Е39 525d - когато е загряла не пали

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от vladobate » 06 Май 2012, 10:51

vanioboy написа:
Dimitroff написа:......На кой точно сорт боб гледаш ? :mhihi:


Имаш ли някаква идея от какво друга може да е тогава?

Колега знаеш , че гаранции никой не може да ти даде то затова е форум , а не сервиз . Общо взето имаш два варианта ( най-често срещани проблеми ) помпен елемент износен и трябва гнп да се качи на стенд за да се измери колко налягане вади на изходите за да си сигурен в това . Другия вариант е разтегнати ( износени ) вериги при което момента на запалване се променя и поради липса на принудително пряко подгряване се получава затруднено палене топла . Ако имаш желание отиваш на диагностика и се вижда колко е предварението и се коригира , достатъчно е съвсем малко за да започне да пали на четвърт . Глупавото е да се лъже компа да подгрява на топъл мотор по най-простата причина - рискувате скъсване на вериги или прескачане на зъб тъй като изчезва индикацията за непалене топъл мотор и няма ама ако ще и баба Ванга няма вариант да ви даде някаква гаранция колко аджеба километри бихте могли да изминете с тази ху.ня , а пробег от 8-15000км е смешен за да се твърди че няма проблем , моля айде малко по-сериозно все пак това е технически форум и не говорим за Опел където ДА има винаги подгряване топла АМА си ще си сменяте ремъка на 40-50000км нали , а понеже сме тарикати дай сега вериги да не пипаме щото може да палим и така. Сори ама това е истината всичко друго е заблуждение и някво безмислено самоуспокоение. А по темата имаше два точни коментара за датчик разпределителен вал ( който между другото липсва при ТДС ) често се появяват такива теми и това е една много вероятна причина за проблема на комън рейл . Моля автора на темата да ни осветли за развитието по темата която е пуснал щото иначе се обезмисля всичко писано и дискутирано .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от LUBO 555 » 07 Май 2012, 0:54

Без да правя анкета,бихте ли споделили, колко от Вас познават случай,на скъсана верига на тдс?Ама да сме честни,нали?
Прехфърлен зъб при монтаж на ГНП не се брои. ;)
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от turbo » 07 Май 2012, 10:43

Аз съм виждал/чувал "0" (нула) случая за скъсана верига на TDS (всички модели и вариации), което като се замисля е странно и си го обяснявам с доста сериозно презапасяване и якото производство навремето.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от vladobate » 07 Май 2012, 12:44

LUBO 555 написа:Без да правя анкета,бихте ли споделили, колко от Вас познават случай,на скъсана верига на тдс?Ама да сме честни,нали?
Прехфърлен зъб при монтаж на ГНП не се брои. ;)

Колега НЕсменяне на веригите ли пропагандира ? Щото ако е така е глупаво и нелепо , става на въпрос за газоразпределение не за скъсана задна седалка . И кво ги набутвате тия тдс-и кат се прочете дизел не разбирам , човека е питал за комън рейл двигател и на всичкото отгоре с първо мнение и тема в която даже не казва никво по-нататъшно развитие. И като не се сменят вериги значи и обтегача не се пипа и нищо по ангренажа и може да се размандахерцат някой слънчев ден , а само заради едната думичка "може" е лекомислено да не се предприема рутинно обслужване на важна система на двг .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от LUBO 555 » 07 Май 2012, 15:10

Vladobate ,май не си прочел внимателно целия пост.Авторът пита за коммон рейл,и на него отговорихме.След това обаче,друг попита за същия проблем,но при тдс. А що се отнася до въпросът ми колко от Вас са се сблъсквали със скъсване на ангренажна верига на тдс,след като е започнал да не пали топъл,е чисто любопитство от моя страна.Дали говорим теоритично,или на практика на такава верига и остават мигове до скъсване
Аз лично,не съм виждал. За това не си позволявам лукса да гарантирам,че ще се скъса.
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.06.2011
Пол: Мъж

Re: Е39 - когато е загряла не пали - проблемът се откри

Мнение от maradona » 21 Юни 2012, 9:49

Здравейте,

Оказа се, че когато колата е хубаво загряла и се опитвам да запаля, компютърния блок на колата не разпознава ключа, при загряла кола някъде към 92 градуса.
Когато изстине - всичко става идеално, от половин оборот пали.

Истинския проблем обаче е, че чистиха блока и ел. инсталацията и пак се получава проблема. И се чудя, дали няма някаква комп. диагностика, дето да разбере какво точно му е проблема. Не знам за смяна на комп. блок ли е, за електричар ли е.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Е39 - когато е загряла не пали - проблемът се откри

Мнение от Ilko Ivanov » 21 Юни 2012, 20:03

maradona написа:Здравейте,

Оказа се, че когато колата е хубаво загряла и се опитвам да запаля, компютърния блок на колата не разпознава ключа, при загряла кола някъде към 92 градуса.
Когато изстине - всичко става идеално, от половин оборот пали.

Истинския проблем обаче е, че чистиха блока и ел. инсталацията и пак се получава проблема. И се чудя, дали няма някаква комп. диагностика, дето да разбере какво точно му е проблема. Не знам за смяна на комп. блок ли е, за електричар ли е.

Ако си от София отиди при Милен "napsters" и сменете датчика на разпределителния вал ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d Combi

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от alnik » 25 Юни 2012, 18:10

Здравей, колега

датчик разпределителен вал. Когато е топла просто свали датчика охлади го и ще запали.

Това вече го имахме на два различни двигателя 525д.

Поздрави.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 12.05.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
Мечтае да кара: TVR SAGARIS

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от G.D » 29 Юни 2012, 1:00

здравейте момчета ще използвам темата на колегата .та мойта е 530д и имам горе долу същия проблем ..студена пали няма проблем ,ноа ако покарам малко и я изгася не иска да пали ,понякога пали ако е не повече от 10 мин.но не всеки път . а като опитам да запаля след 30-40мин. въртя и всякаш точно ще запали и ..тък.. само на стартер и следващите пъти само на стартер без да захапва.следкато я заключа за 40-50мин. и пали на четвърт ,мислех ,че е помпата под предна лява седалка но като сменях на (другото бмв-е)проблема който дава ше беше бая по различе не искаше да се исфорсира и се изгасяше просто както си караш . та колеги мойе ли да се от споменатите работи от горе казаните и как се проверяват ? мерси предварително :yes:
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от dmxl » 02 Юли 2012, 1:23

Айде и аз да не отварям нова тема че съм със същия проблем, дори и диагностиката си показа че е датчика на разпределителния вал, та да попитам колко горе-долу струва тоя датчик и само в Дару и Камор ли го има :?:
DIESEL POWER
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 12.05.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
Мечтае да кара: TVR SAGARIS

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от G.D » 02 Юли 2012, 2:23

Здравей, колега

датчик разпределителен вал. Когато е топла просто свали датчика охлади го и ще запали.

Това вече го имахме на два различни двигателя 525д.

Поздрави.
извинявай колега ама каде се намира тоя датчик ? http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... er/browse/
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от tsb_bg » 02 Юли 2012, 7:38


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от Ivo_Borisov » 02 Юли 2012, 9:13

:OT:
Колеги гледах и се пулих на моята къде е тоя сензор, но не ми излиза. Излиза ми някакъв спийд сензор, дали е същото?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ing_parts/
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от nightdriver » 02 Юли 2012, 12:50

G.D написа:
Здравей, колега

датчик разпределителен вал. Когато е топла просто свали датчика охлади го и ще запали.

Това вече го имахме на два различни двигателя 525д.

Поздрави.
извинявай колега ама каде се намира тоя датчик ? http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... er/browse/


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

номер 18 от схемата ти е датчика на гърбичния вал ! Моя преди две-три години струваше 97-8 евро , колегата да приготвя 200 кинта , там е цената ...

п.с номер 14 от твоята схема е датчика на коляновия вал !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от nightdriver » 02 Юли 2012, 13:13

Ivo_Borisov написа::OT:
Колеги гледах и се пулих на моята къде е тоя сензор, но не ми излиза. Излиза ми някакъв спийд сензор, дали е същото?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ing_parts/


Иво , твойта нали не е комън рейл , нямаш датчик гърбичен вал...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: drifty

Последни теми
Facebook