525 TDS губи мощност
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
На мен нещо ми се върти в главата да не би да засяда баи-пасния клапан на турбото в отворено пложение и да се затваря когато на него му е гот. При това положение изпускателните газове ще минават през него (една част), а не през турбината както битрябвало да бъде. На този етап турбината няма да се развърта до необходимите обороти и мотора окуцва.
Малко на blog заприличаха моите постове, ама голямо ходене по мъките.
DrMasster, това, което казваш, звучи логично. Ще ги накарам да проверят.
Та днес ходих в Супер Дизел, не можаха нищо да ми кажат. Нямало проблем. Ходих после в НН Сервиз, бяха много любезни. Повече от час я гледаха и ми казаха, че като че ли не било от горивната система, ами нещо двигателя.
Чудя се вече къде да отида, за да ми кажат какво й е в крайна сметка. Дайте някоя идея, плс.
DrMasster, това, което казваш, звучи логично. Ще ги накарам да проверят.
Та днес ходих в Супер Дизел, не можаха нищо да ми кажат. Нямало проблем. Ходих после в НН Сервиз, бяха много любезни. Повече от час я гледаха и ми казаха, че като че ли не било от горивната система, ами нещо двигателя.
Чудя се вече къде да отида, за да ми кажат какво й е в крайна сметка. Дайте някоя идея, плс.
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Колега виж си маркуча който идва от кулера, защото един пyт ми се беше извадил (не беше стегнат добре) и така като на тебе, големи гьрмежи и никаква мощност.
- mirafiori
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 3.04.2007
- Местоположение: София,Червено Знаме/Bistrenburg
- Кара: т на ръба на безумието
- Детайли за колата: White/Black ORANGE
Служи за повторно изгаряне на изгорелите газове.
...and work and travel / с вратите/
http://mirafiori.bg/ +359887306727 +359876306727
http://mirafiori.bg/ +359887306727 +359876306727
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Това на снимката е AGR клапана,има доста изписано потарси с тарсачката и ще видиш какво да правиш с наго.
обичам BMW
- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
Чистене на ЕГР
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55688&highlight=egr
или направо го изолирай...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55234&highlight=agr

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55688&highlight=egr
или направо го изолирай...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55234&highlight=agr

Супер сте!
Много ви благодаря!
Само извадих това маркуче малкото и му навих едно болтче, отгоре с малко гафер(сиво тиксо) го облепих. Колата не мога да я позная. В 100 сервиза ходих и слушах какво ли не - от проблем в главата, до турбо и смяна на горивна помпа. Над 300лв. дадох за диагностика, но никой не се сети за това. Сега си имам изтребител. Най-накрая разбрах какво е истински TDS - без катализатор и EGR
Остава само да сменя и съединителя, че приплъзва от 3-та нагоре и ще съм
Много ви благодаря!
Само извадих това маркуче малкото и му навих едно болтче, отгоре с малко гафер(сиво тиксо) го облепих. Колата не мога да я позная. В 100 сервиза ходих и слушах какво ли не - от проблем в главата, до турбо и смяна на горивна помпа. Над 300лв. дадох за диагностика, но никой не се сети за това. Сега си имам изтребител. Най-накрая разбрах какво е истински TDS - без катализатор и EGR

Остава само да сменя и съединителя, че приплъзва от 3-та нагоре и ще съм

- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
asasin18 написа:А като се извади това маркуче ... какво да правя тая джаджа където преди е влизало маркучето на клапата тя трябвали да се запушва по някакъв начин![]()
Колега, прочети линковете, които колегата 7878 е дал три мнения над твоето и няма да питаш повече!

- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
а някои можели да прати схема как са наредени тия маркучета всичките кадето са покраи горивния филтар че имам чуството че моите са много разменени 

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани