Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от sadex5 » 11 Ное 2011, 3:16

Абе зависи до колко е износен дизела...Вериги, и аз така на един ТДС мислех че е от веригите, а се оказа че шпонката на зъбчатката на коляновия вал играеи даваше или зверски аванс или закъснение, и добре че не стана белата по пътя.
То да е пълен дизел, е много добро нещо, но при нашия случай си е чисто залъгване. Сменяй веригите, бананите- както казва Илко, 5 часа работа и няма да си познаеш автомобила.
Имаш срок мисля да го върнеш този звяр на продавача, все пак не е МТЗ-80 :lol:
Няма да се учудя ако някой си направи устройство за подгрев на антифриза сам от подгревни свещи..

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е39 523i Touring

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от ERNEST » 11 Ное 2011, 10:24

Това време-реле в България струва 7-8-10лв справка tpetrov.com и аз съм също на мнение че немския инжИнИер щеше да го е сложил дори в ДДЕ-то ако върши работа. заради тези 10лв майсторите които сменят вериги ще умрат от глад сега.. :) (ама ще забогатеят тези дето правят шлайф ;) :) :) )
Във Форума на ФОРД има 2 теми - ПРОБЛЕМИ и ПРОДАВА!!!

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от turbo » 11 Ное 2011, 10:58

Само да вметна, че реленцето при мен като го сложих покарах така 1 месец и нещо и вкарах колата в сервиз за ремонт на "умната" дюза, при което ми казаха, че веригата е за компенсиране и това си е в рамките на нормалното (170к км). Така, че след това единствената причина да не пали, както трябва на топъл мотор остана помпата и за това си останах да си карам с реленцето, че не ми се сваляше помпа. Никога не съм имал дерт с моторетката след това.

П.С.: Към колегата sadex5 - не, че е невъзможно дизел да запали при -50 градуса, но аз съм казал едно "примерно" в скобите, защото при -10 градуса да речем датчика за мотора не подава безкрайно голямо съпротивление, както е при сработило реленце (тука сме на едно мнение нали така). Другото е, че при дадени модели на Пежо го има ел. подгряването на антифриза в радиаторчето на парното (с две свещи тип "подгревни") и си мисля да го реализирам на кола с газова уредба да видя как ще се почувства изпарителят. ;) Ама това е друга тема...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."


Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 3.12.2010
Местоположение: karlovo
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
Мечтае да кара: e39 530d
Детайли за колата: на части за е36 и е34

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от stanio_89 » 25 Яну 2012, 14:19

колега няма смисъл от тия работи в карлово един уж голям маистор направи моя тдс да лажи компа че е студен винаги и да пали файда няма от това мога да ти кажа как става от на компа буксата слагаш се едно съпротивление на един пик на кои беше не помня точно но мога да провера и готово е се едно опел кадет 1.6д.и като свалих веригата дълга с едно звено от колко новатата по хубаво смени веригите оптегача бананите и си свиркаи
кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф
ИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook