Регулиране камбера на 520и

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 19.06.2010
Местоположение: Kustendil/Yambol
Пол: Мъж
Кара: 520i E39

Re: Регулиране камбера на 520и

Мнение от ivaylo_shack » 23 Окт 2011, 19:02

Колеги, ползвам темата за да попитам, има ли други тампони на оста на долния носач, освен така наречените "буренца", и оста на долния носач разбива ли се всъщност или само се износва?! Само "буренцата" ли са причина за "разкрачването"? Благодаря Ви предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Регулиране камбера на 520и

Мнение от gentata » 23 Окт 2011, 20:21

На задния долен носач има едни екцентрици чрез които се регулира този наколон. Ако са за смяна тампоните пак ще се разкрачи но и ще трака.
:driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 19.06.2010
Местоположение: Kustendil/Yambol
Пол: Мъж
Кара: 520i E39

Re: Регулиране камбера на 520и

Мнение от ivaylo_shack » 23 Окт 2011, 20:27

:bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 19.06.2010
Местоположение: Kustendil/Yambol
Пол: Мъж
Кара: 520i E39

Re: Регулиране камбера на 520и

Мнение от ivaylo_shack » 29 Окт 2011, 15:02

Определено разкрача на колата се оправя след смяна на шарнирните втулки на задните носачи! Старите бяха на пихтия отвътре :lol:
Ето един линк на който нагледно се вижда как става ;)
http://www.youtube.com/watch?v=MG8jkWMsQw4
Цялата процедура е около 10 мин. на тампон, но смо ако имаш инструмент :lol: Ако нямате се ползват услугите на чук и после импровизиране, 2 втулки подходящ размер и достатъчно дълъг болт :P Успех на всички!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Регулиране камбера на 520и

Мнение от Dirty M5 driveR » 29 Окт 2011, 19:16

Към автора: щом всичко е здрави значи просто трябва да отидеш на реглаж. Първо регулират задния мост - наклон и сходимост. От това се променя геометрията на предния мост в минимални граници, затова следва да се регулира и той. Не отлагай, не си струва за едни 35-40лв. за реглаж да ти се изядат гумите.

ПП: Убеди се, че всичко е здраво. Ако има нещо заминало, общо взето реглажа е безпредметен.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook