Ядове с 525 тдс, помогнете моля ви

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 09 Окт 2007, 22:29

kaprimar написа: се чува металическо изчаткване, което май пак е в подкрепа за маховика.


между другото и при мене се чува някакво метално тракане но се всеки път, до сега се е появявало 1 или два пъти и после изчезва - чува се някъде от двигателя от дясно, ама понеже изчезна и не съм го проверявал :uups: като го видиш твойто какво е било казвай да проверя и аз да не се окаже нещо важно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 10 Окт 2007, 7:32

Да и при мен е така,но само като колата е студена,но после не се чува повече :mhihi:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 10 Окт 2007, 9:19

е добре де това нормално ли е или и нас ни чака як ремонт :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 10 Окт 2007, 9:37

Имаше една тема за този проблем, мисля че бяха някакви ламарини които се намират зад спирачните дискове и май тези правят този шум, май така беше ,но не е нищо,просто дразни ухото :mhihi:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 10 Окт 2007, 16:44

И аз си го имам това тракане докато е само студена колата и не идва отзаде някъде ами се пада точно под шофера и ме съмнява и мен това да не е маховика,очаквам с интерес развитие на темата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 10 Окт 2007, 18:26

Това притракване при гасене и при мен го има, Според мен е от маховика. Но когато е гася при натиснат съединител притракването го нема. Това си го обяснявам с факта че пружини на съединителя няма а те са в маховика, омекнали са до известна степен и се получава луфт в леглата на пружините, и когато натисенем съединителя разделяме скоростите от двигателя респективно разтоварваме маховика. При тези обстоятелства притракването го нема. Опитаите този вариант и споделете резултата.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 10 Окт 2007, 21:02

аз съм с е34 автоматик,може би не е аналоги4но-като гася се слуша някакав ''кристален''звук като от 4аши :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Re: Ядове с 525 тдс, помогнете моля ви

Мнение от emok » 10 Окт 2007, 21:59

kaprimar написа: и е счупен механизмът за регулировка на фара.

Мехамизма за регулиране на фара са всъщност 2 пластмастки на цена 28лв и ги има във Варна Карс местния дилър на БМВ.Въпроса е че смяната им е отвратителна - вчера си сменях на единия фар.Много са крехки и накрая завършват с пластмасова ябълка , която дори с вазелин по чудо се надяваш да влезе в леглото на отражателя.

Металния звик при гасене и аз го имам и е доста звучен ама си мислех че е от амотрисьочето на ремъка. Ще пробвам и аз гасене с натиснат съединител.
Доста кончета в един обор.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 12 Окт 2007, 20:35

Аз отдавна си я гася с натиснат съединител че ме дразни нещо това и пък да не стане по лошо(в смисъл от вибрациите).Спомням си преди около 7-8 месеца сменях лагера на съединитела,че тогава докато беше разглобена-хванах маховика като волана и си имаше 1см някъде луфт.Проблем ли е това?

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook