Странен проблем с таблото и стоповете
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
сега колега да си помагат хората лошо няма но ти ако си си чупил примерно една седмица ръцете ровил си се разглобявал си сглобявал си мислил си гледал си схеми и прочее и накрая си решил проблема (не визирам конкретния проблем ) ще си споделиш ли опита из форума или ще търсиш някаква изгода от това че си загубил време нерви в много случаи и пари и да кажем имаш сервиз и ти вървят разходи осигуровки и прочее хубаво ли ще ти е като споделиш за решението за проблема някой да си вдигне капака и да си направи колата или ще ти е по добре да дойде при теб и да си плати за услугата
Барай шишарката Минкеее ....
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
anzak написа:сега колега да си помагат хората лошо няма но ти ако си си чупил примерно една седмица ръцете ровил си се разглобявал си сглобявал си мислил си гледал си схеми и прочее и накрая си решил проблема (не визирам конкретния проблем ) ще си споделиш ли опита из форума или ще търсиш някаква изгода от това че си загубил време нерви в много случаи и пари и да кажем имаш сервиз и ти вървят разходи осигуровки и прочее хубаво ли ще ти е като споделиш за решението за проблема някой да си вдигне капака и да си направи колата или ще ти е по добре да дойде при теб и да си плати за услугата
Това не е форум на сервиза на БМВ !!! Да ще споделя и съм се борил с такива или подобни проблеми и съм ги решавал. Предпочитам да споделя а не хората да се мъчат и да дават куп грешни пари защото ще има изгода от това.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
omegaart написа:anzak написа:сега колега да си помагат хората лошо няма но ти ако си си чупил примерно една седмица ръцете ровил си се разглобявал си сглобявал си мислил си гледал си схеми и прочее и накрая си решил проблема (не визирам конкретния проблем ) ще си споделиш ли опита из форума или ще търсиш някаква изгода от това че си загубил време нерви в много случаи и пари и да кажем имаш сервиз и ти вървят разходи осигуровки и прочее хубаво ли ще ти е като споделиш за решението за проблема някой да си вдигне капака и да си направи колата или ще ти е по добре да дойде при теб и да си плати за услугата
Това не е форум на сервиза на БМВ !!! Да ще споделя и съм се борил с такива или подобни проблеми и съм ги решавал. Предпочитам да споделя а не хората да се мъчат и да дават куп грешни пари защото ще има изгода от това.
грешна пара е да си платиш за ремонта на колата така ли

Барай шишарката Минкеее ....
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
anzak написа:omegaart написа:anzak написа:сега колега да си помагат хората лошо няма но ти ако си си чупил примерно една седмица ръцете ровил си се разглобявал си сглобявал си мислил си гледал си схеми и прочее и накрая си решил проблема (не визирам конкретния проблем ) ще си споделиш ли опита из форума или ще търсиш някаква изгода от това че си загубил време нерви в много случаи и пари и да кажем имаш сервиз и ти вървят разходи осигуровки и прочее хубаво ли ще ти е като споделиш за решението за проблема някой да си вдигне капака и да си направи колата или ще ти е по добре да дойде при теб и да си плати за услугата
Това не е форум на сервиза на БМВ !!! Да ще споделя и съм се борил с такива или подобни проблеми и съм ги решавал. Предпочитам да споделя а не хората да се мъчат и да дават куп грешни пари защото ще има изгода от това.
грешна пара е да си платиш за ремонта на колата така ли
Дали е грешна всеки сам си решава. Аз моята си я оправям в сервиз , даже и свещи и филтри не си сменям сам защото не ми се занимава. Но това не значи че не трябва да си помагат хората, все пак за това е форума. Ако това е форум на някакъв сервиз моля да ми кажеш къде е форума където обикновените потребители си споделят мнения и си помагат.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
omegaart написа:anzak написа:omegaart написа:anzak написа:сега колега да си помагат хората лошо няма но ти ако си си чупил примерно една седмица ръцете ровил си се разглобявал си сглобявал си мислил си гледал си схеми и прочее и накрая си решил проблема (не визирам конкретния проблем ) ще си споделиш ли опита из форума или ще търсиш някаква изгода от това че си загубил време нерви в много случаи и пари и да кажем имаш сервиз и ти вървят разходи осигуровки и прочее хубаво ли ще ти е като споделиш за решението за проблема някой да си вдигне капака и да си направи колата или ще ти е по добре да дойде при теб и да си плати за услугата
Това не е форум на сервиза на БМВ !!! Да ще споделя и съм се борил с такива или подобни проблеми и съм ги решавал. Предпочитам да споделя а не хората да се мъчат и да дават куп грешни пари защото ще има изгода от това.
грешна пара е да си платиш за ремонта на колата така ли
Дали е грешна всеки сам си решава. Аз моята си я оправям в сервиз , даже и свещи и филтри не си сменям сам защото не ми се занимава. Но това не значи че не трябва да си помагат хората, все пак за това е форума. Ако това е форум на някакъв сервиз моля да ми кажеш къде е форума където обикновените потребители си споделят мнения и си помагат.
хубаво правиш колега че си правиш колата в сервиз обаче едно е да си помагаме в случая с клемореда да го насочи някой към човек който разбира и който ще му помогне няма да му одере кожата няма да го излъже че му е сменил част ще си поеме отговорност ако обърка нещо това е помощ според мен обаче да тръгне да пита кое как да направи и като никой не му каже да тръгне да изтъква чуждите форуми като панацея ... малко не мога да намеря точната дума как се казва защото тука из форума повечето теми ги пускат хора които идея си нямат как да си решат проблема не им се дават пари за ремонт (видиш ли сервизите били кожодери) пък искат БМВ-та да карат и се почва .... с теми от сорта колата не пали помощ а с едни 20 кинта диагностика ти идва отговора или пък колата хлопа от какво може да е един преглед на предница там 15 лева ти отговаря на въпроса обаче не как ще даде той такива пари като във форума това е безплатно ще му кажат и то кой ще му каже някой дето по цял ден се рови в колите вади си хляба с това и защо да му го казва ..... за да си я направи сам и да си спести лева ... ноу хау-то си струва пари дали ще е за кола или за нещо друго поне по мое мнение аз никога помощ от форума за нищо не съм търсил а на доста колеги съм помогнал със съвети но никога колега за нещо което знам като решение на проблем и това ми коствало време пари и нерви няма да тръгна да го разнасям за да спестя на някой пари - това си е лично мое виждане не ангажирам никой с него
Барай шишарката Минкеее ....
- Turbo_XD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Троян/София
- Пол: Мъж
- Кара: смени старата tds-ка с кон умрял :D
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
Извинявам се, че дъвча и аз тази тема, но проблема ми е същият-не показва, че работят мигачите, мултифункцията на волана не ми работи и радиото нещо гасне когато му е кеф. До колкото разбрах от написаното в темата проблема е в клемореда така ли ?
- alkapone777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 10.10.2011
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 xdrive
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
Здравейте колеги.От скоро имам същия проблем и се наложи да почистване на клемореда.Уви не се получи и затова свалих един работещ от един колега и пак нищо.Замених LCM-а с друг понеже имам два-без резултат.Не знам вече къде да гледам.Ако може някой да даде насока ще съм много благодарен
- m\\E34
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 7.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: X6M
Re: Странен проблем с таблото и стоповете
колегата то Бургаз като знае много и дава съвети я да ми каже как ще направи диагностика като се загулшава К ШИНАТА и няма връзка с модулите и ако слушаме китаиската импа ми даи да си сменяме модоли и накрая същия Х*Й.
Относно темата на моето е39 свалих целия мокет под дясната седалка има силови бушони, които клеясват но и там не беше проблема, подмених модулите, таблото, радиото и резултат нямаше радиото е с касетка от старите и всичко е в него но реших да погледна и в багажика (колата е комби ) от дясната страна при акумолатора нямаше нщо бушоните бяха здрави релетата не бяха заленали понеже колата е с възглавници и на арматурното табло светеше и индикацията за контрол на нивото се насочих и към компресора но и там нямаше проблем. Опитах пак да се свържа с оригинална БМВ диагностика и пак нищо тогава започнах да следя кабелите от К ШИНАТА а колата беше на пуснат мигач за да видя кога ще започне да цъка проблема се оказа от зад в задната лява жабка където седи чейнджерa два от кабеите към радиото бяха позеленяли от образувания конденз и от там заглушаваше К сигнала и при влажно време си прави мизерия. Относно диагностиките всеки може да извади 100, 200 лв да си купи импа и да си мисли че е бог но това е като да имаш китара и да си мислиш че си музикант и когато простите българи се научат че ако си мебелист не трабва да си прекарваш инсталацията и да лепиш плочки а да си единствено мебелист и всички псевдо сервизи затворят може и да стане малко по добре в тая държава.
та ако проблема не е в клемореда или в бушоните под дясната седалка погледнете и буксата на CD changera
Относно темата на моето е39 свалих целия мокет под дясната седалка има силови бушони, които клеясват но и там не беше проблема, подмених модулите, таблото, радиото и резултат нямаше радиото е с касетка от старите и всичко е в него но реших да погледна и в багажика (колата е комби ) от дясната страна при акумолатора нямаше нщо бушоните бяха здрави релетата не бяха заленали понеже колата е с възглавници и на арматурното табло светеше и индикацията за контрол на нивото се насочих и към компресора но и там нямаше проблем. Опитах пак да се свържа с оригинална БМВ диагностика и пак нищо тогава започнах да следя кабелите от К ШИНАТА а колата беше на пуснат мигач за да видя кога ще започне да цъка проблема се оказа от зад в задната лява жабка където седи чейнджерa два от кабеите към радиото бяха позеленяли от образувания конденз и от там заглушаваше К сигнала и при влажно време си прави мизерия. Относно диагностиките всеки може да извади 100, 200 лв да си купи импа и да си мисли че е бог но това е като да имаш китара и да си мислиш че си музикант и когато простите българи се научат че ако си мебелист не трабва да си прекарваш инсталацията и да лепиш плочки а да си единствено мебелист и всички псевдо сервизи затворят може и да стане малко по добре в тая държава.

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани