4 бутални апарати на Е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от turbo » 07 Май 2013, 3:06

chris71ano написа:Определено трябва да се мисли за подобряване на спирачките че при е39 нещо са :no:


Зависи за кое Е39 говорим. Ако горовим за 520и, което е хапвало повечко и е станало 530и или 540и - тогава определено е задължително да се пипат спирачките. Но ако говорим за модел, който е сметнат от германците - не виждам смисъл да се пипа нещо извън нормалните смени на накладки, дискове и спирачна течност. Другото, което може би трябва да се пипне е старо 530д (преди фейса май беше) да се направи с дикове като при по-новите 530д и особено, ако е чипосано нещо.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от Pavlinius » 07 Май 2013, 18:01

Много съм доволен от спирачките на 530d. Педала е много чувствителен и винаги заковават. За мен няма никакъв смисъл от ъпгрейд.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от In_Memoriam » 07 Май 2013, 21:29

Pavlinius написа:Много съм доволен от спирачките на 530d. Педала е много чувствителен и винаги заковават. За мен няма никакъв смисъл от ъпгрейд.


Ако се наложи екстремно спиране на магистралата тогава се осезаемо се усеща разликата между многобуталните апарати и стоковите.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от racing_team_vidin » 08 Май 2013, 0:20

In_Memoriam написа:
Pavlinius написа:Много съм доволен от спирачките на 530d. Педала е много чувствителен и винаги заковават. За мен няма никакъв смисъл от ъпгрейд.


Ако се наложи екстремно спиране на магистралата тогава се осезаемо се усеща разликата между многобуталните апарати и стоковите.

Мога да ти дам пример: На магистралата щях да вляза в багажника на една Q7-ца, след като човека скочи на спирачките заради един тир- в този момент разбрах, че всеки един лев, който дадох за спирачките си заслужава :mhihi:
П.П Към колегата със заковаващите спирачки, с какви гуми и джанти си?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от Pavlinius » 08 Май 2013, 15:00

racing_team_vidin написа:
In_Memoriam написа:
Pavlinius написа:Много съм доволен от спирачките на 530d. Педала е много чувствителен и винаги заковават. За мен няма никакъв смисъл от ъпгрейд.


Ако се наложи екстремно спиране на магистралата тогава се осезаемо се усеща разликата между многобуталните апарати и стоковите.

Мога да ти дам пример: На магистралата щях да вляза в багажника на една Q7-ца, след като човека скочи на спирачките заради един тир- в този момент разбрах, че всеки един лев, който дадох за спирачките си заслужава :mhihi:
П.П Към колегата със заковаващите спирачки, с какви гуми и джанти си?


Колега не, че нещо, но от това :

racing_team_vidin написа:Педала, има разлика... преди, като че запчваше да спира по-късно, т.е. натискаш и.... натискаш по- силно за да спре (старите накладки бяха ТРВ)
Сега натискам и спира, ако натисна по-силно или заковава или се включва АБС-а, зависи от скоростта.


започвам да си мисля, че просто си имал проблем със спирачките. Може и да бъркам. Както и да е при всички положения тези, апарати които си сложил са много по-добри. Успех :yes: !
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от Bavarcho » 08 Май 2013, 20:20

Nickelback написа:Чак зле не ми се виждат :roll: Може би при интензивно спиране издишат нещо. Сравнявам със спирачки от E46 330i монтирани на Е36...


Особено на М5 са доста зле.
Първия мод на М5-цата е по спирачките.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от In_Memoriam » 08 Май 2013, 22:18

Bavarcho написа:
Nickelback написа:Чак зле не ми се виждат :roll: Може би при интензивно спиране издишат нещо. Сравнявам със спирачки от E46 330i монтирани на Е36...


Особено на М5 са доста зле.
Първия мод на М5-цата е по спирачките.


Доста зле със сигурност не са ако има останали поне малко накладки и дискове. Ако ги сравняваш с тези на RS6 са по-зле, да, ама те Ауди си падат по добрите спирачки :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от Bavarishe » 08 Май 2013, 22:49

абе по-скоро БМВ са на светлинни години пред АУДИ.Ауди и спиране след 2002 година
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от Nickelback » 08 Май 2013, 22:52

Bavarcho написа:
Nickelback написа:Чак зле не ми се виждат :roll: Може би при интензивно спиране издишат нещо. Сравнявам със спирачки от E46 330i монтирани на Е36...


Особено на М5 са доста зле.
Първия мод на М5-цата е по спирачките.


Човече, това е толкова субективно, като всяко едно усещане. Какво значи зле са? Казва се: "Сравнихме с тоя и тоя как спира и резултата е това и това... И са зле/добре, щото еди кво си..." :roll:
Както споменах на Е36-цата с 325mm/297mm беше по-добре, поне като усещане :dunno: Не съм мерил дистанция за спиране от 100 до 0, да речем, затова не мога да кажа категорично. И да не забравяме и масата на М5, че е към 1800кг, което не е малко :yes:

А първия мод за М5 е Суперспринт, не спирачки :ok: Ама и тях скоро им идва реда :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от In_Memoriam » 08 Май 2013, 23:28

Bavarishe написа:абе по-скоро БМВ са на светлинни години пред АУДИ.Ауди и спиране след 2002 година


Затова споменах RS6, след 2002-ра :) Направило ми е впечатление, че поне предните апарати и дискове са доста по сериозни от на М5.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от Bavarishe » 08 Май 2013, 23:31

аз отдавна имам мисли,че в С и РС версийте Ауди си играйкат с Цуфенхаузен,защото в нормалните им модели е пиклива работа в сравнение с БМВ нормалните модели.В момента на 34-та ми задните дискове са по-големи от н А6-та ми предните,а са идентичен клас и характеристики като коли.Аудито не спира ич пред бмв-то
ТДС - Турбо Див Селянин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от In_Memoriam » 08 Май 2013, 23:33

Като цяло предполагам си прав. Факт е обаче, че всяка стотинка вложена в подобряване на спирачките си заслужава.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от Nickelback » 08 Май 2013, 23:59

:OT: RS6 конкретно като го гледах, почти целия мотор лежи пред предния мост :roll: При преднячките Ауди положението с баланса е още по зле. Затова и като погледнеш отпред имат сравнително големи дискове и често многобутални апарати. Отзад пък са по-незначителни общо взето, защото масата съсредоточена отзад е сравнително малка. Но на RS6 са си все големи наистина :mhihi:

ON-topic към автора:
Колега, след като сложи 4-буталното брембо забелязваш ли вече разлика в износването на диска? Обикновено при еднобутални апарати се получава неравномерно износване, което мен леко ме дразни... В периферията си диска е много по износен отколкото в основата си. При многобуталните апарати, поради по-равномерното разпределение на спирачното усилие радиално по повърхността на диска, се получава съответно и по-равномерно износване. Освен това, позволява и накладки с по-голяма площ...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от racing_team_vidin » 09 Май 2013, 0:10

Nickelback написа::OT: RS6 конкретно като го гледах, почти целия мотор лежи пред предния мост :roll: При преднячките Ауди положението с баланса е още по зле. Затова и като погледнеш отпред имат сравнително големи дискове и често многобутални апарати. Отзад пък са по-незначителни общо взето, защото масата съсредоточена отзад е сравнително малка. Но на RS6 са си все големи наистина :mhihi:

ON-topic към автора:
Колега, след като сложи 4-буталното брембо забелязваш ли вече разлика в износването на диска? Обикновено при еднобутални апарати се получава неравномерно износване, което мен леко ме дразни... В периферията си диска е много по износен отколкото в основата си. При многобуталните апарати, поради по-равномерното разпределение на спирачното усилие радиално по повърхността на диска, се получава съответно и по-равномерно износване. Освен това, позволява и накладки с по-голяма площ...


Изпуснах дисковете от RS6- 390мм в перформанса, сега трябва да се задоволя с 360-365, зависи кои ще паснат.
Да ти кажа дисковете ми не са мръднали, но това отдавам на накладките, като взех апаратите си бяха с оригиналните накладки Брембо, уникални са, но много бързо свършиха(много са меки, и никога нямам чисти джанти)
Няма как да сложиш накладки с по голяма площ при моноблок апарати, влизат само тези, който са за тях.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: 4 бутални апарати на Е39

Мнение от Bavarcho » 09 Май 2013, 10:19

Nickelback написа:
Bavarcho написа:
Nickelback написа:Чак зле не ми се виждат :roll: Може би при интензивно спиране издишат нещо. Сравнявам със спирачки от E46 330i монтирани на Е36...


Особено на М5 са доста зле.
Първия мод на М5-цата е по спирачките.


Човече, това е толкова субективно, като всяко едно усещане. Какво значи зле са? Казва се: "Сравнихме с тоя и тоя как спира и резултата е това и това... И са зле/добре, щото еди кво си..." :roll:
Както споменах на Е36-цата с 325mm/297mm беше по-добре, поне като усещане :dunno: Не съм мерил дистанция за спиране от 100 до 0, да речем, затова не мога да кажа категорично. И да не забравяме и масата на М5, че е към 1800кг, което не е малко :yes:

А първия мод за М5 е Суперспринт, не спирачки :ok: Ама и тях скоро им идва реда :mhihi:


Не са за кола 400к.с. и както каза около 1800кг.
Не говориме за мерене на метри и сравняване с дрги коли. Да прав си субективно е.
Говориме за нови дискове и накладки от Дару. Просто при "по-екстремно" каране "издишат".
За това за мен първия мод по М5-цата са спирачките.

Това със спирачките на М5 май е по-удачно да се разисква в М раздела :D
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook