Монтаж на фейслифт стопове на преди-фейслифт кола
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Молба към колегите от София с фейслифтови Е39
Retrofit написа:Може и без лаптоп, но трябва да слагаш съпротивления...
Струва ли си, като може да го направиш по културния начин.
Това става само май със ДИС-а и ако не е работил/както мен/ с тази програма,по добре съпротивления.Карам така от няколко месеца,въпреки,че имам ИНПА/ДИС интерфейс кабел и програмите и LCM3....
- popov_chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520d
Re: Молба към колегите от София с фейслифтови Е39
Днес приключих с тестовете на стоповете и мога да обобщя следното:
Стоповете с 2 кабелчета отзад за фейслифт кола работят перфектно с баласт на пре-фейслифт кола. Това и наблюденията от теста с понижаване на напрежението ме навеждат на мисълта че баластите НЕ намаляват напрежението на 6V, а всъщност ограничават консумацията на ток до 100mA. С една дума нищо по-различно от избиране на опцията LED-стопове от LCM3. Просто няма как баластите да снижават до 6V и диодите да светят (те спират да светят между 8 и 9V при 70mA макс. ток). Съжалявам че не успях да го потвърдя с мултицета, просто електродите макар и тънки и остри не успяха да влязат в изходната букса от баласта за да измеря какво е напрежението и максималната консумация на ток която баластите пускат към диодите.
Причината да не светнат когато за първи път пробвах стопове и баласти на колата е най-вероятно размяна по-погрешка на баластите (ляв на десен стоп и обратно). Това не спира крушките да светнат, но при диодите никога няма да светнат при обратно свързване. По-малко вероятно но не изключено е да се е дължало на паднал акумулатор.
Сега остава да монтирам стоповете благодарение на информацията от колегата Retrofit. Още веднъж благодаря колега.
Между другото, тъй като едва ли съм последния който се сблъсква подобни трудности при монтаж на фейслифт стопове на пре-фейслифт кола мисля че е добре да се хвърли око и на следната тема в един небезивестен американски форум, има много хубави снимки относно точно как да се огъне ламарината на колата ако на човек не му се пилят стоповете:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1616499
Техните стопове са като европейските но имат процеп през който се вижда всеки светещ диод отстрани на стопа.
Мился че стана доста полезна и обобщена тема. Промених заглавието и първия пост за да е по-лесна за намиране темата с търсачката. Ако се сблъскам (надявам се не) с някой друг проблем при монтажа ще пиша.
Стоповете с 2 кабелчета отзад за фейслифт кола работят перфектно с баласт на пре-фейслифт кола. Това и наблюденията от теста с понижаване на напрежението ме навеждат на мисълта че баластите НЕ намаляват напрежението на 6V, а всъщност ограничават консумацията на ток до 100mA. С една дума нищо по-различно от избиране на опцията LED-стопове от LCM3. Просто няма как баластите да снижават до 6V и диодите да светят (те спират да светят между 8 и 9V при 70mA макс. ток). Съжалявам че не успях да го потвърдя с мултицета, просто електродите макар и тънки и остри не успяха да влязат в изходната букса от баласта за да измеря какво е напрежението и максималната консумация на ток която баластите пускат към диодите.
Причината да не светнат когато за първи път пробвах стопове и баласти на колата е най-вероятно размяна по-погрешка на баластите (ляв на десен стоп и обратно). Това не спира крушките да светнат, но при диодите никога няма да светнат при обратно свързване. По-малко вероятно но не изключено е да се е дължало на паднал акумулатор.
Сега остава да монтирам стоповете благодарение на информацията от колегата Retrofit. Още веднъж благодаря колега.
Между другото, тъй като едва ли съм последния който се сблъсква подобни трудности при монтаж на фейслифт стопове на пре-фейслифт кола мисля че е добре да се хвърли око и на следната тема в един небезивестен американски форум, има много хубави снимки относно точно как да се огъне ламарината на колата ако на човек не му се пилят стоповете:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1616499
Техните стопове са като европейските но имат процеп през който се вижда всеки светещ диод отстрани на стопа.
Мился че стана доста полезна и обобщена тема. Промених заглавието и първия пост за да е по-лесна за намиране темата с търсачката. Ако се сблъскам (надявам се не) с някой друг проблем при монтажа ще пиша.
Re: Молба към колегите от София с фейслифтови Е39
Retrofit написа:Колега ти какви стопове си купил, оригинални от фейсова кола ли? или фейсови стопове предназначени за преди фейсови е39-ки?
Имат разлика в управлението на диодите, едните са на 12 волта, а другите на 6-10 волта.
Ако отзад на самия стоп имаш общо два цветни кабела за самите диоди, значи работят на 12 волта и не ти трябват баласти, само трябва някой да ти прекодира лайт модула за лед стопове.
Виждам, че колата ти е 520д, значи лайт модула ти трябва да е LCM III който поддържа LED стопове, намираш човек с лаптоп да ти пусни един ретрофит и си готов.
Иначе може да пробваш диодите с една малка батерия на 12 волта за кратко, или адаптер на 12 волта 100-200мА.
Означава ли това че ако съм с два цветни кабела на стопа...просто навръзвам кабелите на новата букса едно към едно по цвят с инсталацията на колата докато не ми остане един свободен кабел от инсталацията ( свободния всъщност защо е ?)....и не са ми нужни резистори или баласти....и в случай че съм с LCM ll какво ??? Колата ми е е39 530Д 2000г.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани