Тяло термостотат Е39 520 i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
blacksapphire написа:На TU-тата е различен "термотроник"ел термостат и отваря на други градуси
какъв е този ел термостат
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- armour
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 14.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i
- Мечтае да кара: Много работи
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
М да и при мен се оказа това същото.Някой има ли идея за какво е този датчик които се влючва към тази букса,показана по горе на снимката?
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
Виждам че постовете са стари,но инфото е актуално за мен.
Ще го сменям и аз този термостат защото чух едно свистене от самия кожух и забелязах цепнатина.Мотора адски грее стрелката показва 12ч.незнам защо не мърда гадната стрелка.Съвсем случайно го забелязах не ми се мисли ако бях тръгнал на по дълъг път.Някой може ли да сподели актуална цена за този по горе посочения термостат.
Ще го сменям и аз този термостат защото чух едно свистене от самия кожух и забелязах цепнатина.Мотора адски грее стрелката показва 12ч.незнам защо не мърда гадната стрелка.Съвсем случайно го забелязах не ми се мисли ако бях тръгнал на по дълъг път.Някой може ли да сподели актуална цена за този по горе посочения термостат.
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
Кажи точния модел и година на колата за всеки случай.
Ако стрелката ти е на средата през цялото време, термостатът ти е окей най-вероятно.
Виж температурата при движение през скритото меню.
Първо трябва да стигнеш до функция 19 и да я сложиш на Off, после температурата се гледа от функция 7.
При загрял мотор, работещо виско, работещ термостат най-вероятно ще видиш 92 до 96 градуса. Ел. Перката при мен включва на 104 градуса чак.
Та най-вероятно ти трябва нов корпус само ако фъщи.
И друго, ако системата не е уплътнена, не може да се достигне правилното работно налягане и шансът да ти заври е по-голям. Та сменяй веднага каквото трябва.
Sent from my MB860 using Tapatalk 2
Ако стрелката ти е на средата през цялото време, термостатът ти е окей най-вероятно.
Виж температурата при движение през скритото меню.
Първо трябва да стигнеш до функция 19 и да я сложиш на Off, после температурата се гледа от функция 7.
При загрял мотор, работещо виско, работещ термостат най-вероятно ще видиш 92 до 96 градуса. Ел. Перката при мен включва на 104 градуса чак.
Та най-вероятно ти трябва нов корпус само ако фъщи.
И друго, ако системата не е уплътнена, не може да се достигне правилното работно налягане и шансът да ти заври е по-голям. Та сменяй веднага каквото трябва.
Sent from my MB860 using Tapatalk 2

- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
Номенклатурен номер : 11531437040
Описание : ТЕРМОСТАТ С КОРПУС
Ед.цена (с ДДС) : 211.18 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Някой сменял ли е въпросния термостат с датчик на М52TU и задължително ли термостата върви с въпросния корпус заради който е такава огромна разликата в цената от останалите термостати на другите двигатели? Има ли нещо сложно в свалянето на този термостат?
Описание : ТЕРМОСТАТ С КОРПУС
Ед.цена (с ДДС) : 211.18 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Някой сменял ли е въпросния термостат с датчик на М52TU и задължително ли термостата върви с въпросния корпус заради който е такава огромна разликата в цената от останалите термостати на другите двигатели? Има ли нещо сложно в свалянето на този термостат?
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
lpfc1990 написа:Номенклатурен номер : 11531437040
Описание : ТЕРМОСТАТ С КОРПУС
Ед.цена (с ДДС) : 211.18 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Някой сменял ли е въпросния термостат с датчик на М52TU и задължително ли термостата върви с въпросния корпус заради който е такава огромна разликата в цената от останалите термостати на другите двигатели? Има ли нещо сложно в свалянето на този термостат?
Колега, ти какво точно трябва да сменяш, термостата или само корпуса.. Аз сменях корпус само, преди 20 дни.. И е 30лв на Феби Билщайн.. Термостата беше около 60лв мисля, на същата марка.. И за сега сам бих казал доста доволен..
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
На диагностика ми излиза грешка в датчика,термостата си работи,просто 1 - 2 пъти в движение ми се вдигна температурата до първото деление след средата,след отбиване и връщане на педала на газта си се нормализира температурата.После отидох на диагностика и е записало грешка в датчика на термостата,заради което трябва да го сменям.Просто има на Behr които са по 60 лв и оригинален с този корпус от Мкар/ Дарукар 211 лв в случая,затова очаквам съвет дали има разлика между двата или да прежаля накрая 200 кинта и да е мирна главата?Казваш ,че си бачка в твоя случай коректно термостата?
- neron_ss
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 29.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520I 96г.
- Мечтае да кара: E66L 745Li
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
ето как изглежда след демонтаж на перка с виско и дефузьора
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
neron_ss написа:ето как изглежда след демонтаж на перка с виско и дефузьора


- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
Ilko Ivanov написа:neron_ss написа:ето как изглежда след демонтаж на перка с виско и дефузьора
Малко офтопик : Това газово с лопатата ли ти го монтираха ?
axaxaxxa

Re: Тяло термостотат Е39 520 i
Малко да повдигна темата. Проблема в повечето случаи е самото тяло на термостата, изкривява се. В момента правя едни опити за изправяне, защото трябва да купувам трето тяло, а не ми се иска. Резултата с тяло на Феби не е задоволителен. Днес ще монтирам изправено оригинално. Важното при всяко сваляне на тялото е, да се сменят гарнитурите/уплътненията. Оригинални са около 10-12 лв. Другото задължително нещо е, да се замери дали не е криво. Как става. Слагате шублер по дължина на цялата повърхност и трябва да ляга от всички страни. Обикновенно поддава в основата на тръбата към горната част на радиатора.
Изправянето:
Изваждате металните втулки от отворите за болтовете.
Взимате голямо парче шкурка 100, слагате го на идеално гладка повърхност. С контрасрен маркер, най-добре бял боядисвате челото и започвате с кръгообразни движения да отнемате/шлайфате повърността, докато маркера не изчезне от всякъде. След това отново с маркер и правите няколко движения, за да се убедите че маркера изчезва равномерно от всякъде. Сменяте шкурката с 600, оцветявате с маркер и движите до изчезването на маркера. Ако е право, това става с няколко движения и имате идеално гладка повърхност.
Взимате шублер и мерите дебелината на тялото при всеки отвор за втулките, съответно намалявате височината на втулките да са около половин мм. По-ниски от тялото.
Почиствате двете повърности идеално от мръсотия и мазнини, монтирате с нови уплътнения без никакви силикони.
Има и алуминиеви тела през eBay,аз чакам да дойде че ми писна,от пластмасовите и постоянно дебнене на антифриза и ремъците...
Успех!
Изправянето:
Изваждате металните втулки от отворите за болтовете.
Взимате голямо парче шкурка 100, слагате го на идеално гладка повърхност. С контрасрен маркер, най-добре бял боядисвате челото и започвате с кръгообразни движения да отнемате/шлайфате повърността, докато маркера не изчезне от всякъде. След това отново с маркер и правите няколко движения, за да се убедите че маркера изчезва равномерно от всякъде. Сменяте шкурката с 600, оцветявате с маркер и движите до изчезването на маркера. Ако е право, това става с няколко движения и имате идеално гладка повърхност.
Взимате шублер и мерите дебелината на тялото при всеки отвор за втулките, съответно намалявате височината на втулките да са около половин мм. По-ниски от тялото.
Почиствате двете повърности идеално от мръсотия и мазнини, монтирате с нови уплътнения без никакви силикони.
Има и алуминиеви тела през eBay,аз чакам да дойде че ми писна,от пластмасовите и постоянно дебнене на антифриза и ремъците...
Успех!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
и моето ново протече от средата горе.. мисля, че е феби отново
старото ми протече от корпуса на пробката, но беше право поне
дайте инфо за тези металните
старото ми протече от корпуса на пробката, но беше право поне
дайте инфо за тези металните
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
http://m.ebay.com/itm/BMW-E39-1997-1998 ... 4530966016
Това съм закупил аз, но още не съм го сложил, защото оригиналното, което изправих и монтирах, няма проблем за сега.
Тялото пристигна за 20 и няколко дни.
Това съм закупил аз, но още не съм го сложил, защото оригиналното, което изправих и монтирах, няма проблем за сега.
Тялото пристигна за 20 и няколко дни.
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Тяло термостотат Е39 520 i
Това изглежда супер,решаваш си проблема един път завинаги...и аз сложих Феби преди месец и ако протече... 

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани