Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от Пресиян Василев » 02 Мар 2010, 21:02

Точно така,стандартно порцията с която излизат от завода е 5.8-5.9.
Аз ще почакам още за инфо с бобината,да сверим часовника дето се вика
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от Se7ven » 02 Мар 2010, 21:28

presko79 написа:Точно така,стандартно порцията с която излизат от завода е 5.8-5.9.
Аз ще почакам още за инфо с бобината,да сверим часовника дето се вика


Според ДИС-а долната граница е 5, а горната е 7, поне така го дават.
А за бобината какво те интересува има ли нещо, което те съмнява, сподели?

Аз пиша неща, за които сам съм стигнал до извода, не казавам, че са закон за всяка плочка и че ще има резултат на всяка кола. Все пак аз съм ентусиаст в тази област не професионалист.

п.с. когато свалях за пореден моята плочката, докато разбера, че магнитния филтър от долу се е трушал и влизал не там където трябва, реших да си развия и пренавия бобината, мислех, че е от там проблемав моя случаи и го направих, намотката е едра,а кабела дебел така, че става сравнително бързо - все още работи :D . Ако е укъсила бобината единствено трябва тел със същото сечение и да се докара съпротивление от 7-15 ома на двата края. Или да се даде за пренавиване на ел. техник.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Sofia

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от Ico_881 » 16 Мар 2010, 19:00

при ротора само с парцала ли се чисти колеги или може и със шкурка или раэреител че и аэ съм раэглобил моита и се чуда дали има смисъл да я събирам като само съм я иэбърсал

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от iliew » 18 Мар 2010, 16:58

Преди месец си поиграх с инпата и направих порцията на 3.5 на тдс-та! Доволен сьм от вьрвежа,няма пушене и т.н.!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от Se7ven » 19 Мар 2010, 0:55

iliew написа:Преди месец си поиграх с инпата и направих порцията на 3.5 на тдс-та! Доволен сьм от вьрвежа,няма пушене и т.н.!


На първа страница съм писал, че има разлика за настройката с ИНПА или ДИС. Така, че 3.5 на ИНПА-та се равнява на 4,.. и нещо на ДИС, мисля че е добре пък и щом си доволен.

п.с. ти нали имаш и ДИС, виж колко ще ти покаже.



п.с. Вече един колега пренавива бубината нека се включи да сподели какъв е резултата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от iliew » 19 Мар 2010, 6:26

Se7ven написа:
iliew написа:Преди месец си поиграх с инпата и направих порцията на 3.5 на тдс-та! Доволен сьм от вьрвежа,няма пушене и т.н.!


На първа страница съм писал, че има разлика за настройката с ИНПА или ДИС. Така, че 3.5 на ИНПА-та се равнява на 4,.. и нещо на ДИС, мисля че е добре пък и щом си доволен.

п.с. ти нали имаш и ДИС, виж колко ще ти покаже.



п.с. Вече един колега пренавива бубината нека се включи да сподели какъв е резултата.

Ще погледна и на диса колко ще покаже и ще споделя! Темата е много добра! Поздрави на автора и!

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Sofia

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от Ico_881 » 21 Мар 2010, 23:08

колеги и аэ имах тоэи проблем с плочката но благодарение на колегата se7van вече го няма колата прекъсваше и в последно време вэе да се тресе така че все едно ще се раэпадне всеки момент но следвах неговите стъпки и я раэглобих тотално тая много много сложна плочка както ми каэваха всички уж маистори но се окаэа според мен поне че няма чак толкова сложно нещо в нея . Няма да обяснявам начина на раэглобяване эащото колегата го е направил по горе и то доста подробно но ще кажа эа теэи на които им предстои тоэи ремонт иэобщо да не мислят да дават на някои беэдарници да пипат и да искат по 500лв эа нещо което можете да си направите и сами. И така след свалянето на плочката при раэглобяването наи големия ми проблем беше седемте пластинки които трява да се раэкачат эа да се иэвади плочката раэкачих ги с помоща на макетен нож като се слага между тях и се раэлепят от долния краи нагоре след това много внимателно откачих и бубинката която е под плочката между статора и ротора естествено беше пълно с боклук иэчистих я с чис парцал много старателно и след това с гаэ эа осветление и четка след което пак парцала но това с което трябва да се внимава е в какво положение е четеца эа да го сложите в същото пре эглобяването също така ако несте много добри с поялник не се эахващаите да эапоявате пластинките които сте раэкачили по добре даите на някои кото раэбира да ги эапои неэнам дали е эа всички но при мен са желеэни и много трудно хваща калая и последното нещо което е важно да легне вала които е от долната страна на място към самата помпа че иначе се чупи .Надявам се това което съм написал да свърши работа на някои от колегите и още веднъж благодаря на колегата se7van эа помоща и полеэната тема която е написал

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 23.03.2007
Местоположение: София
Кара: Е39

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от FNC_VeNoM » 22 Мар 2010, 8:26

И на мен ми предстой същатата процедура със мойта и ако от това найстина се оправи според мен трябва доста да черпим колегата за тази тема.Чудя се само дали директно върху мойта помпа да пробвам или да си зема от някаде 1 прецакана и да пробвам първо върху нея... всъщност има ли някой колега прецакана която не му трябва да пробвам преди да разглобя мойта. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от Пресиян Василев » 22 Мар 2010, 19:06

Радвам се за колегата които е отстранил дефекта,но шанса за успешен ремонт е под 50/100.
Не винаги нещата се оправят докраи.Ако мени обороти това си остава.Единствения сигурен начин е да се пренавие бубината,и вьпреки това пак после има дефекти.помислете по вьпроса с безконтактния ТПС,при него няма оправия при наличие на дефект.БОШ не са толкова тьпи че да направят нещо дето всеки да ремонтира ,сиреч да е много просто а да струва 1000 и кусур лева.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от Ilko Ivanov » 22 Мар 2010, 19:33

Аз пък смятам на моя ТДС да му реша проблема с управлението на помпата,като му сложа такава помпа : http://www.realoem.com/bmw/diagrams/e/g/254.png номер 1 от схемата :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от Пресиян Василев » 22 Мар 2010, 19:37

ivanov 530d написа:Аз пък смятам на моя ТДС да му реша проблема с управлението на помпата,като му сложа такава помпа : http://www.realoem.com/bmw/diagrams/e/g/254.png номер 1 от схемата :mrgreen:

Аиде де. :mhihi:
Да не всеме да повлезе в коша едно 3.0д,пьк тоя в продава
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от Ilko Ivanov » 22 Мар 2010, 19:46

Абе не е 3.0 ама 2.5 :mhihi: Взимам кардинални мерки спрямо проблемите на ТДС-ката .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от cls6666 » 06 Апр 2010, 17:36

и аз да добавя една снимка от аутодата
виждат се температурния сензор, бобината и (според мен )сензора за положението на палеца и цветове на кабелите (дано са точни)
ако намеря някво друго полезно инфо ще си допълня поста :yes:
това е от друг форум но е за същия вид помпа и предполагам ще е интересно
ДАТЧИК ЗА ПРЕМЕСТВАНЕ НА РЕГУЛИРАЩИЯ ПЛУНЖЕР

Той подава на ЕБУ сведения за фактическото положение на дозатора за впръсквано гориво на помпата за високо налягане.По тази информация се пресмята количеството впръсквано гориво. Датчикът е безконтактен чувствителен елемент за измерване ъгли на завъртане. Той се намира върху екцентриковия вал на дозатора за количеството гориво.

В горивната помпа за високо налягане се намират:
- датчик за температура на горивото
- бобина за променлив ток
- магнитопровод
- подвижен метален пръстен
- екцентриков вал
- неподвижен метален пръстен

В магнитопровода със специална форма, променлив ток създава променливо магнитно поле. Закрепения към екцентриковия вал метален пръстен, се премества по магнитопровода и си взаимодейства с това магнитно поле. Изменението на полето се анализира в ЕБУ и е критерий за положението на дозатора за количеството впръсквано гориво.
много добро инфо и бързам да го споделя всякакви данни относно този вид плочки на бош
моля колегите да споделят данните да разберем повече
понеже опитах копи пейст- и не става
давам линка които открих
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
склонен съм да повярвам
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: Струмица
Пол: Мъж
Кара: Bmw E39 525TDS i 520i 125kw
Детайли за колата: Постои Бмв и други коли....

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от zlaten28 » 10 Апр 2010, 16:32

Здрасти колеги ас сам от Македониа и често идвам на вашиа форум ...Имам 525тдс имах проблем колата как работише в место многу се тресеше.Един мајстор чепка ми ГНП`то на колата ми и ми покачва обртите.След това почна да ми тече нафта од ГНП`то и в купето смрди гадно на нафта, другио проблем е што след това чепкане на ГНП`то колата почва да пуши (Црн дим през Ауспуха).Искам да ве питам дали проблем е станал од маисторо што ми чепка ГНП`то или колата има друг дефек.Поздрав :|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Мнение от cls6666 » 10 Апр 2010, 19:01

ми колега така стана и при мен протече когато реших да подам повече гориво(както твоя майстор)и е нормално да пуши повече ,а когато е много и да тресе трябва да се върне малко и ще се оправи (може би,няма гаранция)разгледай темите назад и ще намериш решението
ако модератора сметне за добре да изтрие поста ми ,тази тема много ми харесва :)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook