Помощ за компресора на климатроника

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: Сан Андреас

Мнение от hienata » 24 Май 2006, 21:46

още нещо по подобен въпрос. При мен е следния проблем - при включен климатик и при работа на място на колата или на ниски обороти се получават някакво много противно шумене и вибрации сякаш нещо влиза в някакъв резонанс, сякаш нещо по компресора или нещо подобно. Иначе климата бачка много яко и духа доста студено, нормално ли е тези шумове да съпътстват работата на колата?
посетете фен групата на БМВ БГ във Facebook - http://www.facebook.com/group.php?gid=44647763964 намерете нови приятели фенове на марката

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 11.09.2003
Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
Пол: Мъж
Кара: Mercedes, BMW, Subaro

Мнение от Терзийски » 24 Май 2006, 22:27

Нормално е все пак този копресор мъчи колата.... и от там се получават вибрациите :lol:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Май 2006, 17:14

hienata написа:още нещо по подобен въпрос. При мен е следния проблем - при включен климатик и при работа на място на колата или на ниски обороти се получават някакво много противно шумене и вибрации сякаш нещо влиза в някакъв резонанс, сякаш нещо по компресора или нещо подобно. Иначе климата бачка много яко и духа доста студено, нормално ли е тези шумове да съпътстват работата на колата?
Не, Марти,
Никакви шумове не са нормални!
Нормално е като включиш климата да ти пропаднат за малко, но с не повече от 50 об/мин, оборотите и толкова!
Последна промяна ICE на 28 Май 2006, 21:15, променена общо 1 път

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 26 Май 2006, 17:25

тва е от компресора .... нали и там има някакъв лагер, който е отнесъл със сигурност.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 07 Юни 2006, 11:23

Financier написа:...............
Здравей, значи от това ,което пишеш си вадя извода ,че компресора се е "сцепил".....Тези компресори имат неподвижно тяло, тип ексцентрик, в което се върти вал с пластини :) Когато това тяло се спука ,пластините започват да удрят в пукнатината и от там чуваш тези звуци ,наподобяващи цъкане ;) Когато стане този гаф, а той става доста често в тези компресори ,компрессорът става неефективен, просто не може да нагнети налягане, за това , когато оборотите са високи осещаш "нещо" ,но то е всъщтност почти нищо :mhihi:Тогава просто той компенсира до някаква степен тази пукнатина-нищо повече. Трябва да си намериш компресор и задължително преди монтажа да се отвори за проверка ,също така да му се смени маслото, защото, аз лично ,съм вадел даже и червеи от компресори ,които са висели с години в някоя морга :confused:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook