е34-е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Гост
-
.....аз не изневерявам и на комбитата!
и Е39ката и Е61цата са ми се комбинации и съм много доволен от първата,а от втората още не мога да кажа,че е от скоро! не бих казал,че Е39ката е пластмасова-напротив! звучите вътре са само приятни-много добре е изолирана и чак над 160 почват да се чуват шумове от вятъра. Е61цата пък е още по-безшумна,а всеки ден откривам нови чудеса и екстри в нея. оня ден я вдигнах на крик да видя отдолу как е / целата е в кори и е гладка като...! и като я пуснах на земята и тя легна на пътя-викам си :край! преебах нещо! и като минаха 10сек и почна да бръмчи нещо отзад и се дигна/да не казвам кат кво...кат ситроен/ и се нагласи! имало там некви помпи ,некви ниво-регулации,некви окачвания и аз се чудя що с 255/40/18 -рън/флат вози като 215/60/15 на Е39ката....!
измислят се все повече нови неща по колите и се убеждавам,че всяка екстра и новост е приятна и нужна! а за разхода на гориво-просто нямам думи! Е30-323 ми харчеше 12-средно,Е39-10-средно ,а Е61 дава до сега до 8,5-разход извънградско-в града не знам! всички нововъведения по моторите водят до повече мощност и по-малък разход...!
и Е39ката и Е61цата са ми се комбинации и съм много доволен от първата,а от втората още не мога да кажа,че е от скоро! не бих казал,че Е39ката е пластмасова-напротив! звучите вътре са само приятни-много добре е изолирана и чак над 160 почват да се чуват шумове от вятъра. Е61цата пък е още по-безшумна,а всеки ден откривам нови чудеса и екстри в нея. оня ден я вдигнах на крик да видя отдолу как е / целата е в кори и е гладка като...! и като я пуснах на земята и тя легна на пътя-викам си :край! преебах нещо! и като минаха 10сек и почна да бръмчи нещо отзад и се дигна/да не казвам кат кво...кат ситроен/ и се нагласи! имало там некви помпи ,некви ниво-регулации,некви окачвания и аз се чудя що с 255/40/18 -рън/флат вози като 215/60/15 на Е39ката....!
измислят се все повече нови неща по колите и се убеждавам,че всяка екстра и новост е приятна и нужна! а за разхода на гориво-просто нямам думи! Е30-323 ми харчеше 12-средно,Е39-10-средно ,а Е61 дава до сега до 8,5-разход извънградско-в града не знам! всички нововъведения по моторите водят до повече мощност и по-малък разход...!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Колега NeoPrint, разликата между Е34 и Е39, както споменаха по-горе в постовете, е не само в усъвършенстване на технологиите на влаганите системи, но и в удоволствието, което човек лично изпитва сядайки в един автомобил.
Абе същото, както е и с жените - колкото повече им изостава ЕГН-то, толкова по-слабо привлекателни стават
Пък и при нас е така - все по по-новите "модели" се заглеждаме
Има и друг момент. Аскетизма не е присъщ на дизайнерите на БМВ и с всеки нов модел се набляга върху комфорт (в съответствие с текущата авто-мода), различни гевезелъци и т.н.
Абе същото, както е и с жените - колкото повече им изостава ЕГН-то, толкова по-слабо привлекателни стават


Има и друг момент. Аскетизма не е присъщ на дизайнерите на БМВ и с всеки нов модел се набляга върху комфорт (в съответствие с текущата авто-мода), различни гевезелъци и т.н.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани