Проблем с GM кутия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблем с GM кутия
Въпросните кутии заменяеми ли са една с друга? С едно и също предавателно число ли са?
Re: Проблем с GM кутия
numizmat написа:Въпросните кутии заменяеми ли са една с друга? С едно и също предавателно число ли са?
Колеги ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с GM кутия
Колега, без да претендирам за абсолютна точност и само за насочване.
В зависимост от годината на производство има, доколкото виждам, 6 модификации за ACК за Е39. Твоята кола е произведена 01. 2002г. От 09/2001г. до 09/2002г. са монтирали кутия A5S 390R - WZ. Партномер 24 00 7 511 009. Монтирали са я и на Е46 и с ляв и с десен волан.
Но най-добре да видиш табелката върху кутията и ако търсиш втора ръка, да вземеш същата- всичко останало е импровизация и рано или късно ще разбереш защо не е трябвало да я правиш. По отношение на варианта ремонт- трябва да си готов за най-лошият вариант, ако е нещо по-елементарно- добре е дошло.

Но най-добре да видиш табелката върху кутията и ако търсиш втора ръка, да вземеш същата- всичко останало е импровизация и рано или късно ще разбереш защо не е трябвало да я правиш. По отношение на варианта ремонт- трябва да си готов за най-лошият вариант, ако е нещо по-елементарно- добре е дошло.
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Проблем с GM кутия
Valve-tronic написа:В Пловдив има доста добър сервиз за автоматици - в Кючук Париж горе-долу срещу басейн Нептун. Сега не мога да си спомня името. Правят всякакви марки. Скоро мой познат прави такава кутия на Е53 или по-скоро я смени, че нищо не ставало от неговата - 4000 лева.
И какво му е доброто на тоя сервиз преди 2год. бях и ми казаха да си сменя кутията за 3000-4000лв. При положение, че на кутията нищо и няма.
Супер нагли арменци жадни за шамари моят съвет е не ходете там колеги!!!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с GM кутия
Забрави за Джемини в София. Няма да пиша защо, но има много недоволни, включително и аз.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mishosokolov
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.05.2016
- Местоположение: гр.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530д
Re: Проблем с GM кутия
Доста се рових в нета за тия кутий на ГМ понеже и аз съм с такава. Най-честите проблеми са 3. 1-ви проблем торкконвертора (заключващия диск обикновено).2-ри проблем, троши се едно вътрешно зъбно колело на едно като чаша което се върти от първични вал, и в следствие колата спира напълно. 3-ти проблем, износва се буталото (или соленоида които го управлява) което заключва дисковете за да премине от 2-ра на 3-та предавка,в следствие те започват да превъртат и изгарят ... Знам че често разбиват и маслена помпа но може би когато се кара вандалско много време с разбит и биещ торк. Колега обикновено (като изключим 2-ри проблем) има индикация че нещо не е наред в аск като се кара колата. Ако от 2-ра към 3-та предавка над 2500 оборота си усещал едно моментно приплъзване най-вероятно проблема ти е ясен.И с кадърен диагностик се хваща с живи данни.
- mishosokolov
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.05.2016
- Местоположение: гр.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530д
Re: Проблем с GM кутия
numizmat написа:Диагностик не коментирам... Какво ще рече приплъзване? Удар, ритане?
Кажи номера на грешката. Ако е нещо то сорта "Gear Ratio Error, 3rd Gear" трябва да се мисли и да се сваля и отваря кутията най-вероятно, а ако е нещо "Shift Solenoid" може само мозъка да се свали и да се отстрани проблема най-вероятно.
- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: Проблем с GM кутия
Мойта преди постоянно ми даваше грешка торк конветер лок уп клъч и така карах и накрая спря. Беше счупила чашката към опашката, шлиците се бяха усукали и смляли. Имаше и парчета бронз в картера.
Re: Проблем с GM кутия
sosk0 написа:Мойта преди постоянно ми даваше грешка торк конветер лок уп клъч и така карах и накрая спря. Беше счупила чашката към опашката, шлиците се бяха усукали и смляли. Имаше и парчета бронз в картера.
А като ти даваше тази грешка имаше ли симптоми, колега?
Re: Проблем с GM кутия
mishosokolov написа:numizmat написа:Диагностик не коментирам... Какво ще рече приплъзване? Удар, ритане?
Кажи номера на грешката. Ако е нещо то сорта "Gear Ratio Error, 3rd Gear" трябва да се мисли и да се сваля и отваря кутията най-вероятно, а ако е нещо "Shift Solenoid" може само мозъка да се свали и да се отстрани проблема най-вероятно.
Даваше ми Trans.Prog.
- mishosokolov
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.05.2016
- Местоположение: гр.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530д
Re: Проблем с GM кутия
Transmission Fluid Temp is 132°C (270°F) or greater for 10 minutes
Vehicle Speed is less than 5 km/h (3mph) for a total of 50 seconds
System Voltage is less than 11 Volts for 10 seconds
System Voltage is greater than 18 Volts for 10 seconds
TCM EEPROM checksums do not match
TCM NVRAM checksums do not match
The data read from RAM does not match data written to RAM
Erratic Transmission Fluid Temperature (TFT) signal
Transmission Fluid Temperature (TFT) shorted to ground, 315°F indicated
Transmission Fluid Temperature (TFT) open circuit, -40°F indicated
Input Shaft Speed (ISS) signal drops 1000 RPM or greater for 4 seconds
Output Shaft Speed (OSS) signal drops 1300 RPM or greater for 3 seconds
No Input Shaft Speed (ISS) signal
No Output Shaft Speed (OSS) signal
TCC Brake Switch stuck "ON" (Open)
TCC Brake Switch stuck "OFF" (Closed)
Invalid engine speed
Gear Ratio Error, 1st Gear
Gear Ratio Error, 2nd Gear
Gear Ratio Error, 3rd Gear
Gear Ratio Error, 4th Gear
Gear Ratio Error, 5th Gear
Torque Converter Clutch (TCC) slippage detected
Torque Converter Clutch (TCC) stuck "ON"
Pressure Control Solenoid circuit, open or shorted to ground
1-2 Shift Solenoid "A" stuck "ON"
1-2 Shift Solenoid "A" stuck "OFF"
2-3 Shift Solenoid "B" stuck "OFF"
4-5 Shift Solenoid "C" stuck "OFF"
4-5 Shift Solenoid "C" stuck "ON"
Park/Neutral switch circuit low (0 Volts) or high (12 Volts)
TCM detects checksum error between RAM and EEPROM test data
2-3 Shift Solenoid "B" stuck "ON"
TCM detects an unlocked calibration memory range
DIAGNOSTIC TROUBLE CODES (DTC) AND DESCRIPTION
DIAGNOSTIC TROUBLE CODES (DTC) AND DESCRIPTION
DTC DESCRIPTION BMW CODE
Invalid Engine Torque Signal
Invalid Accelerator Pedal Position (APP) sensor signal
Invalid Throttle Plate Position (TPP) sensor signal from the ECM
Invalid Internal Mode Switch (IMS) state while engine is being started
IMS signal indicates forward range, gear ratio indicates Reverse
Internal Mode Switch (IMS) signal "A" shorted to ground
Internal Mode Switch (IMS) signal "C" is high while in a forward gear
Pressure Control Solenoid circuit shorted to ground
Pressure Control Solenoid circuit shorted to voltage
Shift Solenoid power wire circuit shorted to ground
Shift Solenoid power wire circuit shorted to voltage
1-2 Shift Solenoid "A" circuit open or shorted to ground
2-3 Shift Solenoid "B" circuit open or shorted to ground
4-5 Shift Solenoid "C" circuit open or shorted to ground
TCC/PWM Solenoid circuit open or shorted to ground
TCC/PWM Solenoid circuit shorted to voltage
Calculated transmission fluid life remaining is 10% or less
TCM has not recieved ECM data within the preset time parameters
4-5 Shift Solenoid "C" circuit shorted to voltage
2-3 Shift Solenoid "B" circuit shorted to voltage
1-2 Shift Solenoid "A" circuit shorted to voltage
Internal Mode Switch (IMS) D2 and D3 transitional error
Internal Mode Switch (IMS) Neut and D5 transitional error
Internal Mode Switch (IMS), combination of switch inputs invalid
Invalid Wheel Speed data from the ECM
Engine Coolant Temperature (ECT) sensor circuit
Engine Torque Reduction request has failed
Мисля че това са възможните грешки.Това trans.prog. не го намирам
Vehicle Speed is less than 5 km/h (3mph) for a total of 50 seconds
System Voltage is less than 11 Volts for 10 seconds
System Voltage is greater than 18 Volts for 10 seconds
TCM EEPROM checksums do not match
TCM NVRAM checksums do not match
The data read from RAM does not match data written to RAM
Erratic Transmission Fluid Temperature (TFT) signal
Transmission Fluid Temperature (TFT) shorted to ground, 315°F indicated
Transmission Fluid Temperature (TFT) open circuit, -40°F indicated
Input Shaft Speed (ISS) signal drops 1000 RPM or greater for 4 seconds
Output Shaft Speed (OSS) signal drops 1300 RPM or greater for 3 seconds
No Input Shaft Speed (ISS) signal
No Output Shaft Speed (OSS) signal
TCC Brake Switch stuck "ON" (Open)
TCC Brake Switch stuck "OFF" (Closed)
Invalid engine speed
Gear Ratio Error, 1st Gear
Gear Ratio Error, 2nd Gear
Gear Ratio Error, 3rd Gear
Gear Ratio Error, 4th Gear
Gear Ratio Error, 5th Gear
Torque Converter Clutch (TCC) slippage detected
Torque Converter Clutch (TCC) stuck "ON"
Pressure Control Solenoid circuit, open or shorted to ground
1-2 Shift Solenoid "A" stuck "ON"
1-2 Shift Solenoid "A" stuck "OFF"
2-3 Shift Solenoid "B" stuck "OFF"
4-5 Shift Solenoid "C" stuck "OFF"
4-5 Shift Solenoid "C" stuck "ON"
Park/Neutral switch circuit low (0 Volts) or high (12 Volts)
TCM detects checksum error between RAM and EEPROM test data
2-3 Shift Solenoid "B" stuck "ON"
TCM detects an unlocked calibration memory range
DIAGNOSTIC TROUBLE CODES (DTC) AND DESCRIPTION
DIAGNOSTIC TROUBLE CODES (DTC) AND DESCRIPTION
DTC DESCRIPTION BMW CODE
Invalid Engine Torque Signal
Invalid Accelerator Pedal Position (APP) sensor signal
Invalid Throttle Plate Position (TPP) sensor signal from the ECM
Invalid Internal Mode Switch (IMS) state while engine is being started
IMS signal indicates forward range, gear ratio indicates Reverse
Internal Mode Switch (IMS) signal "A" shorted to ground
Internal Mode Switch (IMS) signal "C" is high while in a forward gear
Pressure Control Solenoid circuit shorted to ground
Pressure Control Solenoid circuit shorted to voltage
Shift Solenoid power wire circuit shorted to ground
Shift Solenoid power wire circuit shorted to voltage
1-2 Shift Solenoid "A" circuit open or shorted to ground
2-3 Shift Solenoid "B" circuit open or shorted to ground
4-5 Shift Solenoid "C" circuit open or shorted to ground
TCC/PWM Solenoid circuit open or shorted to ground
TCC/PWM Solenoid circuit shorted to voltage
Calculated transmission fluid life remaining is 10% or less
TCM has not recieved ECM data within the preset time parameters
4-5 Shift Solenoid "C" circuit shorted to voltage
2-3 Shift Solenoid "B" circuit shorted to voltage
1-2 Shift Solenoid "A" circuit shorted to voltage
Internal Mode Switch (IMS) D2 and D3 transitional error
Internal Mode Switch (IMS) Neut and D5 transitional error
Internal Mode Switch (IMS), combination of switch inputs invalid
Invalid Wheel Speed data from the ECM
Engine Coolant Temperature (ECT) sensor circuit
Engine Torque Reduction request has failed
Мисля че това са възможните грешки.Това trans.prog. не го намирам
Re: Проблем с GM кутия
Проблем между втора и трета. Ето я грешката, не я бях написал правилно - trans failsafe prog
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Проблем с GM кутия
При мен преди години се появи тази грешка от слаб акумулатор, смених го изтрих я и 2 години не се е появявала.
6>4
- mishosokolov
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.05.2016
- Местоположение: гр.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530д
Re: Проблем с GM кутия
numizmat написа:Проблем между втора и трета. Ето я грешката, не я бях написал правилно - trans failsafe prog
Това по-скоро означава че си в сервизен режим или нещо от сорта.Грешката трябва да я видиш с диагностика.Чувал съм че и от скритото меню на километража има начин да се четат грешки но не съм сигурен.Някои по-запознат да даде мнение.
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани