Климатроника не изстудява
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Климатроника не изстудява
oci написа:tsb_bg написа:Колеги не случайно ви посъветвах да проверите има ли същата разлика от в двете зони (от двете стеани на колата) когато климатика е изключен и е оставен да работи само вентилатора на ниска температура, или разликата е само когато включите климатика от ляво или от дясно където не охлажда достатъчно ...
Това са две различни неща
В първия случай най-вероятно причината е заседнал клапан на регулатора на парното в двигателния отсек
Във втория сличай по-скоро е заседнал клапан или прекъснато управление към електрозадвижването на клапите, които насочват въздуха по различните посоки в купето
Колегата е прав най-вероятно причината е в клапана когато го сложите на 16 градуса маркуча от клапана към купето трябва да е студен иначе или клапана е изгорял или е блокирал или пък предпазителя е изгорял и не идва напрежение до него.
Най-лесно се проверява като се откачат маркучите на клапана и се провери дали затваря и отваря като се мести температурата от 16 до 32 градуса.
Само да добавя, че нови тези клапани са около 700 лв. ,защото вървят заедно с помпичката .... Втора употреба са около 100 лв. И все пак си провери дали не иска доливане на фреон, защото дори и при липса на 100 грама ,компресора ще включва ,но системата пак няма да охлажда добре . Моята беше така - доляха точно 100 грама фреон и започна на изстудява супер яко . На духалките смъкна до 6 градуса .Иначе и аз се наслушах на какво ли не , че искала нови клапани и те смесвали студеното с топлото ,защото били изгнили и т.н. Първо колега пробвай всички възможности и тогава се ориентирай към тези клапани , защото цената им като нови хич не е ефтина !!! Успех от мен и дано успееш да откриеш проблема и да се кефиш на климата докато навън е +40 градуса !
И само още нещо да попитам - когато го сложиш на ''авто'' режим и след време нали първо духва на най-силната степен и постепенно като достигне избраната температура в купето и вентилатора намаля скоростта .... Ами ако си намаля скоростта след време докато е на режим'' ауто'',а си духа топло или хладникаво от духалките, значи си за доливане на фреон . Пробвай като сменяш от топло към студено чуват ли се как се местят вътре клапите и обръщат потока на въздуха от топло на студено и обратно ...
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани