BMW E39 VS Audi A6
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Благодаря много за изчерпателния отговор!
А можеш ли така както подробно си каза мнението за двигателите на А6 да кажеш и за двигателите на Е39 - там избора е по-голям отколкото при А6.
И аз май клоня към Е39, интересно обаче ако е по-добрия автомобил защо е по-евтин (ако сравниш примерно подобни двигатели 98-99).
А можеш ли така както подробно си каза мнението за двигателите на А6 да кажеш и за двигателите на Е39 - там избора е по-голям отколкото при А6.
И аз май клоня към Е39, интересно обаче ако е по-добрия автомобил защо е по-евтин (ако сравниш примерно подобни двигатели 98-99).
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
stoil2 написа:Благодаря много за изчерпателния отговор!
А можеш ли така както подробно си каза мнението за двигателите на А6 да кажеш и за двигателите на Е39 - там избора е по-голям отколкото при А6.
И аз май клоня към Е39, интересно обаче ако е по-добрия автомобил защо е по-евтин (ако сравниш примерно подобни двигатели 98-99).
Не е хубаво аз да давам каквото и да било мнение, защото не съм толкова компетентен пък и като цяло съм "болен" по тая кола, но все пак...
М52...2000куб. см., 150коня. При сегашните стойности на бензина избора на Е39 с този двигател не е много удачен. Разхода не е никак малък и в града при не толкова спокойно каране стига до 15 и нагоре. При спокойно каране около 10-12. Това означава, че на ден ако минаваш по 100км. средно, на месец ще даваш по 600лв. за гориво и за тези пари ще минаваш около 3000км. Твърде скъпо идва като че ли. Поддръжката му едва ли е много по различна от същия мотор поставен и в Е34.
523 и 528 няма да ги коментирам, тъй като гледам, че си се насочил към по нова Е39-ка, а тези двигатели ако не се лъжа се поставят на първите представители на този модел пък и са акцизни и двата.
Продължавам нататък.
2.5тдс...143к.с.
Доста лоши думи са казани за този мотор, но според мен ако се поддържа и експлоатира правилно няма да има какъвто и да е проблем. Честа смяна на водна помпа, изчакване да загрее след стартиране, изчакване няколко секунди преди изгасяне с цел да се разтовари турбото и т.н. Като цяло капризен мотор напомнящ за "старата школа". Поставян в Е34, Е36, Е38. За вървенето му мога да кажа, че върви добре пък и това, че го слагат в Е38-цата говори само по себе си, че има какво да се очаква от него. 143к.с., но турбото му помага и не е толкова муден. Разхода не е много приятен, но все пак и кубатурата му не е малка. Аз специално не съм привърженик на този двигател и честно да си кажа ме е страх от него. Доста хора обаче си карат колите с тези мотори и нямат проблеми, така че сам си направи сметката дали можеш да го жалиш, ако не можеш не го взимай...
В края на '99 година (ако греша някой да ме поправи, за да сме по-точни) излиза 2.5д. Комън рейл 163к.с. Мотор - мечта. Нисък разход, изключителна динамика. Май това е всичко, което някога е очаквано от тази кола. Доколкото ми е известно повечето представители са след фейслифт-а. На купето вече се поставя М-пакет в няколко разновидности (мисля че 3). Колата на външен вид изглежда убийствено, сърцето и е голямо, въпреки че е дизел. Също така мисля, че започват да им поставят Суичтроник и друго поколение скоростни кутии. Разхода не надхвърля 10, но по специфичното е, че е хубаво да се слага възможно най-качествената нафта, която се предлага с цел да се избегне запушване на дюзи. Това е проблем при тях, но проблем, който го има тук в България поради простата причина, че горивата ни са пълни с боклуци. Тази кола с този двигател е идеален избор. Нито много евтина, нито толкова скъпа и в моята класация, тя печели златната среда...
Сега да обърнем внимание и на МОЯ фаворит. 3.0д...
При по-висока начална инвестиция, тази кола възвръща стойността си на 100%. Доказан мотор, отличен с множество награди и едно изключително признание "Двигател на ХХХХ година". Лошото е, че в нашата държава има акциз, а този мотор се вписва в листа с акцизните. Ако можеш да пребориш акциза и купиш Е39 3.0д, повярвай ми доста дълго време ще я караш. Заслужава си напъването. За вървене просто не ми се говори, няма смисъл. За разход - управдава на 100% очакванията, дори бих казал, че харчи малко за вървенето си. Проблеми няма... Аааааа има един-нарича се отново "Кофти нафта в родината". Същия е като при по-малкия си събрат 2.5д. Аз ако трябва да избирам между всичките тези коли с всичките тези мотори бих взел точно тази кола с точно този мотор. Дори поставен до А8, с който и да било мотор, ще взема Е39-ката с този и едно ///М пакетче. За А6 не ми се говори вече, просто бледнее на фона на тази кола.
Като цяло мога да ти кажа няколко думи...
Не ти знам бюджета, нито знам как караш, нито пък колко километра минаваш на година, но разбери, че ако можеш да се напънеш и да извадиш още някой лев за Е39 след 2000година няма да си сменяш дълго време колата, стига да попаднеш на читав екземпляр. Моят избор ще бъде Е39 530d ///M Pack... Идеална кола за какъвто и да е човек. Просто нечовешки постигнат баланс и нечовешко излъчване.
Що се отнася до цените...
И аз все още не мога да си обясня как Аудитата са по-скъпи от БМВ, но явно има някаква причина за това. Едва ли е ламарината или някакво кой знае какво превъзходство в какъвто и да било аспект. Обяснявам си го с по-скъпо производство, политика на фирмата или нещо от този род в противен случай не виждам нито смисъл, нито логика да държат такива цени.
За старите представители на Ауди си го обяснявам по друг начин. Колко Ауди-та купета има от 90 до 94 година по улиците? А сега колко Е36-ци купета има по улиците? Просто са по-малко и затова държат цени. Всички знаем развитието на Ауди кога започна и кога настъпи реалния прогрес за тях. А4-ката да не би да не е евтина кола?
Евтина е, но вече има много. За справка отворете мобиле.де и задайте да търсите Ауди Купе. Ми има 1 страница с много зор. А, хайде сега задайте Е36 купе. Май има доста а?
Защо нормалното Ауди 80 се продава за 2000-2500лв., защото ни е писнало да ги гледаме. Това е моето обяснение на ситуацията... Не мисля, че трябва да поражда притеснение у нас. БМВ-то винаги ще има цена...

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
WilliamsF1Team написа:Следващия 1.9тди. Добър мотор като цяло. Изпитан и водещ се за доста сполучлив. Отново не чак толкова скъп за поддръжка, но пък никаква динамика в него. В това купе този мотор стои някак си куц, особено при 90-те коня. Поставя се на доста коли, но точно на тази някак не върви. Тежка кола, среден клас просто това не е мотор за нея освен ако наистина не си тежък случай навлизащ тепърва в първите дни на пенсията си.
А6 1.9ТДИ 90коня няма

1.8 125коня наистина е куц, обаче А6-тиците с тоя мотор са доста редки, а и едва ли някой ще си купи (освен ако нищо не отбира)
2.5ТДИ 150коня може да не е цвете за мирисане обаче 525ТДС-са не му отсъпва по нищо


Аз лично бих си взел Е39 само и единствено заради задното предаване

Да не говорим, че е леко грозновато и страшно отпред.

- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Niikoo_1 написа:WilliamsF1Team написа:Следващия 1.9тди. Добър мотор като цяло. Изпитан и водещ се за доста сполучлив. Отново не чак толкова скъп за поддръжка, но пък никаква динамика в него. В това купе този мотор стои някак си куц, особено при 90-те коня. Поставя се на доста коли, но точно на тази някак не върви. Тежка кола, среден клас просто това не е мотор за нея освен ако наистина не си тежък случай навлизащ тепърва в първите дни на пенсията си.
А6 1.9ТДИ 90коня нямапри А6 има само 110коня и 130 като последния върви приятно и харчи малко
1.8 125коня наистина е куц, обаче А6-тиците с тоя мотор са доста редки, а и едва ли някой ще си купи (освен ако нищо не отбира)
2.5ТДИ 150коня може да не е цвете за мирисане обаче 525ТДС-са не му отсъпва по нищо![]()
![]()
Аз лично бих си взел Е39 само и единствено заради задното предаванес нищо друго не е повече кола от А6 дори обратното.
Да не говорим, че е леко грозновато и страшно отпред.
Прав си че няма 90коня... А я кажи колко пари струва тая 130-ката, че нещо не съм много наясно с цените...

За 1.8 съм си казал каквото имам.
Е прав си не му отстъпва, но не го и превъзхожда, което от своя страна е задоволително, защото тоя ТДС се слага на коли около 95-та...
С последното си изказване доказваш, че нищо не отбираш от БМВ. Качвал ли си се някога на Е39? А карал ли си?
Не било повече кола от колкото А6... МАЙКО МИЛИЧКА... Само ги погледни двете и ще ти стане ясно... А с това дето казваш, че А6 е повече кола от Е39 доказваш, че хептем не разбираш от коли и за да не са само празни думи искам да ми кажеш с какво му отстъпва...
Е39 да е грозноооооо ти си единствения човек който съм чул да казва подобно нещо... А за страшно, не не е толкова страшно. Е30-ката е по-страшна...

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Да бе вярно от коли не разбирам и никога не съм се качвал на Е39 и А6 да знаеш
Чесно двете коли са ми кантар и бих избрал Е39 заради задното
единствено.
А ти какво караш да питам



Чесно двете коли са ми кантар и бих избрал Е39 заради задното

А ти какво караш да питам


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Изобщо, ебахти авторитета 

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Въпреки, че карам Е39 не мога се съглася с повечето от мненията по тази тема. А6 изобщо не е лош автомобил, а дизайна му е доста по добър (съвременен) от на Е39. Но пък за сметка на това като влезеш в Бмв-то... някакси изпреварва А6 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
стига с тия аудита,баси поддръжката дето я имат и тия скоростни кутии,предното и т.н.
харесват се на хората заради облите форми,никва агресия в тази кола,ако ще да е с(а8 по-бива
въобще къде ги сравнявате а6 и 39-та....
а6-то е за манекени,дето ги е страх от бмв и нямат мнение..
39-та си е бабаитски автомобил и мое с дупата напред
харесват се на хората заради облите форми,никва агресия в тази кола,ако ще да е с(а8 по-бива
въобще къде ги сравнявате а6 и 39-та....
а6-то е за манекени,дето ги е страх от бмв и нямат мнение..
39-та си е бабаитски автомобил и мое с дупата напред
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
много тракат тия дизелите на А6
иначе на външен вид некак си по спортна форма има от Е39
а вече ако говорим за Е60 и новото А6 веднаха А6 от опит
иначе на външен вид некак си по спортна форма има от Е39
а вече ако говорим за Е60 и новото А6 веднаха А6 от опит

34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани