Проблем след падане на акумулатора на 530ДА

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Проблем след падане на акумулатора на 530ДА

Мнение от todorakis82 » 05 Мар 2015, 23:55

gentata написа:Имаш проблем (или утечка или недозареждане) щом за 3-4 дена се е предал акумулатора.

Колега как да проверя за утечка ще стане ли примерно ако заключа колата обаче оставя отворвно стъклото на багажника (комби) да изчакам 16 мин. колата да заспи и с мултицет да измеря напрежението което трябва да е 0,01 да 0,05 милиампера, незнам дали е така но ме поправи ако греша.
Какво ще рече недозареждане проблем с алтернатора ли? Днес примерихме напрежението от акумулатора с пуснати фарове (ксенон), халогени, стопове за мъгла, музика и напрежението беше 13,8. Алтернатора го смених преди повече от година и половина в Италия в сервиз на Бош с втора ръка изпратен от България обслужен и тогава си спомням, че напрежението пак ми беше 13,7 и 8. От тогава дори не съм зареждал акумулатора.
Незнам дали се е предал акумулатора за пръв път ми пада реално за пет дни колата не я е бях карал на втория ден само я препалих за 3-5 минути и след три дни не иска да запали, може ли да е станало така, защото не съм зареждал акумулатора повече от година и половина. Между другото забелязах, че на акумулатора има дата 02.2011г. колата я имам от две години акумулатора е над четири години, явно му идва времето дано изкара още малко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Проблем след падане на акумулатора на 530ДА

Мнение от dankata » 06 Мар 2015, 8:44

10-50mA или 0,01-0,05А.
Толкова е консумацията в покой, не 0,01-0,05мА.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: Проблем след падане на акумулатора на 530ДА

Мнение от aivanov99 » 06 Мар 2015, 10:29

todorakis82 написа:
gentata написа:Имаш проблем (или утечка или недозареждане) щом за 3-4 дена се е предал акумулатора.

Колега как да проверя за утечка ще стане ли примерно ако заключа колата обаче оставя отворвно стъклото на багажника (комби) да изчакам 16 мин. колата да заспи ...


Ще стане. Само трябва да натиснеш палчето на ключалката с една отвертка.

Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Проблем след падане на акумулатора на 530ДА

Мнение от gentata » 06 Мар 2015, 16:45

За дългото време за което колата не е работила акумулатора малко или много се разрежда, все пак има някаква консумация от него а и самия акумулатор има собствен ток на разряд а като е и по-стар и капацитета му намалява. Така разредения акумулатор е имал силица колкото да завърти стартера че да запали двигателя и е приключил. За малкото време за което е работила колата тъкмо е започнал да се възтановява и ти си пректаил заряда като си изгасил двигателя. Ако ще бръмчи на място то това да е поне 15-20 мин и то не на празен ход т.е. от време на време и на по-високи обороти (1000-2000).
Ето тук има как се мери консумацията:
viewtopic.php?f=35&t=372857

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook