е закрепен клапана по точно към какво и къде влиза в мотора маркуч номер 3 от схемата, само тези двте неща неса ми и ясни, някой ако има снимка случйано или ако може да обесни, благодаря предваритено.

колата е 520i прозведена 02.1999 пласмасата която покрива мотора и малко от колекторите е по широка

колата е 520i прозведена 02.1999 пласмасата която покрива мотора и малко от колекторите е по широка
Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
zarobg написа:-само тези двте неща неса ми и ясни, някой ако има снимка случйано или ако може да обесни, благодаря предваритено.-
Ти си с М52В20TU . При този мотор е малко по трудна смяната. Виж 9 стр. в тази тема , и може да ти стане ясно

- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Огледах пак 9 та страница, обаче немога да се орентирам. А Дали ако го вържа с тел някак си клапана ще е безопасно ? Според тази диаграма в предния ми пост каде би трябвало да влиза маркуч номер 3 дирекно в двигателя или в колекторите и какво трябва да преминава през него въздух изчистен или .... . Питам всичко това да се пробвам пак да се орентирам в маркучите но при мен е ето това
. и от доло е яко маркучи секви само този номер 3 и каде да завия клапана немога да хвана, в смисъл клапана има две дупки по скоро като уши за болче 8 или 10 но немига да разбера каде да го завия затва питам дали с тел става . И още нещо какво значи че двигателя е TU ?


Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Извинявамсе за "флотинга" , оправих се с маркучите обаче излесе един изненада , "маркуч номер 6 от схемета" аз мислех че виси във въздуха обаче то нищо общо то бил вакумен маркуч и проблема ми е че немога да намеря каде се закача, намерих само текст който обаче ми е кат китайски, английски разбирам ма тез термини за двигателя са ми индия ,някой може ли да помогне каде да е търся тази метлна тръба ( vacuum hose to the metal pipe (coming along the injector rail) ) ? А снимка ще е перфектния начин, благодаря предварително
Attach the flexible rubber vacuum hose to the metal pipe (coming along the injector rail) and feed it down along the path taken by the 'S'-hose
· Trim the vacuum hose to hook up neatly to the CVV, make sure it is short enough not to interfere with the space needed by the throttle body assembly
· Press the vacuum hose onto the CVV
П.С.
Колеги възможно ли е вакумния маркуч който идва от клапана да се вързва на на този елемент номер 7. При мен не е закачено нищо там , и някой може ли да разесни каво е това и за какво служи и какви са последствията както в моя случай не е закачено нищо на него? Другото което ми е интересно за какво служи отвора до него на схемата е показана капачката му под номер 18 като се отвие се вижда винтил същия кат на гумата ?

Attach the flexible rubber vacuum hose to the metal pipe (coming along the injector rail) and feed it down along the path taken by the 'S'-hose
· Trim the vacuum hose to hook up neatly to the CVV, make sure it is short enough not to interfere with the space needed by the throttle body assembly
· Press the vacuum hose onto the CVV
П.С.
Колеги възможно ли е вакумния маркуч който идва от клапана да се вързва на на този елемент номер 7. При мен не е закачено нищо там , и някой може ли да разесни каво е това и за какво служи и какви са последствията както в моя случай не е закачено нищо на него? Другото което ми е интересно за какво служи отвора до него на схемата е показана капачката му под номер 18 като се отвие се вижда винтил същия кат на гумата ?

Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Извинявам се за грозната рисунка




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
много добра картинка,като от дъвка турбо е. 

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Колеги, може ли някой от вас да ми обясни как от този клапан на картерните газове може да се губи толкова масло. В смисъл такъв двигателя гори ли го изтича ли маслото какво точно става за да има от там разход?
- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Колега аз си го обяснявам ,че маслените пари идващи от капака на клапаните ,вместо да се разделят на масло и въздух , и въздуха да отиде в колектора за изгаряне ,като мембраната на клапана е скъсана заедно с въздуха влиза и маслото ,вместо то да се върне в обратно в картера . И така колата разхода на масло се увеличава ,

- 318_is
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530i touring
- Мечтае да кара: E39 - М5
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
При мен проблема с този клапан беше същия разхода достигна на 10000 - 2,5 литра . След смяната на маркуча и клапана нещата се изясниха -Успех . 

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Колеги, открих в един сайт същия този клапан за картерни газове , само че на Meyle за 63лв. , а от Дару ми обявиха цифра само за него без маркучите 139лв
. Защо има такава разлика в цената и има ли разлика и в нещо друго ако някой се е сблъсквал с този въпрос? 


- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Нормално колега все пак е оригинална част ,и аз го потърсих на други места и на Meyle го намерих за 72лв от един познат ,че в Вари беше около 120 лв по спомен .Ако ти е заминал клапана ,взимай този на Meyle смело 


- rowz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is
- Мечтае да кара: 1m coupe
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
При мен проблема е сходен, само че съм с м44б19. Дълго време имах признаците, които shnitzera е описал - харчи доста масло, като е студена прекъсва, като е топла - претриса. До вчера когато я запалих, взе да свири много силно и оборотите ми стояха на ~ 500, цялата кола се тресе и прекъсва. Проблема ми е, че мембраната доста се е позакъсала вече... тея дни ще се сменя
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани