М57 спря да върви?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: М57 спря да върви?
(bubsa) написа:Няма кой да ми даде инфо,защото е от авто къща.Както казах колата я взех в пристъп на нерви.След една случка просто отворих мобилето в телефона и първата която ми заприлича на кола беше тази и я купих.
Чека не е светкал,нито сега нито преди да закача буксата.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
А свети ли въобще при тест? Знаеш джамбазките номера с чека...
Идеята ми е просто да се тръгне от някъде...и да въздух не трябва да има ...тая кола е с 2 помпи дет се вика би трябвало веднага да се обезвъздуши.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Не съм се сетил да проверя
Е сега ще прибягам до гаража да видя.
А как да разбера коя от помпите е заминала и скъпи ли са те?
Дебитомер на БОШ мога да купя за 190лв и от тази цена ще си взема и ДДС-то,но искам да съм сигурен,че на миналите коли колко здрави части смених...

Е сега ще прибягам до гаража да видя.
А как да разбера коя от помпите е заминала и скъпи ли са те?
Дебитомер на БОШ мога да купя за 190лв и от тази цена ще си взема и ДДС-то,но искам да съм сигурен,че на миналите коли колко здрави части смених...

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: М57 спря да върви?
(bubsa) написа:Не съм се сетил да проверя![]()
Е сега ще прибягам до гаража да видя.
А как да разбера коя от помпите е заминала и скъпи ли са те?
Дебитомер на БОШ мога да купя за 190лв и от тази цена ще си взема и ДДС-то,но искам да съм сигурен,че на миналите коли колко здрави части смених...
Ами точно за това ти говоря за чека...ако дебитомера е бил разкачен ,в което съм сигурен ,и не виждаш чека да свети,значи най вероятно са прикрили проблем с дебитомера...и са се постарали да не виждаш чека. ( койби купил кола със светещ чек) Обаче ако е направена да работи без дебитомер ..тогава проблема ти не е там и ще смениш дебитомер безмислено...поне аз така мисля. Аз лично съм сменял тази под шофьора беше 400 лв ...има и китайчета но реват от тях.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 спря да върви?
На Е39 при разкачен дебитомер чекът не свети. Само записва две грешки. При въздух в тоя маркуч вероятно помпата в резервоара си отива. Познава се, като от скритото меню следиш показанията за двете половини в резервоара - под 30 литра цялото гориво трябва да минава в дясната половина, когато колата запали. Помпата под седалката ти казах пи-нагоре по какво се познава, дали е изправна. Цените на помпита варират, но на Пиербург са около 300 лева за брой. Аз взех тази под седалката на Сидат груп, италианска - работи идеално вече година и струва 115 лева от тук, във форума... Щом е разкачен дебитомерът, значи е бил пътник...
Когато се маха софтуерно, не е нужно да се откачи буксата му.

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Мисля,че точно от тази задната се чува виене като дам контакт.
Май напразно съм се радвал,че купих колата с 35л нафта.Явно е имало защо да я сипят.
Някоя от двете е пътник 100% защото като махна маркуча при филтъра и дам контакт се чува само едно гъргорене,а нафта не идва.
Вупроса е как да знам със сигурност коя е проблемната.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Май напразно съм се радвал,че купих колата с 35л нафта.Явно е имало защо да я сипят.
Някоя от двете е пътник 100% защото като махна маркуча при филтъра и дам контакт се чува само едно гъргорене,а нафта не идва.
Вупроса е как да знам със сигурност коя е проблемната.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 спря да върви?
Виж в този момент, както не идва гориво, в коя половина на резервоара е то. Ако е в лявата, помпата в резервоара е заминала и чуваш тази под седалката, която работи на сухо...
При такова положение колата би трябвало да не иска да запали.

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Колата пали от четвърт всеки път.Странна работа.
От кое меню се гледа горивото в резервоара?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
От кое меню се гледа горивото в резервоара?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 спря да върви?
Тя ще си пали с проблемна помпа в резервоара - няма да пали само с около 15 литра нафта и по-малко. Горивото се гледа от меню номер 6... 

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: М57 спря да върви?
Z3Ro* написа:На Е39 при разкачен дебитомер чекът не свети. Само записва две грешки. При въздух в тоя маркуч вероятно помпата в резервоара си отива. Познава се, като от скритото меню следиш показанията за двете половини в резервоара - под 30 литра цялото гориво трябва да минава в дясната половина, когато колата запали. Помпата под седалката ти казах пи-нагоре по какво се познава, дали е изправна. Цените на помпита варират, но на Пиербург са около 300 лева за брой. Аз взех тази под седалката на Сидат груп, италианска - работи идеално вече година и струва 115 лева от тук, във форума... Щом е разкачен дебитомерът, значи е бил пътник...Когато се маха софтуерно, не е нужно да се откачи буксата му.
Правя аналогия с е46 дано не съм подвел колегата...ама ми се вижда нереално да падне сама тази букса...
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
choio написа:Z3Ro* написа:На Е39 при разкачен дебитомер чекът не свети. Само записва две грешки. При въздух в тоя маркуч вероятно помпата в резервоара си отива. Познава се, като от скритото меню следиш показанията за двете половини в резервоара - под 30 литра цялото гориво трябва да минава в дясната половина, когато колата запали. Помпата под седалката ти казах пи-нагоре по какво се познава, дали е изправна. Цените на помпита варират, но на Пиербург са около 300 лева за брой. Аз взех тази под седалката на Сидат груп, италианска - работи идеално вече година и струва 115 лева от тук, във форума... Щом е разкачен дебитомерът, значи е бил пътник...Когато се маха софтуерно, не е нужно да се откачи буксата му.
Правя аналогия с е46 дано не съм подвел колегата...ама ми се вижда нереално да падне сама тази букса...
Не беше паднала сама,а грижливо откачена и сложена на разтояние от другата


Страшна тъпотия,а не ми се дават пак както винаги грешни пари за смяна на здрави части

- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: М57 спря да върви?
Мога да дам съвет - ориентирай се към докторите от форума. Няколко са дето са страшно много в час с всички болести, но от много, много време не влизат тук.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
wladio написа:Мога да дам съвет - ориентирай се към докторите от форума. Няколко са дето са страшно много в час с всички болести, но от много, много време не влизат тук.
Лошото е че съм си патил точно от форумните доктори

Единствено Милен остана човека на който имам доверие,но лошото при него е,че не мога да му звънна по всяко време(работно) и да отида да я погледне,а при мен много трудно може да се предвиди кога ще мога и кога не.
За това се опитвам сам да се справя с надеждата,че има няколко човека в раздела с реални познания и опит.То част от тях се изказаха,но все още съм до никъде.
Тъпото е,че комшията с диагностиката е по-голям индианец и от мен в това отношение.Ако разбираше още когато ни показа стойност на дебитомера 0,щеше да се усети,че е откачен.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: М57 спря да върви?
(bubsa) написа:wladio написа:Мога да дам съвет - ориентирай се към докторите от форума. Няколко са дето са страшно много в час с всички болести, но от много, много време не влизат тук.
Лошото е че съм си патил точно от форумните докториНе от всички разбирасе,но не е и като да няма прехвалени след които после си оправям бакиите сам.Други от които не съм патил още пък са станали много тежки и някакси не ми се ще да им се моля да ми вземат парите.
Единствено Милен остана човека на който имам доверие,но лошото при него е,че не мога да му звънна по всяко време(работно) и да отида да я погледне,а при мен много трудно може да се предвиди кога ще мога и кога не.
За това се опитвам сам да се справя с надеждата,че има няколко човека в раздела с реални познания и опит.То част от тях се изказаха,но все още съм до никъде.
Тъпото е,че комшията с диагностиката е по-голям индианец и от мен в това отношение.Ако разбираше още когато ни показа стойност на дебитомера 0,щеше да се усети,че е откачен.
СЛедейки постовете ти стигам до следния извод. Първо ти каза че колата е вървяла ок като си я взел? АКо е така значи проблема ,който имаш в момента не е свързан с дебитомера...да откачен е и може би и той е проблем но сегашния ти проблем не е от него щом е вървяла прилично.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Да.Когато отидох да я видя си вървеше супер и при палене си заработваше перфектно.Първо джамбазина я кара и чак ме хвана страх да не се убиеме,че не го знам колко му е акъла,после аз направих едно кръгче и си вървеше добре.
На едно от паленията в КАТ ми направи впечатление,че леко взе да се колебае празния ход.
Като си тръгнах от кат на 4-ти километър на качването на Цариградско я натиснах повече и тогава видях какви чернилки изпуши и не искаше да тръгне.
Дано ми разбирате какви ги пиша
На едно от паленията в КАТ ми направи впечатление,че леко взе да се колебае празния ход.
Като си тръгнах от кат на 4-ти километър на качването на Цариградско я натиснах повече и тогава видях какви чернилки изпуши и не искаше да тръгне.
Дано ми разбирате какви ги пиша

53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани