Как мога да разбера има ли печка?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 06 Сеп 2007, 11:49

бутона "rest" който е на клитроника има ли нещо общо с печката???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 06 Сеп 2007, 13:11

asasin18 написа:бутона "rest" който е на клитроника има ли нещо общо с печката???
Не.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 31.03.2007

печки

Мнение от усещане » 07 Сеп 2007, 23:20

всъщност опитах да чета в книжката на колата за печката но е на немски и видях цифрата 16 явно до толкова загрява и трябва да се държи 20мин,а (рест) е след като изключиш автомобила след натискане на копчето вкарва топъл въздух от двигателя,и държи извесно време топло вътре,отделно може да се настрои на час и дата да се включи печката

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Мнение от lowlevel » 10 Сеп 2007, 21:52

Поне аз доколкото прочетох в книжката на английски която изтеглих от сайта, печката е гориво консумиращо у-во, което работи при температури под 16 градуса и до 30 мин. макс.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от kagebista » 11 Сеп 2007, 12:24

Печката смучка гориво за да загрее водата в радиатора. След като е загрят автомобилът, сутрин ставаш :arrow: знаеш че си настройл печката от предишния ден да затопли 15 минути преди да се качиш в колата :arrow: оправяш се и като слезеш да запалиш :arrow: установавяш, че все едно си карал вече колата преди малко :arrow: пускаш си и парното и си свиркаш на топло :winky: Най-голямо предимство е това, че няма да се налага да тормозиш дизела да пали на студено ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от 730d » 13 Сеп 2007, 11:25

Колеги, печката на е39 се намира в левия подкалник пред шофьор, под шофьорската седалка (ако легнем под колата) се намира една кора и от нея се вижда едно ауспухче, това е ауспухчето на печката, която, както вече казах, стой зад колелото в подкалника пред педалите на шофьора.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 13 Сеп 2007, 11:44

Аз също имам Аукс Вентилатион, ама нещо не функцинира като хората.. поне така ми се струва де, има ли връзка с датчика за външната температура?
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 13 Сеп 2007, 12:13

предполагам има връзка с датчика, над определени градуси на външната температура въобще не може да пуснеш печката :roll:
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 14 Сеп 2007, 8:46

Stanchev написа:предполагам има връзка с датчика, над определени градуси на външната температура въобще не може да пуснеш печката :roll:

Върпоса е че моя показа -40 :)
При това положение само печка трябва да мога да пускам ;)

П.С. и айде някой да намери подкалник за М-пакет че не ми се разделя със 150 лева :confused:
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от 730d » 14 Сеп 2007, 9:06

Момци, Aux Ventilation е функция, която позволява вкарване на външен въздух в купето, когато навън е горещо, няма нищо общо с печката. Тя се използва в летни горещи дни, за да не става температурата в купето много висока като се осигури циркулация на въздух.

Aux Heating е функцията, която е свързана с печката. Има коли, които имат печка, но нямат функцията Aux Heating, при тях печката се задейства автоматично, т.е. вие сами не можете да я включите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

Ето 1 възможен отговор...

Мнение от Triforce » 14 Сеп 2007, 12:09

Ето 1 възможен отговор какво ти е казал оня от БМВ. Това дето било там за включване за зимата може да не е стандартна печка, ами има автомобили, които ги произвеждат за скандинавските републики и имат точно под двигателя един реотан. Примерно спираш на някой паркинг и си включваш тва нещо там към паркинг устройството да ти топли колата. Нали се сещаш, че в ония температури под 20 градуса, Дизела колкото и да е СУПЕР, няма да може да запали? Та може колата ти да има такава екстра. Ама тука нямаме нужда от нея, или поне не съм видял платен открит паркинг с ток на него, те наще паркинги мязат на двора на съседа :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Мнение от lowlevel » 14 Окт 2007, 12:33

Работата е свършена - срещу нормална сума, в Дару Кар отключиха настройките на печката и вече мога да си задавам в колко часа да се затопли :) Благодаря !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.12.2005

Мнение от marione » 14 Окт 2007, 22:06

бреее заинтригувахте ме
значи всички 6 таци имали печки и моита е шестак но незнам нищо за печка а моита е от италия края на 97 година и има сумати екстри а по точно е Е39 520 150 коня бензин комби производство 11 месец 97 година
като
нимомат темпомат сензор за дъжд мулти волан 6 броя аербеци автоматично регулиране на фаровете и доста други глезотиики плюс телефон във подлакътника които даже и работи с м телска карта пълен л пакет а не съм разбрал нищо за печка
та колегата които се произнесе че всички 6 таци имали печки като не се броят дизелите ме накара да задам този въпрос
моита може ли да е с печка и аз да не съм разбрал
и как да разбера
благодаря предварително

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 14 Окт 2007, 22:31

Беше писано по-горе.. на ботуша трябва да имаш табелка ВЕБАСТО и колко к.в е печката...
Явно и аз трябва да отключа мойта в ДАру, някой знае ли как става или само в сервиз става ;)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 14 Окт 2007, 22:49

най лесния начин който установих е когато вънка е студено като утре сутринта например и пуши между предия десен калник и врата отдолу - това е от печката ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook