525 TDS губи мощност

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 15 Яну 2008, 0:58

На мен нещо ми се върти в главата да не би да засяда баи-пасния клапан на турбото в отворено пложение и да се затваря когато на него му е гот. При това положение изпускателните газове ще минават през него (една част), а не през турбината както битрябвало да бъде. На този етап турбината няма да се развърта до необходимите обороти и мотора окуцва.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.05.2007

Мнение от j0r0 » 15 Яну 2008, 18:45

Малко на blog заприличаха моите постове, ама голямо ходене по мъките.
DrMasster, това, което казваш, звучи логично. Ще ги накарам да проверят.
Та днес ходих в Супер Дизел, не можаха нищо да ми кажат. Нямало проблем. Ходих после в НН Сервиз, бяха много любезни. Повече от час я гледаха и ми казаха, че като че ли не било от горивната система, ами нещо двигателя.
Чудя се вече къде да отида, за да ми кажат какво й е в крайна сметка. Дайте някоя идея, плс.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 16 Яну 2008, 0:13

Колега виж си маркуча който идва от кулера, защото един пyт ми се беше извадил (не беше стегнат добре) и така като на тебе, големи гьрмежи и никаква мощност.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.05.2007

Мнение от j0r0 » 19 Яну 2008, 18:39

Колеги,
мисля че открих къде е проблема.
Като откача едно маркуче и колата тръгва зверски добре.
Каже те ми, моля ви, ако знаете за какво служи, защото явно трябва да се ремонтира тази метална "капачка" там. На смимката синьото маркуче махнах.

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.05.2007

Мнение от j0r0 » 19 Яну 2008, 18:41

Това не е снимка от моя двигател. От интернет я изрових. При мен нямa това омасляване.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 3.04.2007
Местоположение: София,Червено Знаме/Bistrenburg
Кара: т на ръба на безумието
Детайли за колата: White/Black ORANGE

Мнение от mirafiori » 19 Яну 2008, 19:13

Служи за повторно изгаряне на изгорелите газове.
...and work and travel / с вратите/
http://mirafiori.bg/ +359887306727 +359876306727

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 19 Яну 2008, 19:54

Това на снимката е AGR клапана,има доста изписано потарси с тарсачката и ще видиш какво да правиш с наго.
обичам BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E70
Детайли за колата: 3.0d "07

Мнение от 7878 » 20 Яну 2008, 3:56

Човек се учи, докато е прост!
Изображение

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.05.2007

Мнение от j0r0 » 20 Яну 2008, 6:02

Супер сте!
Много ви благодаря!
Само извадих това маркуче малкото и му навих едно болтче, отгоре с малко гафер(сиво тиксо) го облепих. Колата не мога да я позная. В 100 сервиза ходих и слушах какво ли не - от проблем в главата, до турбо и смяна на горивна помпа. Над 300лв. дадох за диагностика, но никой не се сети за това. Сега си имам изтребител. Най-накрая разбрах какво е истински TDS - без катализатор и EGR :mhihi:
Остава само да сменя и съединителя, че приплъзва от 3-та нагоре и ще съм :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 20 Яну 2008, 13:03

А като се извади това маркуче (което е оградено в бяло на снимката) и като му го завия болтчето, какво да правя тая джаджа където преди е влизало маркучето на клапата тя трябвали да се запушва по някакъв начин :?:

Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 20 Яну 2008, 15:20

asasin18 написа:А като се извади това маркуче ... какво да правя тая джаджа където преди е влизало маркучето на клапата тя трябвали да се запушва по някакъв начин :?:

Колега, прочети линковете, които колегата 7878 е дал три мнения над твоето и няма да питаш повече! :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 01 Мар 2008, 19:07

а някои можели да прати схема как са наредени тия маркучета всичките кадето са покраи горивния филтар че имам чуството че моите са много разменени :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: софия

Мнение от kami83 » 08 Мар 2008, 17:17

Виж, дебитомера е сигурно.
Смених комбинизона с по нов.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook