Вискосъединител

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 31 Мар 2008, 21:07

имаше някъде тема за тест с весник, провери в търсачката, но аз мисля че не е нормално да спира толкова лесно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 31 Мар 2008, 21:54

други колеги няма ли да споделят опита си
благодаря колега.
значи въпросният майстор ми каза че там се сменя някаква джаджа и става ок :) даже искаше още днеска да ми я смени ама нямах време.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 01 Апр 2008, 19:44

asasin18 написа:имаше някъде тема за тест с весник, провери в търсачката, но аз мисля че не е нормално да спира толкова лесно

При загрял двигател, спираш без да гсиш, и със сгънат вестник във формата на плоска пръчка постепенно притискаш перката. Изправния ВС трябва да създава добро съпротивление, докато при прецакания ВС перката спира.
Не натискай силно, застани възможно по-встрани но да имаш възможност да наблюдаваш и използвай двете си ръце! Дръж здраво вестника с едната ръка докато притискаш плавно перката с другата! Вестника трябва да е ориентиран по посока на въртене на перката, не срещу нея!
Изображение
ИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook