525 тдс 4 пъти смяна дискове и пак тресе при спиране

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: 525 тдс 4 пъти смяна дискове и пак тресе при спиране

Мнение от In_Memoriam » 31 Юли 2016, 11:18

Владо написа:Във връзка с това ще ми е интересно мнението на колеги, които нямат тези проблеми, с какви накладки карат? Хайде и дискове нека споделят... Не знам обаче хора без проблеми дали четат тук ;)


При спиране имах проблеми с тресене във волана единствено преди да сменя тампоните на носачите и кормилните накрайници. След това всякакво тресене изчезна. Накладките са EBC Yellow stuff.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: 525 тдс 4 пъти смяна дискове и пак тресе при спиране

Мнение от host » 31 Юли 2016, 11:32

За колегата споменал за проблем с накладките... мога с друг случай да потвърдя неговите съмнения, че се получава от кофти накладки и неправилно ползване на спирачките... имам приятелче с друга марка кола, кара я повече от 4г ... 3 пъти все ми говори, че са му криви дисковете ... последните 2 пъти дисковете имат минимални отклонения които не би следвало да се усещат така ... кара с рандъм накладки "квото имало най-евтино" ... натиска спирачки за щяло и нещяло винаги супер леко ... все едно има вреден тик или нз как да го опиша... никога не е спазвал правилата за улягане на накладки, че първите км по-леко се спира, избягва се брутално спиране и после при нужда се прилага горното правило което е дал колегата.

Ем аз имам към 7 смени на накладки на различни коли, ползвам спирачка само когато реално е нужна, но като я ползвам е реално. Еми никога не съм имал проблем с обикновени накладки Ferodo и Ate и дискове Ate и Brembo (наблягам много на последните, че са на БМВ и не тресат, щото в нета е пълно с оплаквания).

Колеги, проверявайте си накладките, дисковете и :| обърнете внимание на работата със спирачния педал, недейте да търсите под вола теле, може да е нещо простичко и лесно.

Не твърдя, че винаги е от това - сигурно си има и дефектни дискове и дефектни накладки и читави шофьори ама просто още една опция.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 M54B30
Мечтае да кара: BMW X6 M Power

Re: 525 тдс 4 пъти смяна дискове и пак тресе при спиране

Мнение от idle_hands » 02 Авг 2016, 9:04

Здравейте, аз също имах проблем с тресене във волана и леки удари в педала на спирачката! Смених тампоните на носачите и всичко се оправи, смених също така и накладките, но те си бяха просто за смяна. Винаги карам с TEXTAR накладки и съм страшно доволен от тях.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: 525 тдс 4 пъти смяна дискове и пак тресе при спиране

Мнение от Владо » 16 Авг 2016, 11:51

Благодаря за споделеното, все пак да уточним, че приемаме тампони и накрайници за ок, и търсим причините за разтрисането само в накладки и дискове.

Още малко за процеса на напасване при двойна употреба на автомобила, спортно и нормално каране, със съответните накладки: https://www.zeckhausen.com/catalog/index.php?cPath=6446_6444

За момента смених АТЕ Sport накладките с нормални Textar, оставих дисковете АТЕ Sport... Тази комбинация за момента работи отлично на колата, но не съм минал много километри за окончателна оценка.

Лично за мен темата беше изключително полезна, надявам се и колегите, които я зададоха, да са намерили своите решения!

Успех, и безаварийно!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 Touring
Мечтае да кара: BMW M5 F10

Re: 525 тдс 4 пъти смяна дискове и пак тресе при спиране

Мнение от ampera1 » 30 Авг 2016, 22:20

Колеги съжалявам че не писах известно време но носачите са сменени с оригинални главините са сменявани заедно с дисковете вярно втора ръка от други коли но една от колите преди да се разглоби имаше възможност да се тества и нямаше абсолютно никакви вибрации и последните главини с оригиналните дискове са от нея . Сега има развитие откри се най накрая някакъв сериозен луфт в рейката който се появява само в един определен момент и не можеше да се хване но явно е станал доста сериозен защото вече и се разтропа .Да споделя за колегите които са питали тресене в педала няма само във волана. Главините преди монтажа на дисковете са изчистени до блясък като нови и накладките ги подменихме с оригинални заедно сновите оригинални дискове .Сега съм поръчал от германия рейка в петък ще е при нас в събота ще се момтира заедно с други шенкели и пети комплект главини ще споделя какво е станало . Само да кажа че рейката я сменям заедно с накрайниците тъй като тези накрайници в момента са рециклирани в бг.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 793
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: 525 тдс 4 пъти смяна дискове и пак тресе при спиране

Мнение от Don_Diego » 01 Сеп 2016, 18:06

Владо написа:Във връзка с това ще ми е интересно мнението на колеги, които нямат тези проблеми, с какви накладки карат? Хайде и дискове нека споделят...


Аз имам съвсем леко претрисане при интензивно спиране от скорости >160, което го отдавам на вече остарелите дискове. Дисковете са оригинални със щампи BMW, производство на Jurid (задните дискове и накладки също бяха такива преди да ги заменя с ATE). Накладките отпред вече са АТЕ (преди това бяха отново Jurid).
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: 525 тдс 4 пъти смяна дискове и пак тресе при спиране

Мнение от Bogdan_Nikolov » 31 Авг 2017, 13:03

ampera1 написа:Колеги съжалявам че не писах известно време но носачите са сменени с оригинални главините са сменявани заедно с дисковете вярно втора ръка от други коли но една от колите преди да се разглоби имаше възможност да се тества и нямаше абсолютно никакви вибрации и последните главини с оригиналните дискове са от нея . Сега има развитие откри се най накрая някакъв сериозен луфт в рейката който се появява само в един определен момент и не можеше да се хване но явно е станал доста сериозен защото вече и се разтропа .Да споделя за колегите които са питали тресене в педала няма само във волана. Главините преди монтажа на дисковете са изчистени до блясък като нови и накладките ги подменихме с оригинални заедно сновите оригинални дискове .Сега съм поръчал от германия рейка в петък ще е при нас в събота ще се момтира заедно с други шенкели и пети комплект главини ще споделя какво е станало . Само да кажа че рейката я сменям заедно с накрайниците тъй като тези накрайници в момента са рециклирани в бг.
Колега ,какво стана с колата?Спря ли да вибрира,тропа след смяната на рейката?

Изпратено от моят ASUS_Z00AD с помощта на Tapatalk

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook