523 i прегряване ?????
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 523 i прегряване ?????
slav4o1 написа:И при М52 оригинално е с платсмасова турбина помпата, свалете и я вижте, иначе съвет ако е прегряла колата като спреш не я гаси веднага а остави малко да повърти водната на празен ход.
Това само съм го чувал, до сега лично не съм виждал М52 с пластмасова перка на водната помпа
Може и да има де, не споря. Просто аз не съм виждал пластмасова в М52, само алуминиева отливка.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: 523 i прегряване ?????
Чувал съм че пласмасовата турбинка върти водата по добре от колкото с железна.. така ли е
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: 523 i прегряване ?????
Така е колега! Пластмасовата има по-голям дебит, защото е с повече лопатки. Сравнявал съм ги и го казвам от опит. Но пък е по калпава и като се натроши вътре (както стана при мен наскоро) направо става една..... не ми се говори. 

- kalata8603
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: софия
- Кара: Е 39 523i
Re: 523 i прегряване ?????
колеги я кажете кво антифризче да и налея ??? някви предложения че утре ще ходя да махам водата с антифриз .....
Re: 523 i прегряване ?????
mad_presley написа:slav4o1 написа:И при М52 оригинално е с платсмасова турбина помпата, свалете и я вижте, иначе съвет ако е прегряла колата като спреш не я гаси веднага а остави малко да повърти водната на празен ход.
Това само съм го чувал, до сега лично не съм виждал М52 с пластмасова перка на водната помпа![]()
Може и да има де, не споря. Просто аз не съм виждал пластмасова в М52, само алуминиева отливка.
Аз пък на 3 М52-та все с пластмасови турбини излизат водните помпи.

- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: 523 i прегряване ?????
Колеги, я ми кажете, има ли някаква сигнализация от бордкомпютъра, когато двигателя тръгне да прегрява, или постоянно трябва да гледам в термометъре?
Приказки от рода "...за 3 секунди влиза в червеното..."/край на цитата
/ ми дейсват доста стресиращо и ме карат непрекъснато да се взирам в стрелката на температурата!
Приказки от рода "...за 3 секунди влиза в червеното..."/край на цитата
Re: 523 i прегряване ?????
Аз затова си пускам от скритите менюта темп и си я наблюдавам отвреме навреме. Вярно - играчка си е при всяко палене, ама става навик 
Иначе доколкото съм чел - червеното светва ако стрелката влезе
Иначе доколкото съм чел - червеното светва ако стрелката влезе
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: 523 i прегряване ?????
колега, няма звукова сигнализация, само светва червеното. много тъпо решение на инженерите, при положение че колата пее когато си забравиш фаровете включени или когато навън стане 3 градуса - можеше да го направят да пее и като почне да загрява сериозно.
когато си например на магистралата и караш със 130 и отляво и отдясно те изпреварват разни диваци със 150, а ти се опитваш да изпревариш някоя жигула пред теб дето кара с 80, не можеш постоянно да се взираш в стрелката.
та при мен в такава ситуация се пробил радиатора и изтекъл всичкия антифриз. по едно време усещам, че нещо не върви - кога погледнах стрелката, плътно вдясно и червеното свети. угасих разбира се, след това като изстина палеше, но хвърляше малко масло през гарнитурата. направо сложих двигател от 2.8 да не се занимавам с ремонти.
когато си например на магистралата и караш със 130 и отляво и отдясно те изпреварват разни диваци със 150, а ти се опитваш да изпревариш някоя жигула пред теб дето кара с 80, не можеш постоянно да се взираш в стрелката.
та при мен в такава ситуация се пробил радиатора и изтекъл всичкия антифриз. по едно време усещам, че нещо не върви - кога погледнах стрелката, плътно вдясно и червеното свети. угасих разбира се, след това като изстина палеше, но хвърляше малко масло през гарнитурата. направо сложих двигател от 2.8 да не се занимавам с ремонти.
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: 523 i прегряване ?????
kamendc написа:колега, няма звукова сигнализация, само светва червеното. много тъпо решение на инженерите, при положение че колата пее когато си забравиш фаровете включени или когато навън стане 3 градуса - можеше да го направят да пее и като почне да загрява сериозно.
когато си например на магистралата и караш със 130 и отляво и отдясно те изпреварват разни диваци със 150, а ти се опитваш да изпревариш някоя жигула пред теб дето кара с 80, не можеш постоянно да се взираш в стрелката.
та при мен в такава ситуация се пробил радиатора и изтекъл всичкия антифриз. по едно време усещам, че нещо не върви - кога погледнах стрелката, плътно вдясно и червеното свети. угасих разбира се, след това като изстина палеше, но хвърляше малко масло през гарнитурата. направо сложих двигател от 2.8 да не се занимавам с ремонти.
Мдаааа, тук Гюнтер наистина се е изложил.

Re: 523 i прегряване ?????
за да не пускам нова тема,колко са пробките за обезвъздушаване,и ако са повече от 1 къде се намират останалите?аз се сещам само за тази на пластмасовото казанче.мерси предварително.
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: 523 i прегряване ?????
takshara написа:за да не пускам нова тема,колко са пробките за обезвъздушаване,и ако са повече от 1 къде се намират останалите?аз се сещам само за тази на пластмасовото казанче.мерси предварително.
Има още една, на горното гумено съединение, пада се някъде зад горната част на радиатора, около средата...Внимавай, като ги развиваш, аз онзи ден скъсах едната пробка

Re: 523 i прегряване ?????
мерси ,ще я видя и нея! а сетих се и друго въпросче,ако антифриза е повече,като се разшири,излишния от къде излиза,през капачката на казанчето ли? ако си е заминала капачката какви са признаците? някакво съскане или нещо такова?
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани


