Регулиране камбера на 520и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Регулиране камбера на 520и
Колеги, ползвам темата за да попитам, има ли други тампони на оста на долния носач, освен така наречените "буренца", и оста на долния носач разбива ли се всъщност или само се износва?! Само "буренцата" ли са причина за "разкрачването"? Благодаря Ви предварително!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Регулиране камбера на 520и
На задния долен носач има едни екцентрици чрез които се регулира този наколон. Ако са за смяна тампоните пак ще се разкрачи но и ще трака.


- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Регулиране камбера на 520и
Определено разкрача на колата се оправя след смяна на шарнирните втулки на задните носачи! Старите бяха на пихтия отвътре
Ето един линк на който нагледно се вижда как става
http://www.youtube.com/watch?v=MG8jkWMsQw4
Цялата процедура е около 10 мин. на тампон, но смо ако имаш инструмент
Ако нямате се ползват услугите на чук и после импровизиране, 2 втулки подходящ размер и достатъчно дълъг болт
Успех на всички!

Ето един линк на който нагледно се вижда как става

http://www.youtube.com/watch?v=MG8jkWMsQw4
Цялата процедура е около 10 мин. на тампон, но смо ако имаш инструмент


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Регулиране камбера на 520и
Към автора: щом всичко е здрави значи просто трябва да отидеш на реглаж. Първо регулират задния мост - наклон и сходимост. От това се променя геометрията на предния мост в минимални граници, затова следва да се регулира и той. Не отлагай, не си струва за едни 35-40лв. за реглаж да ти се изядат гумите.
ПП: Убеди се, че всичко е здраво. Ако има нещо заминало, общо взето реглажа е безпредметен.
ПП: Убеди се, че всичко е здраво. Ако има нещо заминало, общо взето реглажа е безпредметен.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани