4 бутални апарати на Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: 4 бутални апарати на Е39
chris71ano написа:Определено трябва да се мисли за подобряване на спирачките че при е39 нещо са
Зависи за кое Е39 говорим. Ако горовим за 520и, което е хапвало повечко и е станало 530и или 540и - тогава определено е задължително да се пипат спирачките. Но ако говорим за модел, който е сметнат от германците - не виждам смисъл да се пипа нещо извън нормалните смени на накладки, дискове и спирачна течност. Другото, което може би трябва да се пипне е старо 530д (преди фейса май беше) да се направи с дикове като при по-новите 530д и особено, ако е чипосано нещо.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: 4 бутални апарати на Е39
Много съм доволен от спирачките на 530d. Педала е много чувствителен и винаги заковават. За мен няма никакъв смисъл от ъпгрейд.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: 4 бутални апарати на Е39
Pavlinius написа:Много съм доволен от спирачките на 530d. Педала е много чувствителен и винаги заковават. За мен няма никакъв смисъл от ъпгрейд.
Ако се наложи екстремно спиране на магистралата тогава се осезаемо се усеща разликата между многобуталните апарати и стоковите.

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 4 бутални апарати на Е39
In_Memoriam написа:Pavlinius написа:Много съм доволен от спирачките на 530d. Педала е много чувствителен и винаги заковават. За мен няма никакъв смисъл от ъпгрейд.
Ако се наложи екстремно спиране на магистралата тогава се осезаемо се усеща разликата между многобуталните апарати и стоковите.
Мога да ти дам пример: На магистралата щях да вляза в багажника на една Q7-ца, след като човека скочи на спирачките заради един тир- в този момент разбрах, че всеки един лев, който дадох за спирачките си заслужава

П.П Към колегата със заковаващите спирачки, с какви гуми и джанти си?
Re: 4 бутални апарати на Е39
racing_team_vidin написа:In_Memoriam написа:Pavlinius написа:Много съм доволен от спирачките на 530d. Педала е много чувствителен и винаги заковават. За мен няма никакъв смисъл от ъпгрейд.
Ако се наложи екстремно спиране на магистралата тогава се осезаемо се усеща разликата между многобуталните апарати и стоковите.
Мога да ти дам пример: На магистралата щях да вляза в багажника на една Q7-ца, след като човека скочи на спирачките заради един тир- в този момент разбрах, че всеки един лев, който дадох за спирачките си заслужава![]()
П.П Към колегата със заковаващите спирачки, с какви гуми и джанти си?
Колега не, че нещо, но от това :
racing_team_vidin написа:Педала, има разлика... преди, като че запчваше да спира по-късно, т.е. натискаш и.... натискаш по- силно за да спре (старите накладки бяха ТРВ)
Сега натискам и спира, ако натисна по-силно или заковава или се включва АБС-а, зависи от скоростта.
започвам да си мисля, че просто си имал проблем със спирачките. Може и да бъркам. Както и да е при всички положения тези, апарати които си сложил са много по-добри. Успех

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 4 бутални апарати на Е39
Nickelback написа:Чак зле не ми се виждатМоже би при интензивно спиране издишат нещо. Сравнявам със спирачки от E46 330i монтирани на Е36...
Особено на М5 са доста зле.
Първия мод на М5-цата е по спирачките.

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: 4 бутални апарати на Е39
Bavarcho написа:Nickelback написа:Чак зле не ми се виждатМоже би при интензивно спиране издишат нещо. Сравнявам със спирачки от E46 330i монтирани на Е36...
Особено на М5 са доста зле.
Първия мод на М5-цата е по спирачките.
Доста зле със сигурност не са ако има останали поне малко накладки и дискове. Ако ги сравняваш с тези на RS6 са по-зле, да, ама те Ауди си падат по добрите спирачки


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: 4 бутални апарати на Е39
абе по-скоро БМВ са на светлинни години пред АУДИ.Ауди и спиране след 2002 година
ТДС - Турбо Див Селянин
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 4 бутални апарати на Е39
Bavarcho написа:Nickelback написа:Чак зле не ми се виждатМоже би при интензивно спиране издишат нещо. Сравнявам със спирачки от E46 330i монтирани на Е36...
Особено на М5 са доста зле.
Първия мод на М5-цата е по спирачките.
Човече, това е толкова субективно, като всяко едно усещане. Какво значи зле са? Казва се: "Сравнихме с тоя и тоя как спира и резултата е това и това... И са зле/добре, щото еди кво си..."

Както споменах на Е36-цата с 325mm/297mm беше по-добре, поне като усещане


А първия мод за М5 е Суперспринт, не спирачки


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: 4 бутални апарати на Е39
Bavarishe написа:абе по-скоро БМВ са на светлинни години пред АУДИ.Ауди и спиране след 2002 година
Затова споменах RS6, след 2002-ра


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: 4 бутални апарати на Е39
аз отдавна имам мисли,че в С и РС версийте Ауди си играйкат с Цуфенхаузен,защото в нормалните им модели е пиклива работа в сравнение с БМВ нормалните модели.В момента на 34-та ми задните дискове са по-големи от н А6-та ми предните,а са идентичен клас и характеристики като коли.Аудито не спира ич пред бмв-то
ТДС - Турбо Див Селянин
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: 4 бутални апарати на Е39
Като цяло предполагам си прав. Факт е обаче, че всяка стотинка вложена в подобряване на спирачките си заслужава.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 4 бутални апарати на Е39



ON-topic към автора:
Колега, след като сложи 4-буталното брембо забелязваш ли вече разлика в износването на диска? Обикновено при еднобутални апарати се получава неравномерно износване, което мен леко ме дразни... В периферията си диска е много по износен отколкото в основата си. При многобуталните апарати, поради по-равномерното разпределение на спирачното усилие радиално по повърхността на диска, се получава съответно и по-равномерно износване. Освен това, позволява и накладки с по-голяма площ...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 4 бутални апарати на Е39
Nickelback написа::OT: RS6 конкретно като го гледах, почти целия мотор лежи пред предния мостПри преднячките Ауди положението с баланса е още по зле. Затова и като погледнеш отпред имат сравнително големи дискове и често многобутални апарати. Отзад пък са по-незначителни общо взето, защото масата съсредоточена отзад е сравнително малка. Но на RS6 са си все големи наистина
![]()
ON-topic към автора:
Колега, след като сложи 4-буталното брембо забелязваш ли вече разлика в износването на диска? Обикновено при еднобутални апарати се получава неравномерно износване, което мен леко ме дразни... В периферията си диска е много по износен отколкото в основата си. При многобуталните апарати, поради по-равномерното разпределение на спирачното усилие радиално по повърхността на диска, се получава съответно и по-равномерно износване. Освен това, позволява и накладки с по-голяма площ...
Изпуснах дисковете от RS6- 390мм в перформанса, сега трябва да се задоволя с 360-365, зависи кои ще паснат.
Да ти кажа дисковете ми не са мръднали, но това отдавам на накладките, като взех апаратите си бяха с оригиналните накладки Брембо, уникални са, но много бързо свършиха(много са меки, и никога нямам чисти джанти)
Няма как да сложиш накладки с по голяма площ при моноблок апарати, влизат само тези, който са за тях.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 4 бутални апарати на Е39
Nickelback написа:Bavarcho написа:Nickelback написа:Чак зле не ми се виждатМоже би при интензивно спиране издишат нещо. Сравнявам със спирачки от E46 330i монтирани на Е36...
Особено на М5 са доста зле.
Първия мод на М5-цата е по спирачките.
Човече, това е толкова субективно, като всяко едно усещане. Какво значи зле са? Казва се: "Сравнихме с тоя и тоя как спира и резултата е това и това... И са зле/добре, щото еди кво си..."![]()
Както споменах на Е36-цата с 325mm/297mm беше по-добре, поне като усещанеНе съм мерил дистанция за спиране от 100 до 0, да речем, затова не мога да кажа категорично. И да не забравяме и масата на М5, че е към 1800кг, което не е малко
![]()
А първия мод за М5 е Суперспринт, не спирачкиАма и тях скоро им идва реда
Не са за кола 400к.с. и както каза около 1800кг.
Не говориме за мерене на метри и сравняване с дрги коли. Да прав си субективно е.
Говориме за нови дискове и накладки от Дару. Просто при "по-екстремно" каране "издишат".
За това за мен първия мод по М5-цата са спирачките.
Това със спирачките на М5 май е по-удачно да се разисква в М раздела


35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани