Върти но не пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Върти но не пали
Проблема е разрешен.
Оказа се нагар по клапаните...
Компресията беше между 2 и 4 на цилиндър. След почистване на нагара и припасване на клапаните компресията стана 12 на всички цилиндри.
Нямам идея как от нагар се получава да работи перфектно до вечерта, а на сутрина компресията да е толкова зле, че даже да не запали. Но няма друго обяснение за сега. Пълна загадка...
Оказа се нагар по клапаните...
Компресията беше между 2 и 4 на цилиндър. След почистване на нагара и припасване на клапаните компресията стана 12 на всички цилиндри.
Нямам идея как от нагар се получава да работи перфектно до вечерта, а на сутрина компресията да е толкова зле, че даже да не запали. Но няма друго обяснение за сега. Пълна загадка...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Върти но не пали
То хубаво, ама нагар по клапаните не се получава от нищото. Ще трябва да се погледат данни, как гори, смес, искра и др. Хубаво, че компресията сега е наред и по железата си наред, но нагар от днес за утре не се получава!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Върти но не пали
Освен от 12-те години каране на газ, не знам от какво друго да е нагара... Смесите са добре, следя си ги. Може да са с 6 до 8 процента по-богати в големите натоварваня. Но не вярвам да е от това. Иначе двигателя е перфектен, колкото масло наливам толкова изливам при смяната, без доливане. Картерната вентилация е изолирана, резевоарната също. Във всмукателния колектор влиза само въздух и гориво, нищо друго. Та освен да е от хубавите ни горива, от друго не се сещам какво да е. Но пък от веднъж да падне компресията на всички цилиндри... или аз съм най-големия "късметлия" на света, или наистина има и нещо друго, за което не се сещам.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Върти но не пали
От газта няма нагар , от газта се отделя малко графит и той остава още във филтъра на изпарителя . Но неприятното е че се получават язви на клапана и седлото на изпускателните клапани . Писал съм го няколко пъти по тия теми каква е болеста на газта и как се лекува . Другия вариант да ти падне компресията едновременно на всички цилиндри са повдигачите . Ако смукателните клапани не отварят напълно също се губи компресия . Те може и да имат брада на стеблата клапаните и да има лакоподобни отлагания и налепи но това не е от газта а от бензина и маслата .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани